Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvis spilleren er opgivet og umulig at sælge - hvorfor skulle han så opgive 50% af sin løn ? Han vil da have en interesse i at træne og håbe på at kunne gøre det godt nok til at få en chance på holdet eller at en anden klub er desperat nok til at tage chancen - medens han "venter" scorer han kassen. Nu virker Gomez ikke altid logisk. De fleste kontrakter som ophæves er tæt på afslutning og med et stærkt ønske fra spilleren om at komme videre. Ikke to år før udløbOprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Nogle gange bliver man nødt til det. På mig virker det som om han er opgivet. Jeg kan ikke se andre klubber betale penge for ham og give ham en løn han selv vil være interesseret i.
Alternativet til at betale pengene nu er at betale 7 millioner over de næste par år, få intet ud af der og risikere han skaber splid.
Comment
-
Udefra set virker det også som om han selv har opgivet at slå til i klubben. Men jeg tænker da han stadig gerne vil spille fodbold og derfor ikke er tilfreds med hans nuværende situation. Får han sin kontrakt ophævet med X % i hånden kan han frit finde en ny klub. Jeg tænker nok der er klubber der vil give ham chancen - det vil nok bare være til en lavere hyre.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Hvis spilleren er opgivet og umulig at sælge - hvorfor skulle han så opgive 50% af sin løn ? Han vil da have en interesse i at træne og håbe på at kunne gøre det godt nok til at få en chance på holdet eller at en anden klub er desperat nok til at tage chancen - medens han "venter" scorer han kassen. Nu virker Gomez ikke altid logisk. De fleste kontrakter som ophæves er tæt på afslutning og med et stærkt ønske fra spilleren om at komme videre. Ikke to år før udløb
Men lad os da se. Vil gerne overraskes. Jeg tror selvfølgelig også man prøver at "sælge" ham nu her. For et symbolsk beløb. Tvivler bare på det lader sig gøre.
Comment
-
Keg er enig og kan godt se Julius forlænge hvis han er “garanteret” en startplads .. selvf. med de forbehold der altid er. Vi må se hvad der sker .. vi kan ikke gøre meget ved det.Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det er da ikke utænkeligt. Askou har jo tidligere udtalt sin bekymring om igen at lande på bænken. Hvis Bürgy sælges kan TB med lidt større troværdighed gå til ham og sige noget ala:
"Vi ønsker at forlænge din aftale med 2-3 år og forventer du bliver gundpillen i forsvaret i den kommende sæson. Hvis du gør det godt vil et salg næste sommer være sandsynligt."
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euroOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Jeg tror mere på 100-200.000 euro.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euro
EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)Last edited by Agbre; 24-06-2026, 12:55.
Comment
-
Tja. Ob.dk skiver ikke engang “salg”.. De skriver bare “skifter”..Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg tror mere på 100-200.000 euro.
EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
Syntes nu ellers tidligere at de har travlt med at reklamere når der sælges
https://ob.dk/nyheder/2026/juni/nico...l-fc-thun-1898
Comment
-
Et salg af Bürgy er præcis hvad jeg har håbet på. Ikke så meget hans fravær i sig selv (omend jeg har kritiseret hans tendens til fejl), men særligt i kraft af at der åbnes op for en plads i centerforsvaret, hvor vi trænger til en gedigen opgradering, og nu er TB tvunget til at handle.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
De har åbenbart ikke set ham spille.
- Likes 5
Comment
-
Nu er det jo en oprykkerklub, som blev mester. Så tror ikke de har den voldsomme økonomi som et klassisk mester/-storhold.Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg tror mere på 100-200.000 euro.
EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
Fandt lige ud af, at han har spillet 1½ år i klubben før.Last edited by Online; 24-06-2026, 14:01.
Comment
-
Så er det en karakterspiller mere man skal hente.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Han har ikke virket god men trænere har brugt han og eksperterne er også glade for ham .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
enig - tak for indsatsen til Bürgy. Han var vel god nok til at hjælpe med oprykning og sikre overlevelse første sæson tilbage (under en træner med en væsentlig anden spillestil end ham han blev hentet under)Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægForstår ikke helt hvorfor man er så negativ i forhold til Bürgy, synes at han har gjort det bedre end mange andre - det er dog glimrende at han sendes videre såfremt OB gør en fornuftig forretning
Håber at Yaya og/eller Gomez også skal videre
Spændende at se hvad der kommer ind
Men realistisk set skal vi tage et skridt op - så skulle det nok ikke være med ham. Fin løsning, han stod ikke først på min liste over potentielle afgange, men han var da en jeg havde tænkt godt kunne sendes videre nu.
Held og lykke til ham i hans nye klub.
- Likes 2
Comment
Comment