Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Var det ikke - når ret skal være ret - Nagel der lavede den i perioden, hvor Bjørn var DMW?
    Som jeg hører det var denne en af hans sidste bedrifter

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Nogle gange bliver man nødt til det. På mig virker det som om han er opgivet. Jeg kan ikke se andre klubber betale penge for ham og give ham en løn han selv vil være interesseret i.

      Alternativet til at betale pengene nu er at betale 7 millioner over de næste par år, få intet ud af der og risikere han skaber splid.
      Hvis spilleren er opgivet og umulig at sælge - hvorfor skulle han så opgive 50% af sin løn ? Han vil da have en interesse i at træne og håbe på at kunne gøre det godt nok til at få en chance på holdet eller at en anden klub er desperat nok til at tage chancen - medens han "venter" scorer han kassen. Nu virker Gomez ikke altid logisk. De fleste kontrakter som ophæves er tæt på afslutning og med et stærkt ønske fra spilleren om at komme videre. Ikke to år før udløb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

        Hvis spilleren er opgivet og umulig at sælge - hvorfor skulle han så opgive 50% af sin løn ? Han vil da have en interesse i at træne og håbe på at kunne gøre det godt nok til at få en chance på holdet eller at en anden klub er desperat nok til at tage chancen - medens han "venter" scorer han kassen. Nu virker Gomez ikke altid logisk. De fleste kontrakter som ophæves er tæt på afslutning og med et stærkt ønske fra spilleren om at komme videre. Ikke to år før udløb
        Udefra set virker det også som om han selv har opgivet at slå til i klubben. Men jeg tænker da han stadig gerne vil spille fodbold og derfor ikke er tilfreds med hans nuværende situation. Får han sin kontrakt ophævet med X % i hånden kan han frit finde en ny klub. Jeg tænker nok der er klubber der vil give ham chancen - det vil nok bare være til en lavere hyre.

        Men lad os da se. Vil gerne overraskes. Jeg tror selvfølgelig også man prøver at "sælge" ham nu her. For et symbolsk beløb. Tvivler bare på det lader sig gøre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Det er da ikke utænkeligt. Askou har jo tidligere udtalt sin bekymring om igen at lande på bænken. Hvis Bürgy sælges kan TB med lidt større troværdighed gå til ham og sige noget ala:
          "Vi ønsker at forlænge din aftale med 2-3 år og forventer du bliver gundpillen i forsvaret i den kommende sæson. Hvis du gør det godt vil et salg næste sommer være sandsynligt."
          Keg er enig og kan godt se Julius forlænge hvis han er “garanteret” en startplads .. selvf. med de forbehold der altid er. Vi må se hvad der sker .. vi kan ikke gøre meget ved det.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-nicolas-burgy

            så skulle den være officiel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euro

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euro
                Jeg tror mere på 100-200.000 euro.

                EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
                Last edited by Agbre; 24-06-2026, 12:55.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euro
                  Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
                  De har åbenbart ikke set ham spille.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Jeg tror mere på 100-200.000 euro.

                    EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
                    Tja. Ob.dk skiver ikke engang “salg”.. De skriver bare “skifter”..
                    Syntes nu ellers tidligere at de har travlt med at reklamere når der sælges

                    https://ob.dk/nyheder/2026/juni/nico...l-fc-thun-1898

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
                      De har åbenbart ikke set ham spille.
                      Et salg af Bürgy er præcis hvad jeg har håbet på. Ikke så meget hans fravær i sig selv (omend jeg har kritiseret hans tendens til fejl), men særligt i kraft af at der åbnes op for en plads i centerforsvaret, hvor vi trænger til en gedigen opgradering, og nu er TB tvunget til at handle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Jeg tror mere på 100-200.000 euro.

                        EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
                        Nu er det jo en oprykkerklub, som blev mester. Så tror ikke de har den voldsomme økonomi som et klassisk mester/-storhold.

                        Fandt lige ud af, at han har spillet 1½ år i klubben før.
                        Last edited by Online; 24-06-2026, 14:01.

                        Comment


                          Så er det en karakterspiller mere man skal hente.

                          Han har ikke virket god men trænere har brugt han og eksperterne er også glade for ham ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Forstår ikke helt hvorfor man er så negativ i forhold til Bürgy, synes at han har gjort det bedre end mange andre - det er dog glimrende at han sendes videre såfremt OB gør en fornuftig forretning

                            Håber at Yaya og/eller Gomez også skal videre

                            Spændende at se hvad der kommer ind

                            Comment


                              Nøjagtig en måned til sæsonstart, så håber snart der sker noget når/hvis et nyt hold skal spilles ordentligt sammen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                                Forstår ikke helt hvorfor man er så negativ i forhold til Bürgy, synes at han har gjort det bedre end mange andre - det er dog glimrende at han sendes videre såfremt OB gør en fornuftig forretning

                                Håber at Yaya og/eller Gomez også skal videre

                                Spændende at se hvad der kommer ind
                                enig - tak for indsatsen til Bürgy. Han var vel god nok til at hjælpe med oprykning og sikre overlevelse første sæson tilbage (under en træner med en væsentlig anden spillestil end ham han blev hentet under)

                                Men realistisk set skal vi tage et skridt op - så skulle det nok ikke være med ham. Fin løsning, han stod ikke først på min liste over potentielle afgange, men han var da en jeg havde tænkt godt kunne sendes videre nu.

                                Held og lykke til ham i hans nye klub.

                                Comment

                                Working...
                                X