Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Kirkeskov til OB.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen han er jo bestyrelsesformand ..Last edited by SU1978; 28-07-2014, 21:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægog derfor kunne man måske godt synes, at han burde blande sig noget mere.
http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post19774
http://www.ob.dk/artikel/thomas-chri...per-i-ose.aspx"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg må sige at jeg er rigtig glad for det køb. Han har været udtaget til landsholdet, spillet på ligalandsholdet. Spillet en hel sæson på højre back så tilfredsstillende at han overtog venstrebacken året efter. Over 100 kampe som 22-årig, kæmpefysik, løbestærk fornuftige indlæg og solid defensivt. Pludselig er vi gået fra at været skidt besat på begge backs, til at have flere alternativer i begge sider. Ja, han faldt i niveau med resten af holdet sidste år, men centerforsvaret var jo helt væk, samtidig med at Ousager blev kastet for løverne.
Han har bygget på sit spil år for år, og det tror jeg at han bliver ved med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægHold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægHold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægJeg må sige at jeg er rigtig glad for det køb. Han har været udtaget til landsholdet, spillet på ligalandsholdet. Spillet en hel sæson på højre back så tilfredsstillende at han overtog venstrebacken året efter. Over 100 kampe som 22-årig, kæmpefysik, løbestærk fornuftige indlæg og solid defensivt. Pludselig er vi gået fra at været skidt besat på begge backs, til at have flere alternativer i begge sider. Ja, han faldt i niveau med resten af holdet sidste år, men centerforsvaret var jo helt væk, samtidig med at Ousager blev kastet for løverne.
Han har bygget på sit spil år for år, og det tror jeg at han bliver ved med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægKonkurrence har vel aldrig skadet? :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMon vi nu skal kaldes 'De rø'e" pga vores forsvarBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægHold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?
Jeg synes også Utaka var elendig, da vi solgte ham. Og jo tættere han var på at blive solgt, desto mere elendig var han i mit hoved:-) Det er vist meget naturligt.
Comment
Comment