Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: BIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg må altså indrømme at jeg ikke har den kæmpe fidus til Greve. Ud af de unge der popper op nu er der mange jeg har meget mere tro på slår igennem for alvor.
Men vil 1000 gange hellere have Greve som 4. Angriber end Bodul som bare skal væk hurtigst muligt...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar han sagt det da?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer i så fald håber jeg da at vores egen yndling bliver hængende et par sæsoner endnuTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er muligt du har ret ang. Greve, jeg kender ham ikke særligt godt, men han har da leveret et par fine indhop de seneste kampe, men der er sikkert en grund til at han er ude af truppen i dag og trænerne ser ham sikkert an hver eneste dag og coacher og vejleder ham bedst muligt,
Comment
-
For pokker - det et en vigtig kamp i dag! En sejr vil ryste mismodet af os og give den ro som er nødvendig for at bygge spil og selvtillid op igen, et nederlag vil til gengæld, bringe snak om nedrykning, trænerfyrringer total nervøsitet på banen.
Jeg har desværre kun set de to første kampe denne season. Er alt den snak om hollandsk inspiration bare medieævl eller var der noget i det i kampen imod AaB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg blander mig lige... der er vel lagt op til det, at det kan blive scenariet... men det kommer jo også an på hvem vores træner er, og hvad han vil...Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlægFor pokker - det et en vigtig kamp i dag! En sejr vil ryste mismodet af os og give den ro som er nødvendig for at bygge spil og selvtillid op igen, et nederlag vil til gengæld, bringe snak om nedrykning, trænerfyrringer total nervøsitet på banen.
Jeg har desværre kun set de to første kampe denne season. Er alt den snak om hollandsk inspiration bare medieævl eller var der noget i det i kampen imod AaB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg blander mig lige... der er vel lagt op til det, at det kan blive scenariet... men det kommer jo også an på hvem vores træner er, og hvad han vil...
Det. Nægter. Jeg. At. Tro. På
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsom optakt til dagens kamp siger TB at han sagtens kan forestille sig at der købes en boksspiller mere til OBs angreb. Det åbner vel for at PM stadig er en mulighed at hente selvom TM kom til i går. TB sammenligner i interviewet Mathias Greve med Bodul som en hængende angriber.
............MT
.....KL LN DH
Spellman Kirkeskov
........Azer Ari
RF.................. EL
...........Bodul
Momo
Kryger
Ousager
Desler
Schoop
Thomas Mikkelsen
så gætter jeg på at Thomas Mikkelsen kommer ind og afløser Bodul uanset hvordan kampen udvikler sig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet var 100% som at se Holland spille under VM, med undtagelse af deres defensiv sjældent tillod ligeså store chancer, som vores trods alt gjorde selvom det var bedre end i de første kampe. Men ellers var det at tillade AaB at have bolden mest uden at få så meget ud af det, og så hugge til på kontraer hvor vi specielt i 1. Halvleg får kæmpe chancer og mål ud af det.
Og dem har vi ikke mange af. Bodul nåede jo sjældent ind i feltet på det omstillinger vi så endelig havde...
Comment
Comment