Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Så kom der da et lille rygte :)

https://fyens.dk/ob/venstrefodet-hol...rg-kanten?rss=

men det er er rygte fra Leif så ved sku ikke hvor troværdigt det er.
    Det er ikke den hylde hvor Pedro Ganchas eller Jacob Rasmussen sidder, men jeg har ikke automatisk nej-hatten på. Han fik ros i sin tid i Viborg. Jeg bed ikke selv mærke i ham, mest fordi jeg ikke ser så “bredt”, følger mest bare vores egne kampe.

Jeg kan læse mig til han er teknisk stærk. Det ved jeg da vi søger (har TB udtalt), så til prisen virker det snusfornuftigt. Han spiller også andre pladser, vi er jo ikke forhindret i at lande en til venstrebenet centerback. Kunne være fint at have to.

Comment

Er han ikke midtbane spiller?

Jeg kunne godt ønske mig man kunne hente en der var lidt yngre - han runder 31 i den kommende sæson.

Men altså kan han være med til at løfte holdet. Erfaren, kender superligaen og transferfri...altså der er da en hel del der taler for.

Og så vil jeg bare lige sige det er positivt (set fra min vinkel) at vi faktisk får en smule rygter ud, ham finnen og nu her...syntes sidste sommer hørte vi ikke noget før de stod i ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Er han ikke midtbane spiller?

Jeg kunne godt ønske mig man kunne hente en der var lidt yngre - han runder 31 i den kommende sæson.

Men altså kan han være med til at løfte holdet. Erfaren, kender superligaen og transferfri...altså der er da en hel del der taler for.

Og så vil jeg bare lige sige det er positivt (set fra min vinkel) at vi faktisk får en smule rygter ud, ham finnen og nu her...syntes sidste sommer hørte vi ikke noget før de stod i ådalen.
        Der er absolut intet der taler for. Samme årgang som Bürgy og præcis de samme kvaliteter, og så vil jeg mene at Bürgy er hurtigere.

Niels Thorborg kunne ligeså godt følge Store Penge portfolioen på eb.dk - pengene ville være markant bedre givet ud og vi vil stå med et større budget.

Det her rygte er mere deprimerende end da Jesper Hansen hentede sekundaspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Det må og skal være en and, at vi skulle gå efter en 30 årig fra et bundhold i Holland, der er startet inde 44% af tiden denne sæson.
          61 kampe for VFF , kun 6 gange fuldtid.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
          X