Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil du forklare mig hvorfor VM spiller en rolle hvis vi henter fra 2.Bundesliga?
    Eller fra Aberdeen som der har været rygter om?
    Eller en lille græsk klub som da vi hentede Oudrago?

Jeg kan simpelthen ikke se hvad det har at gøre med VM.

Vi kommer jo ikke i nærheden af VM spillere.
    Sverige har faktisk en i startopstillingen ved VM som til daglig spiller i 2. Bundesliga (Bernhardson i Holstein Kiel).

Men nej, det handler primært om at markedet står mere stille under en slutrunde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Uanset hvad TB siger, så er markedet jo som det er.

Om han så var klodens mest positive og optimistiske sportsdirektør, og kunne tale det hele så lyserødt, at vi ikke kunne holde bukserne knappede længere, så ville det jo være det samme. Din frygt eller optimisme ville ikke skulle være anderledes.
      Troels kan ikke trylle og markedet er som det er.

Men for mig handler det, igen igen om kommunikationen. Ligesom jeg hader når man i februar beklager sig over et nederlag pga en dårlig bane der ikke var til at spille på. Den slags bør man forberede sig på.

Jeg syntes VM bliver brugt som en undskyldning, og hvis ikke VM så havde det været fordi vi er langt nede i fødekæden. Og det værste er så at den argumentation nærmest bliver accepteret som en sandhed, af i det her tilfælde TV2 og Martin Davidsen.

Det er nu i pausen at Zorniger med sine mange træningspas har muligheden for at sætte sit præg på holdet, det kan han ikke gøre på samme måde efter transfervinduet er lukket, da fokus bliver på næste kamp.

Og så bliver spørgsmålet igen om man i OB går eftere spillere fra en for høj hylde, vel vidende at man kommer til at vente på dem. Og hvor meget det i sidste ende kommer til at koste, for det skal godt nok være nogle dygtige spillere hvis de bare kan gå direkte ind på holdet uden en indkøringsperiode på min. et par uger.

En signing eller to allerede nu havde alt andet lige givet lidt ro på bagsmækken, men endnu syntes jeg ikke det for alvor er bekymrende...men der skulle gerne lande et par forstærkninger inden vi rammer Juli måned.

Comment

Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogen der gider spilde (imo) så meget af deres tid, og bliver så påvirket af hvad TB siger til citat, i et eller andet 5-10 minutters interview.

Det kan være der er et bud på Askou, som han gerne vil presse op, så bruger han medierne til at sige signalere at man godt ved der kommer flere bud efter VM, eller et eller andet.

Han har sikkert sine grunde til at sige hvad han gør, og man for ham aldrig til at indrømme hvorfor.

Vi har en gang handlet tidligt i vinduet for at jagte top 6 endnu mere, der rykkede vi ned.

Comment

Working...
        X