Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen_ Jeg er rystet over de manglende transfers ind. Jeg troede, at der ville blive lagt nogle nye lag på truppen. Det er fint at man har skåret noget fedt af, og solgt nogle spillere som ikke ville være i klubben. Men for helvede hvor mangler der meget. Jeg er rystet over, at man kan drive en professionel fodboldklub på denne måde

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det kan efterhånden ikke være transfer midler og lønkroner der mangler når Yaya og Jenner er bekræftet. Det er jo helt åndssvagt hvor mange der har forladt os efterhånden. Kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig at der ikke står en enkelt eller 2 nye på Falen i næste uge
      Men det er lige så vigtigt at Falk bliver klar igen
      Jeg er meget enig i at der meget gerne skal hentes 2 stoppere med klasse og hvis vi så supplerer vores midtbane med eksempelvis Anders Klynge, så kan man godt forsvare det med "bedre sent end aldrig".
      Fordi hvis vi eksempelvis får to "plug and play" stoppede ind, som kan styre vores defensiv fra dag ét, så vil jeg jo mene at vi faktisk står med et ret fedt hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg er meget enig i at der meget gerne skal hentes 2 stoppere med klasse og hvis vi så supplerer vores midtbane med eksempelvis Anders Klynge, så kan man godt forsvare det med "bedre sent end aldrig".
        Fordi hvis vi eksempelvis får to "plug and play" stoppede ind, som kan styre vores defensiv fra dag ét, så vil jeg jo mene at vi faktisk står med et ret fedt hold.
        AZs eksempel på en plug and play spiller var Van Dijk så det tror jeg ikke vi skal regne med.
        Alle spillere på det niveau vi kan handle på kommer til at kræve tid til at spilles sammen.
        Resten af holdet er jo heller ikke en smurt maskine der blot mangler 2 tandhjul.
        Men derudover kan det godt ende med at blive et fedt hold efter 11 kampe afhængigt af hvad der kommer ind

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Håber ikke det er Anders Klynge hylden vi handler på efter at vente uge efter uge på spillere ind.
          Der skal jo også være mening med galskaben.

Det behøver ikke være spillere vi kender, men kvaliteten bør være på et vist niveau.
          Ellers kunne TB for længst kunnet hente et stabilt superliga forsvar.

Comment

Det er sjovt, som folk hele tiden tilpasser sig. Inden vi begyndte at sælge vores spillere helt hovedløst uden at have erstatninger klar, så var de fleste enige om, at vi skulle have 3-4 nye spillere, hvis projektet med AZ skulle give mening.

Må jeg minde om, at truppen sidste sæson - som var længder bedre og bredere end den nuværende - ikke var i nærheden af top-6.

Vi mangler så meget, at man skulle tro, det var løgn.

Oh Well, der er jo altid næste sæson :) (tyk ironi).

Comment

Vi er jo efterhånden henne hvor jeg ville være glad for hvis Daniel Høgh stod i Ådalen.

Han er efterhånden oppe i årene, men sjældent skadet. Plug and play spiller. Rimeligt billig. Enorm erfaring efter mange år på topplan.

Kanon sæson for Randers sidste år.
              Sidegevinsten er man svækker en direkte konkurrent til nedrykning.

Måske desperat, men det er jeg også efterhånden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Det er sjovt, som folk hele tiden tilpasser sig. Inden vi begyndte at sælge vores spillere helt hovedløst uden at have erstatninger klar, så var de fleste enige om, at vi skulle have 3-4 nye spillere, hvis projektet med AZ skulle give mening.

Må jeg minde om, at truppen sidste sæson - som var længder bedre og bredere end den nuværende - ikke var i nærheden af top-6.

Sjældent enig med dig. Men lige her gør jeg en undtagelse.

Vi er vel efterhånden ude i vi mangler ca 8 spillere. Jeg formoder ikke det er de unge Vitus/Sandberg/Andersen der tager minutterne.
                Mon ikke de skal lejes ud hvis muligt.

Comment

Både Yaya og Jenner meldes på plads i deres klubber. Og har måske været det i et par dage
                  Kunne man spekulere i at OB har bedt klubberne om at trække offentliggørelsen lidt for at få noget på plads inden?
                  Så der kommer noget ind meget snart. Halmstrå i know

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er enig om meget, men det faktuelle er vel at vi vi har en overtidscoring fra FCK, og 3 point i Haderslev i sidste kamp fra Top6?

Så langt, det synes jeg ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg er enig om meget, men det faktuelle er vel at vi vi har en overtidscoring fra FCK, og 3 point i Haderslev i sidste kamp fra Top6?

Så langt, det synes jeg ikke.
                      Hvis og hvis. Realiteterne siger vi var pænt langt fra den 6.plads i virkeligheden.

Kvalifikationsspillet er der ingen grund til at nævne. Det var dumpet med et brag. Tænk vi tabte 2 gange til Silkeborg og hjemme mod Vejle. Pinligt.

Comment

Både Yaya og Jenner meldes på plads i deres klubber. Og har måske været det i et par dage
                        Kunne man spekulere i at OB har bedt klubberne om at trække offentliggørelsen lidt for at få noget på plads inden?
                        Det håber jeg virkelig ikke.
                        Skulle det værre for ikke at fremstå sent ude eller for ikke at bringe sig selv I en endnu dårligere forhandlings situation?

Det sidste kan jeg til nøds forstå, det første ville være en underlig forfængelighed.

Comment

I følge denne artikel blev han solgt for nogle dage siden, men mangler/manglede lægeundersøgelsen

https://africafoot.com/le-fc-alverca...e-yaya-bojang/

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det håber jeg virkelig ikke.
                            Skulle det værre for ikke at fremstå sent ude eller for ikke at bringe sig selv I en endnu dårligere forhandlings situation?

Det sidste kan jeg til nøds forstå, det første ville være en underlig forfængelighed.
                            Min spekulation var i det første. Ingen af disse handler bør gøre at vi står i en dårligere handels situation med en klub omkring en forsvarsspiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

I følge denne artikel blev han solgt for nogle dage siden, men mangler/manglede lægeundersøgelsen

https://africafoot.com/le-fc-alverca...e-yaya-bojang/
                              Jeg ved det. Også derfor jeg spekulerer lidt i det uden dog, at tage min sølvpapirshat på

Comment

Min spekulation var i det første. Ingen af disse handler bør gøre at vi står i en dårligere handels situation med en klub omkring en forsvarsspiller
                                Jeg tænker med Askou ude og Bojang solgt er der vel ingen klub eller spiller, der ville imødekomme OB på de sidste 5% for at lukke en transfer. Det er jo os der åbenlyst er mest pressede tidsmæssigt.

Comment

Working...
                                X