Jeg drømmer om vi signer en i weekenden her og præsenterer på mandag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Nu må TB og OB snart handle, hvis vi er der hvor vores egne fans får sådan nogle vilde hallucinationerOprindeligt indsendt af Hmic Se indlægJannick Vestergaard er gratis Kunne være den vilde kanin
Kan det tænkes at Troels afventer et eller andet omkring Eriksen og derfor er vi tilbageholdende ??
Comment
-
Hørte at Yaya forventede at spille fast efter han kom tilbage fra ferie. Måske der var lidt kabale bag kulisserne og der ligger en del af problemet...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Godt spørgsmål. Det må jo være for at holde kritikken nede fra fans og offentligheden. Ellers giver det ikke meget mening"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ja det var også noget i den stil jeg tænkte siden han lige pludselig ikke kunne træne. Og hvis der så kun er 1 år tilbage er det bare med at komme afsted til højestbydendeOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hørte at Yaya forventede at spille fast efter han kom tilbage fra ferie. Måske der var lidt kabale bag kulisserne og der ligger en del af problemet...
Comment
-
Efter han var væk med landsholdet var han vel ikke mere tilfreds med en back-up rolle og kom med en helt anden forventning. Men ved ikke om det i første linje var han eller agenten som pressede på.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det var også noget i den stil jeg tænkte siden han lige pludselig ikke kunne træne. Og hvis der så kun er 1 år tilbage er det bare med at komme afsted til højestbydende"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Og hvad så?
Man kam jo ikke sælge enhver spiller, som udtrykker den mindste utilfredshed i øjeblikket. Sådan bygger man ikke en sund klub. De må blive og tage kampen op og i øvrigt henvises til deres fede kontrakt.
Ellers ender man… ja, hvor vi er endt. Stort set uden midterforsvarer i klubben.
Comment
-
Kan Yaya have stikket en plade ..Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg tænker heller ikke det ene behøver udelukke det andet. Der kan godt være sket noget i familien samtidig med at det trak op til transfer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Han må ikke - eller den anden klub må ikke. Men det sker jo ofte alligevel. OB vil i givet fald have en sag imod den anden klub. Men jeg kunne da godt forestille mig, at de ville foretrække at undgå den situation, hvor de også ville være være tvunget til at lave en eller anden form for disciplinær straf til Yaya. Især hvis den anden klub byder et bare nogenlunde beløb.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han kunne da ikke forhandle med en anden klub nu uden OB/TBs tilladelse !
Men der er vi godt nok ude i spekulationer som ikke giver meget mening før der evt. skulle komme noget med lidt kød på.
Comment
-
Tipsbladet skriver han skifter til LyngbyOprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJamil El Rrami skifter til OB fra FCK, skal være en del af førsteholdet selvom han kun er 17 år, kæmpe Dansk- Marrokansk offensivt talent,
ifølge ENDM talents på X.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tkonge-fra-fcksiden 1887
- Likes 1
Comment
Comment