Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét mener du da forhåbentlig ikke.

Ser man Yttergård som vb - så mangler vi da klart en centralforsvarsspiller mere.

Ser man ham som centralforsvarsspiller mangler vi i den grad en vb.
    Det er simpelthen utroligt som mange pludselig mener truppen er helt fjong.

For 14 dage siden skreg folk på 5 forstærkninger.

Kan OB spare at hente spillere gør de det. Fastholder de ingen ambitioner har, før jeg ser noget der indikerer det modsatte.

Og nej, det tæller ikke at sige det kunne være fint med en 6 plads, når der ikke bliver fulgt op med en stærkere trup.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men med de tanker betyder det så også, at du ikke tror, vi henter en ny forsvarsspiller med mindre Askou bliver solgt? Eller er vi i stedet på udkig efter en venstreback?

Jeg synes egentlig, vores firbackkæde, som den ser ud lige nu, er rigtig fin. Men der skal ikke mange skader til, før vi pludselig er tyndt besat. Især når man tænker på, at vi også hviler en Gomez, som har været virkelig god i de seneste to kampe. Spørgsmålet er bare, om han kan holde det niveau over en hel sæson.

Og i øvrigt du har ikke hørt noget om den mulige interesse i Agger?
      Jeg er sgu i tvivl om hvad de gør efterhånden. Jeg tror de kigger på forskellige muligheder og tager kun noget ind hvis det virkelig styrker os. Mm vi sælger selvfølgelig
      Skulle der lande et bud på 30 mill for McCoy er det nok tvivlsomt om de siger nej. Julius er også stadig 50/50

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét mener du da forhåbentlig ikke.

Ser man Yttergård som vb - så mangler vi da klart en centralforsvarsspiller mere.

Ser man ham som centralforsvarsspiller mangler vi i den grad en vb.
        Joohh. Syntes nu at Terkel har været knapt så meget i knibe de sidste par kampe når han bare er på HB. Er det en holdbar løsning? Nej selvfølgelig ikke. Men du ved jo godt at OB ikke kan have 2 stjerner på 1 plads der kun kan spille det ene sted på banen. Det går ikke. Så syntes at Terkel er nok det bedste vi kan forvente i OB som en backup højreback

Men enig i din betragtning om Yttergård og at der sagtens kunne være plads til en ekstra i det puslespil

Men mit indlæg gik mere på hvad jeg realistisk tror de gør og ikke så meget hvad jeg håber på. Når det er sagt tænker jeg stadig at de går efter minimum 2 spillere ind. Men det afhænger nok lidt af hvad der er muligt kvalitetsmæssigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kan OB spare at hente spillere gør de det. Fastholder de ingen ambitioner har, før jeg ser noget der indikerer det modsatte.

Og nej, det tæller ikke at sige det kunne være fint med en 6 plads, når der ikke bliver fulgt op med en stærkere trup.
          Hvis der ikke kommer flere, så tror jeg de vil ændre mening, når skaderne og karantænerne begynder at komme.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Kan nu ikke lige mindes nogen har skreget på 5 forstærkninger herinde. De fleste har nok bevæget sig i 3-4. Men så kom Gomez på banen igen og Krølle viste at han er ved at være klar til en fast ind hopper rolle.

OB har da ambitioner.
            De er bare ikke risiko villige og meget fungerer som inde hos kommunen hvor alt besluttes i sneglefart efter 7 gennemgange af budgetter for at gøre det absolut billigst muligt. Alt imens toget kører fra perronen uden os på toget

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er sgu i tvivl om hvad de gør efterhånden. Jeg tror de kigger på forskellige muligheder og tager kun noget ind hvis det virkelig styrker os. Mm vi sælger selvfølgelig
              Skulle der lande et bud på 30 mill for McCoy er det nok tvivlsomt om de siger nej. Julius er også stadig 50/50
              Men skrev du ikke lige her den anden dag efter TB havde udtalt sig i vippen, at det lød nærmere som 3 signings end 1.

Hvad er der sket i mellemtiden?

Comment

Gutterne fra SFÅ er inde på, at der manglede mange spillere til AZ’s system, men at der måske ikke mangler så mange i TT ‘s setup. Sandheden ligger jo nok et sted mellem 0 og fem nye. Jeg tror, det lander et sted, hvor vi kan være tilfredse (også som fans).

Comment

Ved nu ikke hvor mange det er, og sikkert heller ikke de samme som sad og skreg

Men der har da helt sikkert været en generel enighed om at der skulle hentes ind til forsvaret. Der er Yttergård kommet og samtidig havde mange nok afskrevet Gomez, som nu er tilbage og er startet stærkt ud. Det har nok dæmpet panikken hos mange.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Men skrev du ikke lige her den anden dag efter TB havde udtalt sig i vippen, at det lød nærmere som 3 signings end 1.

Hvad er der sket i mellemtiden?
                    Intet. For han udtalte bare at de “slet ikke var færdig med at handle”. Så er resten jo min fortolkning. Det kunne jo lige så godt bare være en stort wow handel som han mente

Så det er jo nok fordi at de helt sikkert forventer at der åbner sig noget op der virkelig kan forstærke os. Og det tror jeg da også selv at der gør.
                    Men hellere 1 på Keskinen/Ouedraogo niveau end 3 på Bonde/Terkel niveau og så beholde truppen som nu. Men kunne de finde 2 på den høje hylde skulle de ikke høre noget fra mig

Comment

Truppen er ikke helt fjong men på de sidste 14 dage har dels Gomez og Magnus vist et højt niveau, Grot er kommet retur og dels, ikke mindst, er der kommet en ny træner, så behovet skal nok gentænkes.
                      Yttergårds niveau på vb glæder også positivt.

Jeg mener der mangler en CB der kan konkurrere med Gomez hvis Yttergård tager VB med Adam som backup eller en primær VB hvis Yttergård er tiltænkt CB. Det er ikke godt nok at han kan begge dele.

Salg skal erstattes.

Der er stadig noget ubalance på holdet talent/erfaring.

Men jeg syntes ikke at det er så akut som tidligere. Bet at Martin og nu Anssi nu er ude i længere tid.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Grot melder sig næsten klar til træning med holdet og kamp. Nok derfor at jagten på en angriber er indstillet for nu

https://fyens.dk/ob/ob-s-store-holla...18d9e8ebe7c-17

Fiete træner ikke og må være tvivlsom til mandag

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Truppen er ikke helt fjong men på de sidste 14 dage har dels Gomez og Magnus vist et højt niveau, Grot er kommet retur og dels, ikke mindst, er der kommet en ny træner, så behovet skal nok gentænkes.

Jeg mener der mangler en CB der kan konkurrere med Gomez hvis Yttergård tager VB med Adam som backup eller en primær VB hvis Yttergård er tiltænkt CB. Det er ikke godt nok at han kan begge dele.

Salg skal erstattes.

Men jeg syntes ikke at det er så akut som tidligere. Bet at Martin og nu Anssi nu er ude i længere tid.
                          Vi skal have en dygtig midterforsvarer mere ind, som vi står lige nu og så kan det jo ikke udelukkes at vi sælger både Askou og James Gomez, hvis der tikker bare nogenlunde tilbud ind på dem eller én af dem.

Hvis Grot kommer tilbage i god forfatning, så kan han løse en del i vores angreb og ellers skal der forstærkes her. Mads Agger vil kunne dække en fin kant og narturligvis en mand Thomasberg har indgående kendskab til, så ja tak til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Salg skal erstattes.

Skader og karantæner er en del af spillet. Der vil næsten altid være nogen ude.

Jeg synes truppen er alt for sårbar. Start 11 er som sådan fin nok, vi kan bare ikke stille en konkurrence dygtig bænk ret ofte.
                            Vi har hentet 1 spiller som kan rykke os. Men har også mistet Ejdum.
                            Therkildsen og Yttergaard er vel mere 1 til 1.

Comment

Skader og karantæner er en del af spillet. Der vil næsten altid være nogen ude.

Jeg synes truppen er alt for sårbar. Start 11 er som sådan fin nok, vi kan bare ikke stille en konkurrence dygtig bænk ret ofte.
                              Vi har hentet 1 spiller som kan rykke os. Men har også mistet Ejdum.
                              Therkildsen og Yttergaard er vel mere 1 til 1.
                              For Grubbe og Burgy?

Men principielt mangler der 1:1 med Owusu og Yaya ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Måske e4 det bare mig der er notorisk ramt af de sidste mange års ørkenvandring og mistro…..men hvad pokker blev der af gearskiftet(sagt med det forbehold at vinduet ikke er lukket endnu….j jeg forventer ikke vi signer Rashford men hvis rygtet holder vand er Agger så virkeligt et gearskifte…
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X