Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

For Grubbe og Burgy?

Men principielt mangler der 1:1 med Owusu og Yaya ..
    Bürgy spiller lige nu EL fra start……

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bürgy spiller lige nu EL fra start……
      Det stod ikke på ens bingoplade i 2026!

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Måske e4 det bare mig der er notorisk ramt af de sidste mange års ørkenvandring og mistro…..men hvad pokker blev der af gearskiftet(sagt med det forbehold at vinduet ikke er lukket endnu….j jeg forventer ikke vi signer Rashford men hvis rygtet holder vand er Agger så virkeligt et gearskifte…
        var gearskiftet ikke sidste år? Falk, Arp og Zorniger - syntes jeg Troels har sagt...så har man brugt lidt ekstra på akademiet i år, så ikke mere gearskifte i denne omgang.

Med ambitioner som dem så er det ufatteligt vi ikke allerede har indhentet og overhalet FCM og FCK...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan nu ikke lige mindes nogen har skreget på 5 forstærkninger herinde. De fleste har nok bevæget sig i 3-4. Men så kom Gomez på banen igen og Krølle viste at han er ved at være klar til en fast ind hopper rolle.

OB har da ambitioner.
          De er bare ikke risiko villige og meget fungerer som inde hos kommunen hvor alt besluttes i sneglefart efter 7 gennemgange af budgetter for at gøre det absolut billigst muligt. Alt imens toget kører fra perronen uden os på toget
          lyder desværre alt for rigtigt.

Men hvis ikke man tør trykke lidt på speederen så ender det jo med at vi bliver endeligt overhalet af hold som Viborg eller Randers. Hold vi trods alt endnu har snor i på trods af de har sluttet bedre end os størstedelen af de sidste år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Måske e4 det bare mig der er notorisk ramt af de sidste mange års ørkenvandring og mistro…..men hvad pokker blev der af gearskiftet(sagt med det forbehold at vinduet ikke er lukket endnu….j jeg forventer ikke vi signer Rashford men hvis rygtet holder vand er Agger så virkeligt et gearskifte…
            Nu kan man jo skifte gear både op og ned

Comment

https://www.bt.dk/fodbold/bts-sports...-andre-klubber

det kan man jo kun stoppe på en måde … ned på 2. holdet ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                https://www.bt.dk/fodbold/bts-sports...-andre-klubber

det kan man jo kun stoppe på en måde … ned på 2. holdet ..
                ja - det koster på den korte bane men Sønderjyske er nødt til at stå fast. Magnus Jensen og hans agent må have at vide at man naturligvis sælger - hvis budet er det rigtige.

Også må de danske klubber jo bare hæve prisen yderligere når FCM kommer bankende - før eller siden lære de vel at den ikke går.

Comment

Working...
                X