Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Jeg tror godt TB ved at hvis det sker skal han være MEGET dyr.
    Altså vi snakker jo 3-4 mill euro hvis det er. Det tror jeg ikke nogen vil give i Grækenland

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Altså vi snakker jo 3-4 mill euro hvis det er. Det tror jeg ikke nogen vil give i Grækenland
      Det har du nok ret i. PAOK har jo lige lavet et "stort" køb i FCK til 1½ million EUR. Så mon ikke det er i det leje klubberne handler.

Kan godt være de er villige til at ofre noget mere, hvis de satser på at komme langt i Europa League (skal dog lige videre i kvalifikationen først).

Comment

https://bold.dk/fodbold/podcast/ugens-suppe

Kan ikke høre den … sure Zorniger ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

PAOK kan snildt smide 3 mil euro, hvis de gider. Deres dyreste køb er på +70 mil

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

PAOK kan snildt smide 3 mil euro, hvis de gider. Deres dyreste køb er på +70 mil
            Nåh okey. Men tænker ikke de gør det på Ouedraogo. For det er jo nok mindst den pris OB ville kræve

Comment

Nåh okey. Men tænker ikke de gør det på Ouedraogo. For det er jo nok mindst den pris OB ville kræve
              Ja, jooh. Hvorfor ikke?
              ​​​
              Man har jo valgt pengene over et dueligt hold. Hvad er én mere i den sammenhæng?
              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Bare sælg. Det jo lige meget det hele nu.

Comment

Alle har ifølge TB svært ved at købe.
                  Vi har let ved at sælge.
                  Får vi nok for vores spillere?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                    Alle har ifølge TB svært ved at købe.
                    Vi har let ved at sælge.
                    Får vi nok for vores spillere?
                    Nej, det har han jo heller ikke en historik for (nemmere at lade kontrakter løbe ud eller rive dem over). Skal nok underbygge postulatet senere, men skal også lige have svaret på et meget personligt indlæg mod mig for et par dage siden

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Owusu, Ejdum og Burgy. De kan på hver deres måde forklares og forsvares. Så kan vi hver især hver enige eller uenige i det ene eller andet.

Men sælger vi Ouedraogo med 3 år tilbage af kontrakten. Det skal da som minimum hænge sammen med noget meget voldsomt på tilgangssiden.

Jeg har indtil der kommer mere kød på, valgt at betragte det som noget der ikke sker, det er nemmest.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Owusu, Ejdum og Burgy. De kan på hver deres måde forklares og forsvares. Så kan vi hver især hver enige eller uenige i det ene eller andet.

Men sælger vi Ouedraogo med 3 år tilbage af kontrakten. Det skal da som minimum hænge sammen med noget meget voldsomt på tilgangssiden.

Jeg har indtil der kommer mere kød på, valgt at betragte det som noget der ikke sker, det er nemmest.
                        Jeg foretrækker også at at tro det er noget "øf" fra en obskur agent eller lign. Frygten er selvf. at der er aftalt prisloft i hans kontrakt som ikke vil være umuligt at betale for de størrere græske klubber m.fl. på deres niveau.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fra en fodboldjournalist på X

https://x.com/dimitrismanakos/status...05429961949448

Lidt bekymrende, hvis TB & Co allerede har givet lov til snakke med en græsk klub !
                          Okay. Så er der jo nok lidt mere om snakken. Han har stadig 3 år tilbage af sin kontrakt, så for mig at se skal vi op omkring €4m før jeg overhovedet vil overveje et salg

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Hvordan er det, spiller klynge samme plads? Hvis vi kan bytte de to og få et væsentligt overskud som åbner for solide forstærkninger andre steder er det måske ikke helt skidt? Selvom jeg ville foretrække at beholde ham

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg foretrækker også at at tro det er noget "øf" fra en obskur agent eller lign. Frygten er selvf. at der er aftalt prisloft i hans kontrakt som ikke vil være umuligt at betale for de størrere græske klubber m.fl. på deres niveau.
                              Hvis han/agenten har fået lov til at forhandle, har de vel en form for prisindikation fra begge klubber.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg
                                Hvordan er det, spiller klynge samme plads? Hvis vi kan bytte de to og få et væsentligt overskud som åbner for solide forstærkninger andre steder er det måske ikke helt skidt? Selvom jeg ville foretrække at beholde ham
                                De spiller ikke samme plads, synes jeg.
                                Ouedraogo, er mest 6’eren, i vores hold opstilling, mens Falk er lidt mere en 8’er. Jeg ser ikke Falk eller Klynge være særligt gode på 6’eren, og være den dumme udsmider.

Vi skal IKKE sælge Ouedraogo, med mindre vi kommer over 4 mil euro, sådan har jeg det.

Han er så vigtig, og jeg vil ikke kunne se os have nogle chance i næste sæson, hvis hele vores midterakse i holdet skal spilles sammen.

Comment

Working...
                                X