Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
-
Kan godt forestille mig, at der er tale om PAOK. Aris er vel kun et halvt skridt op ift. os, men han har på nærmeste hold set os holde brandudsalg med en uge inden sæsonstart med suboptimal forberedelse til følge...Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
kan ikke bebrejde manden, hvis der er hold i disse rygter.
Comment
-
Muligt de er interesseret. Men tvivler på at OB og nok også Ismahila er. Det lugter mest af en andOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Comment
-
En Chelsea fan fra Nigeria, som eneste kilde? Der skal lidt mere konkret på bordet, før jeg tror på denOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
- Likes 3
Comment
-
Den gode gamle OB undskyldning, vi må ikke afsløre hvad vi mangler , for så bliver alle verdens spillere meget dyrere :-)Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægKunne det være kritik? Eller at priserne blev skruet i vejret når det bliver tydeligere at vi er desperate?
Det har altid været, og vil altid være en komplet latterlig undskyldning. Jo mere priserne er steget de sidste år, jo mere tåbeligt er argumentet blevet.
De småpenge OB tror de kan købe kvalitet for er der vel efterhånden ingen som gider forhandle alverden om.Last edited by Magge; 18-07-2026, 18:32.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 7
Comment
-
Helt enig - det er noget gammelt vrøvl. Folk med fodboldforstand, som har set de seneste 2 træningskampe er ikke et øjeblik i tvivl om, hvilke positioner OB desperat mangler spillere til ! Hvis ikke Troels B i næste uge får fingrene og osten ud af gaskammeret, frygter jeg lidt for, at vores "lette" sæsonstart ikke giver de points, vi har håbet på.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Den gode gamle OB undskyldning, vi må ikke afsløre hvad vi mangler , for så bliver alle verdens spillere meget dyrere :-)
Det har altid været, og vil altid være en komplet latterlig undskyldning. Jo mere priserne er steget de sidste år, jo mere tåbeligt er argumentet blevet.
De småpenge OB tror de kan købe kvalitet for er der vel efterhånden ingen som gider forhandle alverden om.

God weekend.
- Likes 5
Comment
-
Eller: OB’s transfervindue pt. er som en kløver ost…..Det stinker ;-)Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
- Likes 5
Comment
-
Kløverost har kun en fejl .. det er smagløst, og det passer fint med transfervinduet pt.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Eller: OB’s transfervindue pt. er som en kløver ost…..Det stinker ;-)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Fra en fodboldjournalist på XOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
En Chelsea fan fra Nigeria, som eneste kilde? Der skal lidt mere konkret på bordet, før jeg tror på den
https://x.com/dimitrismanakos/status...05429961949448
Lidt bekymrende, hvis TB & Co allerede har givet lov til snakke med en græsk klub !Last edited by Online; i går, 07:52.
Comment
-
Det nægter jeg simpelthen at tro på sker. Men kan sagtens være at de prøverOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fra en fodboldjournalist på X
https://x.com/dimitrismanakos/status...05429961949448
Lidt bekymrende, hvis TB & Co allerede har givet lov til snakke med en græsk klub !
- Likes 1
Comment
Comment