Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg

Hørt!

Det koster penge, at tjene penge!
    Der var den igen, skrønen om at man bare skal bruge en masse penge, så bliver alt godt - send du nogle millioner til OB

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

OB har offentliggjort at budgettet er løftet, så den holder ikke

Er OB ikke økonomisk bæredygtig så er der ikke en god fremtid, det er det eneste rigtige, der kommer ikke en rig onkel
      Det er da også dejligt de har gjort det, men a little to late maybe?
      OB har allerede en rig onkel, så vidt jeg husker har OB den rigeste ejerkreds i Danmark, eller havde det på et tidspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

OB har allerede en rig onkel, så vidt jeg husker har OB den rigeste ejerkreds i Danmark, eller havde det på et tidspunkt.
        Men "den rige onkel" insisterer på en økonomisk bæredygtig fremtid for OB, heldigvis

Ikke for sent, den sene timing gør blot at spilleren blev en mulighed for OB og til den rigtige omkostning

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Der er masser af eksempler på klubber, der har investeret massive beløb i spillere - også tidligt i et vindue - og måtte se sig selv marginaliseret på trods. Det er ikke KUN økonomi og risikovillighed, der styrer, hvor stor en succes du bliver.

Det kan fans af britiske klubber som Manchester United, Tottenham og Everton tror jeg føler, de har fået nok ud af de anseelige beløb, de har investeret i fodboldspillere, mens klubber som Brighton, Brentford og Crystal Palace har spillet en hel del over økonomisk evne i flere år.

Risikovillighed er rigtig godt, sundt og egentlig også fornuftigt, men det kræver jo, at du tager de rigtige risici og på efter en kvalificeret afvejning af konsekvenser.

For du har fuldstændig ret i, at gøre ingenting er også en beslutning, der involverer nogle risici - det lyder jo så som om, at vurderingen har været, at den trup vi har burde kunne være konkurrencedygtig i de første fire kampe. Hvilket den strengt taget burde - men resultaterne og spillerne har skuffet.

Nogle gange satser man og vinder - og så ligner man en verdensmand. Andre gange satser man og taber - og så bliver man kritiseret. Havde vi stået med 9 point efter 4 kampe, så havde fortællingen om truppen og dens behov også været anderledes. Nu ligner vi nogle fodslæbende nølehoveder, og det må TB jo så forsøge at rette op på - og Gammelgaard er da et skridt i den retning.
          Jeg er enig i dine betragtninger.

Jeg angriber også blot, at for mig at se, har vurderingen ikke været korrekt. Satsningen at man kunne have stået enormt stærk, når man havde vundet en del af de første fire kampe - og så kommer rygstødet. Det giver mening teoretisk, men man læner sig igen mod den afvejning af risiko, der betyder at flest penge bliver på kistebunden.

Så ja, nogen gange ligner man en verdensmand efter et godt sats. Dette var dog et ringe gamble i min optik og bagklogskabens urimelige skarpe lys.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Ikke mere... selv Fredericia er markant foran på det punkt.

Derfor jeg tror hvis/når de rykker op, at der bliver trykket på den økonomiske speeder !

Simpelt set har de fleste klubbers ejere samlet, på klubplan, en større formue end NT

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Der var den igen, skrønen om at man bare skal bruge en masse penge, så bliver alt godt - send du nogle millioner til OB
              Kommer da helt an på hvordan man bruger pengene.

Bruger man dem bare eller investere man dem.

Der er mange der ikke fatter hvad en investering går ud på. De kender simpelthen ikke forskellen.

Comment

Working...
              X