Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Når det bliver nævnt Maxsø og Erik S, så foretrækker jeg helt klart Maxsø, synes hans niveau sidst jeg så dem spille er klart højest. Var ikke imponeret af Erik S i hans sidste periode i FCM. Og så er han vel også det ældre end Maxsø?
    Maxsø blev 32 i marts Erik bliver 35 til oktober

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Jeg kunne godt forestille mig at man forsøger at hente Erik Sviachenko på en 2-årig. BPs rolle kunne han sagtens udfylde, samtidig med at han er rigeligt god til at kunne spille i superligaen. Som sagt ikke et rygte, ren spekulation, da der mangler noget alder i bagkæden.
      Jeg vil allerhelst slippe for at få andre danske klubbers ikonspillerer. For mig er Erik FCM helt ind i knoglerne ligsom Zanka er FCKer.
      Jeg foretrækker vores lejesoldater uden den slags bagage

Comment

Hvis det overhovedet er muligt - hvilket jeg egentligt ikke tror, helt på er muligt, så skal vivirkelig sætte alt ind på Maxsø, synes jeg.

Jeg vil mene, han er det vores forsvar har savnet, i mange år, vel stort set siden Tverskov blev rykket på midtbanen?

Han vil være en general, og en de unge kan læne sig op af.

Derudovrr er der jo ikke en klub, der skal betales til, men derimod skal Maxsø nok bare have et beløb i hånden, og måske en relativ høj løn..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg ved det. Men hvis vi henter en cf nu kan vi jo godt vente med den næste, til vi ved hvad der sker med Askou.
          Men en stærk VB vil virkelig være godt for vores hold
          Bliver spændende om en uges tid, når Adam står overfor Osorio og Nissen

Comment

Når det bliver nævnt Maxsø og Erik S, så foretrækker jeg helt klart Maxsø, synes hans niveau sidst jeg så dem spille er klart højest. Var ikke imponeret af Erik S i hans sidste periode i FCM. Og så er han vel også det ældre end Maxsø?
            Nu vi taler om gamle CB kan vi lige smide Jannik Vestergaard ind i puljen.
            Han arbejder pt på at blive fritstillet i league one klubben Leicester. Der har været lidt rygter på X om AGF er interreseret.
            De mangler en erfaren mand nu Dalsgaard er stoppet.
            Han skulle angiveligt være åben for Superligaen.

Jeg udelukker alle 3 som realistiske, og mener heller ikke det er vejen frem for OB.

Mon ikke man har lidt yngre folk i kikkerten? Gerne 27-28 årige da vi har mange unge i truppen.

Comment

Julius er ikke i truppen idag

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                Julius er ikke i truppen idag
                Så for pokker! Mon han er på vej væk denne gang så?

Comment

Meget enig, derudover så betragter jeg Erik S, som decideret FCM mand (kultur), det vil være mærkeligt at se ham i en anden klub i SL

Maxsø er derimod meget atypisk, det er hans valg af klubber også, han går sin helt egen vej - det kunne være spændende at se ham i striber

Jannik Vestergaard ville være fantastisk, men mon ikke at han er udenfor rækkevidde???

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så for pokker! Mon han er på vej væk denne gang så?
                    Når han nu ikke forlænger, så jo før jo bedre, så vi kan få den her sagnomspundne centerback, der skal stå i venstre side af midterforsvaret.

(Gætter stadig på Maxmilian Dietz, alternativt Luca Itter)

Comment

Markus Jensen er solgt.

Comment

https://fyens.dk/ob/mere-end-bare-in...20751b3434e-12

Comment

er det så ikke underligt at han er i truppen idag ??

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-markus-jensen

Så kom der gang i butikken

Comment

Er det snart 8 ud og 2 ind......shit der handles langsomt med indkøbene

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Markus Jensen er solgt.
                                Så ventede man kun til Topi var ind.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X