Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    har bodul da ikke snart kontrakt udløb?? det gik jeg ellers sådan og håbede på
    Næste sommer

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mente mere sammenligningen mellem Greve og Skoubo
      det ligger vel i luften at Skoubo ikke var angriber mere, og Bodul har aldrig været det, så når TB sammenligner Greve med Bodul forestiller jeg mig at Greve´s forcer måske ligger samme sted, måske med lidt større vilje til at tage nogen dybe løb og noget kropsnært arbejde på modstanderen, det er vel ikke just Boduls varemærke
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Jeg er ikke særligt optimistisk før dagens kamp. Tror ikke på point desværre...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Jeg er ikke særligt optimistisk før dagens kamp. Tror ikke på point desværre...
          Synes godt at jeg kender den fornemmelse. Brøndby brugte jo ikke mange kræfter i torsdags
          OBeliever

          Comment


            #95
            Vil bruge dagen på at være positiv og håbe på det bedste og frygte det værste.

            ( det bedste = muligheden for at håne de 4 Bøf fans jeg skal arbejde sammen med i nat,
            det værste = skal gemme mig hele vagten for at undgå dem)
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det ligger vel i luften at Skoubo ikke var angriber mere, og Bodul har aldrig været det, så når TB sammenligner Greve med Bodul forestiller jeg mig at Greve´s forcer måske ligger samme sted, måske med lidt større vilje til at tage nogen dybe løb og noget kropsnært arbejde på modstanderen, det er vel ikke just Boduls varemærke
              Greve er på ingen måde en Skoubotype. Greve er mere en 10'er, eller falsk 9'er, end en frontangriber. Han er teknisk stærk, meget boldfast og elegant i sit glid med bolden, forudseende og intelligent. Ser langt hellere, at han spiller Boduls plads, når vi nu alligevel ikke har en angriber, for han kan da udvikle sig, Bodul er afvikling.

              Comment


                #97
                det synes jeg da netop også var Skoubos styrker med teknik og gode løb med bolden frem i banen fra en position lidt bag den/de foreste angribere, så er det vel et spørgsmål om Skoubo og Bodul ikke også er falske 9'ere eller 10'ere. Jeg ser som skrevet før også hellere Greve end Bodul i klubben efter 2015
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Greve er på ingen måde en Skoubotype. Greve er mere en 10'er, eller falsk 9'er, end en frontangriber. Han er teknisk stærk, meget boldfast og elegant i sit glid med bolden, forudseende og intelligent. Ser langt hellere, at han spiller Boduls plads, når vi nu alligevel ikke har en angriber, for han kan da udvikle sig, Bodul er afvikling.
                  Skoubo var jo netop heller ikke boksangriber da han kom tilbage til DK hvilket han også selv sagde fra start. Han var blevet omskolet og lå bag Junker og skabte kugler... At OB så mente at han nok skulle huske det igen og så ikke skete er jo blot endnu et hak i fejllisten begået af den daværende ledelse...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #99
                    Ifølge Bodul havde han ikke en god start med træneren. Og han håber derfor dette bliver hans sæson da de har fået et bedre forhold. Ligeledes kan man håbe at Bodul og azers stærke venskab kan give Bodul mere styrke og gåpåmod.
                    Når han ser hvad azer kan præstere. Håber på han snart bomber - gjorde det altså godt mod AAB! Den hetz mod ham er næsten ulidelig at høre på.. Ja Sorry..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Ifølge Bodul havde han ikke en god start med træneren. Og han håber derfor dette bliver hans sæson da de har fået et bedre forhold. Ligeledes kan man håbe at Bodul og azers stærke venskab kan give Bodul mere styrke og gåpåmod.
                      Når han ser hvad azer kan præstere. Håber på han snart bomber - gjorde det altså godt mod AAB! Den hetz mod ham er næsten ulidelig at høre på.. Ja Sorry..
                      Okay, men når man har leveret så få mål over så lang en periode, så er kritik vel berettiget. Bodul leverer ikke varen. Er der ikke nogen bedre, kunne jeg se ham som liggende bag angriberen. Men igen jeg har også en livlig fantasi.
                      Når næste angriber er signet sidder Bodul på bænken. Måske allerede mod Randers.
                      Last edited by Xabuni; 10-08-2014, 13:10.
                      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                        Okay, men når man har leveret så få mål over så lang en periode, så er kritik vel berettiget. Bodul leverer ikke varen. Er der ikke nogen bedre, kunne jeg se ham som liggende bag angriberen. Men igen jeg har også en livlig fantasi.
                        Når næste angriber er signet sidder Bodul på bænken. Måske allerede mod Randers.
                        Ser man på hans mål i Østrig er de fra på kanten af feltet og der bliver han sjældent spillet i OB da han bliver brugt som forreste/boksangriber.
                        Kunne man få en Fall eller lignende at spille den op på der kan ligge den af eller bruge hovedet kunne Bodul givetvis godt ligge bag og skyde på ligesom Falk og Emil burde kunne..
                        Ved ikke om det er den rolle TM er tiltænkt..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Der er sikkert mange ting Bodul godt kunne, men jeg tvivler stærkt på at der er noget af det han er god til...

                          Prøv at se hans start her, med indersider der sparkes 4-5 udenfor rammen, og flere gange bare i de første kampe her, har han helt misset afslutningen og ramt ved siden af bolden... Vi skal bare håbe på at Mikkelsen og den evt. nye angriber bliver godt, for Bodul er et færdigt kapitel...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Der er sikkert mange ting Bodul godt kunne, men jeg tvivler stærkt på at der er noget af det han er god til...

                            Prøv at se hans start her, med indersider der sparkes 4-5 udenfor rammen, og flere gange bare i de første kampe her, har han helt misset afslutningen og ramt ved siden af bolden... Vi skal bare håbe på at Mikkelsen og den evt. nye angriber bliver godt, for Bodul er et færdigt kapitel...
                            Hmmm jeg tror stadig på ham, hvis han fik lov/mulighed for at ligge lidt længere tilbage på banen
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Kan man mon oddse på at både Bodul og Mikkelsen score i dag..? For hvis man kan, og jeg nu lader være, så gør de det...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                http://mobil.bold.dk/#/nyt/wael-spaa...lsen-ob-succes

                                Comment

                                Working...
                                X