Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Stærkt køb, han kan tage begge back pladser, dog med den venstre som favoritten...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Stærk signing. Kan godt vise sig at blive et scoop. Så er det bare væk med Conor og Schoop og så to eller tre angribere!

      Comment


        #18
        Ret mig hvis jeg husker forkert.. Men spillede Kirkeskov ikke en habil højre back i en periode for GF??

        Lige for at understrege, så er det absolut ikke det jeg håber vil ske..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
          Barrett er stadigvæk skadet.
          Men er klar meget meget snart

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Engsig1 Se indlæg
            Han er et godt køb, men jeg havde da personligt håbet på at man ville give Jacob Barret chancen :-) hmmm... Skal han så være bænkevarmer? Men enig, skønt at tiden med Diarra som venstre back er forbi....
            JBL skal nok få chancen, men det har aldrig skadet med konkurrence på pladserne.

            Derudover tror jeg også at JBL med tiden kan komme til at spille en mere offensiv rolle i venstre siden. Han har hvertfald nogle offensive kvaliteter, som sagtens kunne udvikle sig til en mere offensiv position på banen.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men er klar meget meget snart
              Konkurrence har vel aldrig skadet? :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Stærkt køb, han kan tage begge back pladser, dog med den venstre som favoritten...
                Ikke flere spillere på sekundære pladser med "omvendte" ben... Den erfaring må vi efterhånden ha gjort os....

                Comment


                  #24
                  Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                  Konkurrence har vel aldrig skadet? :)
                  Vores højre side siger Hej Hej. Der har vi 1/2

                  Comment


                    #25
                    Lidt skræmmende er dog at AGF fansene hylder at han forlader klubben deroppe...

                    Så er det godt eller skidt med den handel?

                    https://twitter.com/search/?q=%23ult...agffan+-MTACnu

                    Comment


                      #26
                      Han må have forlænget siden den tv3sport artikel. Der står han var på kontrakt til 2014

                      Comment


                        #27
                        Oprindeligt indsendt af holm76 Se indlæg
                        Lidt skræmmende er dog at AGF fansene hylder at han forlader klubben deroppe...

                        Så er det godt eller skidt med den handel?

                        https://twitter.com/search/?q=%23ult...agffan+-MTACnu
                        Han er blevet brugt på en forkert plads. Det må være derfor

                        Comment


                          #28
                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          JBL skal nok få chancen, men det har aldrig skadet med konkurrence på pladserne.

                          Derudover tror jeg også at JBL med tiden kan komme til at spille en mere offensiv rolle i venstre siden. Han har hvertfald nogle offensive kvaliteter, som sagtens kunne udvikle sig til en mere offensiv position på banen.
                          helt enig - vil være rart til en forveksling hvis der kan sættes en anden vb ind i tilfælde af skader karantæner.

                          alligevel undre det mig en hel del; hvad med den angriber - burde det ikke være 1. prioritet? Og hvis vi endelig snakker forsvaret hvorfor så ikke kigge mod højreback hvor vi pt har en, i min verden, lettere underlig konstruktion med kryger.

                          Men ok Ari har ikke været fantastisk på vb, jbl er skadet for tiden og Diarra skal helst ikke spille der mere

                          Comment


                            #29
                            Forstår ikke hvad AGF jubler over, de har solgt et back talent der uden tvivl har potientiale? Alle i AGF var sku da ringe sidste år, inklusiv Kirkeskov. Men det er jo det samme med Sloth, kan godt være han ikke spillede godt, men talentet er der og nye græsgange kan altid hjælpe spillere der er gået i stå.

                            Velkommen Kirkeskov!!!

                            Comment


                              #30
                              Skal Diarra spilles ind på højre nu så?????

                              Comment

                              Working...
                              X