Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Mon ikke issuet er, at man sigter højere end tre kontrakterne tyskere til at starte med.

Hele pointen med at alting skubbes er jo, at de store klubber sidder på hænderne mens deres aktiver stiger i værdi til VM, og potentielle købere skal holde øje med, hvem der er i form.

Den afventende attitude forplanter sig i markedet, hvor de spillere VI gerne vil have, sidder og venter på klubberne på hylderne over os. Vi skal håbe på, at flest muligt af de klubber lykkes med at hente deres første prioriteter, så vi kan hente deres anden og tredjeprioritet.

Det er altså ikke så svært at forstå, hvorfor OB ikke bare kan gå ud og agere offensivt på markedet og hente spillere med den fornødne kvalitet. Vi har simpelthen ikke status eller økonomien til at være first movers.

Troels Bech kunne have købt 4-5 1. Divisionsspillere, lukket vinduet 1. juni og kaldt det for en dags arbejde. Det faktum, at vi endnu næsten intet har hentet lover et eller andet sted meget positivt, for Troels’ ambitionsniveau for indkomne transfers. Jeg tolker det som om, at de spillere vi rigtig gerne vil have, skal have afklaret deres muligheder højere oppe i fødekæden først.
    Enig. Og vi har altså stadig en rigtig fin trup hvis man bare lige kunne hente en super god forsvarsspiller.
    Så der er nok heller ikke den store panik for bare at hente.

Man tænker langsigtet med signings og det er vigtigere at få bedre og mere rigtige spillere ind end om det lige er i Juli eller Aug selvom turneringen så er gået i gang

Men vi skal altså lige have den CF`er i hus snart. Det må være en prioritering

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Mon ikke issuet er, at man sigter højere end tre kontrakterne tyskere til at starte med.

Hele pointen med at alting skubbes er jo, at de store klubber sidder på hænderne mens deres aktiver stiger i værdi til VM, og potentielle købere skal holde øje med, hvem der er i form.

Den afventende attitude forplanter sig i markedet, hvor de spillere VI gerne vil have, sidder og venter på klubberne på hylderne over os. Vi skal håbe på, at flest muligt af de klubber lykkes med at hente deres første prioriteter, så vi kan hente deres anden og tredjeprioritet.

Det er altså ikke så svært at forstå, hvorfor OB ikke bare kan gå ud og agere offensivt på markedet og hente spillere med den fornødne kvalitet. Vi har simpelthen ikke status eller økonomien til at være first movers.

Troels Bech kunne have købt 4-5 1. Divisionsspillere, lukket vinduet 1. juni og kaldt det for en dags arbejde. Det faktum, at vi endnu næsten intet har hentet lover et eller andet sted meget positivt, for Troels’ ambitionsniveau for indkomne transfers. Jeg tolker det som om, at de spillere vi rigtig gerne vil have, skal have afklaret deres muligheder højere oppe i fødekæden først.
      jeg er ikke uenig. Det at vi ikke har skrevet med nogen endnu tyder på man sigter højt.

Det er positivt.

Jeg er bare som altid nervøs for at vi ender med at vente forgæves. Som eksempel; den finske spiller fra Aberdeen til en pris på omkring 1 mill euro. Du skal godt nok vente længe før prisen falder - særligt når der er interesse andre steder fra (og det vil der jo nok også være på andre spillere vi kigger på)
      Jeg forstår taktikken, jeg forstår der er ting i markedet OB / Troels naturligvis ikke kan kontrollere (VM er en ting - men lad os være ærlige, det havde været ret meget det samme selv uden VM. OB er ikke førstevælger og vil alligevel skulle vente)

Men bekymringen er at man igen formår at formøble en sæson inden den er gået igang, fordi man ikke kom i gang tids nok og måske lige var lidt for ambitiøs ifht hvad man kunne få ind af døren.

Edit: og så er jeg bare utålmodig på noget OB nyt...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig. Men mon ikke at man gerne vil prøve at have nye klar inden træningslejren hvis muligt. Spændende at se om der sker noget i næste uge

Men mest spændende pt er vel om Jenner får en opblomstring i OB efter en rigtig god halvleg forleden hvor han viste at han sagtens kunne spille en af de 2 forreste i systemet. Sidste år inden han blev lejet ud var det jo et andet system AZ prøvede af og nu med et år i Holland kan det være at han er klar til et gennembrud.
        Vi har kun 1 år tilbage med ham så det kan selvfølgelig også komme i spil. Skal han sælges for et par millioner med en klausul eller skal han have chancen og håbe at man så kan forlænge med ham.

Fenger og Luca var jo også næsten afskrevet indtil de opblomstrede efter lejeophold. Så alt er vel muligt
        Den bed jeg også mærke i - interessant, men som du også siger; udløb om et år...så også her står man og ville skulle forlænge hvis man mener han er værd at satse på. Lidt samme situation som med WM.

Fint Jenner ser ud til at gøre det godt - og at lejeopholdet har virket, men skidt ifht timing

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lad os se - hvis vi ender med at signe tre kontraktfrie tyskere fra 3. bundesliga, så ved jeg ikke helt hvor meget jeg ender med at købe det "argument"

For at det skal holde så er det profiler på kontrakter, man køber fri der skal landes - fra klubber der så seslv har skulle have noget andet på plads osv.

Vi må se, meeen jeg syntes godt nok de er ved at have trukket den lige langt nok.
          årh der kan jo være kontraktfrie spillere, der lige skal se om de kan lande en større kontrakt og klub end os. Sådan er vores plads i fødekæden om vi vil det eller ej
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

https://campo.dk/2026/07/01/flere-bu...flere-bejlere/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
            X