Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg drømmer om vi signer en i weekenden her og præsenterer på mandag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Jeg drømmer om vi signer en i weekenden her og præsenterer på mandag.
      Hvis man signer en, tror jeg ikke det er noget med man venter, med at præsentere.

De ved godt, de er under pres.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
        Jannick Vestergaard er gratis Kunne være den vilde kanin
        Kan det tænkes at Troels afventer et eller andet omkring Eriksen og derfor er vi tilbageholdende ??
        Nu må TB og OB snart handle, hvis vi er der hvor vores egne fans får sådan nogle vilde hallucinationer

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Godt spørgsmål. Det må jo være for at holde kritikken nede fra fans og offentligheden. Ellers giver det ikke meget mening
          Hørte at Yaya forventede at spille fast efter han kom tilbage fra ferie. Måske der var lidt kabale bag kulisserne og der ligger en del af problemet...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hørte at Yaya forventede at spille fast efter han kom tilbage fra ferie. Måske der var lidt kabale bag kulisserne og der ligger en del af problemet...
            Ja det var også noget i den stil jeg tænkte siden han lige pludselig ikke kunne træne. Og hvis der så kun er 1 år tilbage er det bare med at komme afsted til højestbydende

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det var også noget i den stil jeg tænkte siden han lige pludselig ikke kunne træne. Og hvis der så kun er 1 år tilbage er det bare med at komme afsted til højestbydende
              Efter han var væk med landsholdet var han vel ikke mere tilfreds med en back-up rolle og kom med en helt anden forventning. Men ved ikke om det i første linje var han eller agenten som pressede på.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Og hvad så?

Man kam jo ikke sælge enhver spiller, som udtrykker den mindste utilfredshed i øjeblikket. Sådan bygger man ikke en sund klub. De må blive og tage kampen op og i øvrigt henvises til deres fede kontrakt.

Ellers ender man… ja, hvor vi er endt. Stort set uden midterforsvarer i klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg tænker heller ikke det ene behøver udelukke det andet. Der kan godt være sket noget i familien samtidig med at det trak op til transfer.
                  Kan Yaya have stikket en plade ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kan Yaya have stikket en plade ..
                    Han kunne da ikke forhandle med en anden klub nu uden OB/TBs tilladelse !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han kunne da ikke forhandle med en anden klub nu uden OB/TBs tilladelse !
                      Han må ikke - eller den anden klub må ikke. Men det sker jo ofte alligevel. OB vil i givet fald have en sag imod den anden klub. Men jeg kunne da godt forestille mig, at de ville foretrække at undgå den situation, hvor de også ville være være tvunget til at lave en eller anden form for disciplinær straf til Yaya. Især hvis den anden klub byder et bare nogenlunde beløb.

Men der er vi godt nok ude i spekulationer som ikke giver meget mening før der evt. skulle komme noget med lidt kød på.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Nu må TB og OB snart handle, hvis vi er der hvor vores egne fans får sådan nogle vilde hallucinationer
                        Det er ikke noget tro, blot et forsøg på at forstå stilheden og deres ageren

Comment

Jamil El Rrami skifter til OB fra FCK, skal være en del af førsteholdet selvom han kun er 17 år, kæmpe Dansk- Marrokansk offensivt talent,
                          ifølge ENDM talents på X.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jamil El Rrami skifter til OB fra FCK, skal være en del af førsteholdet selvom han kun er 17 år, kæmpe Dansk- Marrokansk offensivt talent,
                            ifølge ENDM talents på X.
                            Tipsbladet skriver han skifter til Lyngby
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tkonge-fra-fck
                            siden 1887

Comment

Er der ikke snart nogen der kan lægge et opslag op hvor de giver udtryk for at de savner spillere ind i OB - dem ser vi jo ikke nogen af

Comment

Jer der har dem, hvad siger jeres kilder ? Der må da være nogle ord i omløb, i miljøet.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Working...
                                X