Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Jeg frygter mere, at manden ikke har råd til at købe de profiler, du drømmer om. Derfor prøver han at skabe en mere solid enhed end vi har set de seneste år, hvor kæden er knækket pga nogle svage led. Det er fint at få en bomber ind, men Viborg rykkede ned, selvom de havde superligaens topscorer. Om det lykkes at styrke de svageste led er en anden sag, men jeg synes det her er et godt forsøg.
    Frygter du har ret:-) Så må jeg jo bare se i øjnene, at det hold jeg har fulgt i næsten 40 år, aldrig kommer væk fra middelmådighed:-( Selve købet af Kirkeskov er egentlig ok, det er mere alle de andre handler, og mangler på handler der er problemet! At tro, at man kan bygge et professionelt fodboldhold på egne talenter, grænser til det tåbelige!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror nu altså vi har lidt at gøre med. Men vi vil ikke betale overpris..
      jeg så også gerne et 6'er køb men han skal nok være klart bedre en Skula for jeg tror det bliver hans faste plads fra nu af...
      Ari har for mig været den største skuffelse i de 2 første kampe , hverken spil , gejst , vilje eller lederegenskaber har berettiget til en plads på holdet .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vi har så hentet sidste sæsons nedrykkers yderste mandat og klart ringeste spiller, til en plads hvor vi har bedre alternativer ! Og det endda med en stram økonomi og udtalt mangler andre steder ! Er det en joke det her, et kollektivt samfundseksperiment for at se hvor længe der går før fodboldfans simpelthen giver op???

        Comment


          Det er udmærket at få en rigtig VB - det har vi manglet længe, Han er helt sikkert god nok til et nedrykningstruet hold - og nok også mere end det. Men blev lidt nervøs da jeg læste om en væsentlig grund til, han ville til os:

          og en spændende spillestil, som Troels Bech har introduceret mig til.

          Spillerne siger aldrig, at de blev tilbudt en langt federe hyre.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
            Vi har så hentet sidste sæsons nedrykkers yderste mandat og klart ringeste spiller, til en plads hvor vi har bedre alternativer ! Og det endda med en stram økonomi og udtalt mangler andre steder ! Er det en joke det her, et kollektivt samfundseksperiment for at se hvor længe der går før fodboldfans simpelthen giver op???
            Jeg har ud fra det er Barrett du mener er det bedre alternativ. Jeg er selv kæmpe fan af ham, men det er et stort pres at lægge på ham, at han skal løse en opgave der har været vores akilleshæl i efterhånden flere sæsoner. At man henter en mand der har været i udkanten af landsholdet og som har spillet mere end 100 kampe på pladsen får godt nok ikke mig til at give op. Tværtimod. Og ja så forventer jeg da at der også bliver optimeret på andre pladser.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Det er udmærket at få en rigtig VB - det har vi manglet længe, Han er helt sikkert god nok til et nedrykningstruet hold - og nok også mere end det. Men blev lidt nervøs da jeg læste om en væsentlig grund til, han ville til os:

              og en spændende spillestil, som Troels Bech har introduceret mig til.

              Spillerne siger aldrig, at de blev tilbudt en langt federe hyre.
              Måske får TB bedre betingelser for at føre sin stil ud når han får en rigtig venstre back:-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Jeg har ud fra det er Barrett du mener er det bedre alternativ. Jeg er selv kæmpe fan af ham, men det er et stort pres at lægge på ham, at han skal løse en opgave der har været vores akilleshæl i efterhånden flere sæsoner. At man henter en mand der har været i udkanten af landsholdet og som har spillet mere end 100 kampe på pladsen får godt nok ikke mig til at give op. Tværtimod. Og ja så forventer jeg da at der også bliver optimeret på andre pladser.
                Well said

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Jeg har ud fra det er Barrett du mener er det bedre alternativ. Jeg er selv kæmpe fan af ham, men det er et stort pres at lægge på ham, at han skal løse en opgave der har været vores akilleshæl i efterhånden flere sæsoner. At man henter en mand der har været i udkanten af landsholdet og som har spillet mere end 100 kampe på pladsen får godt nok ikke mig til at give op. Tværtimod. Og ja så forventer jeg da at der også bliver optimeret på andre pladser.
                  Jbl og skulasson er begge skolede vb det her er helt væk !!

                  Comment


                    Har Kirkeskov ikke været angriber som u17 spiller muligvis tager jeg fejl, men så giver handlen jo meget mere mening, hvis TB kan bruge ham taktisk som angriber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                      Jbl og skulasson er begge skolede vb det her er helt væk !!
                      Skula er så vidt jeg ved ikke skolet back men noget han gerne spille for at beholde sin landsholds plads hvor han var plantet på vb

                      Comment


                        Kan Diarra spille en hel sæson som højrebenet VB og kan vi købe en skolet kantspiller på 33 til HB, så kan vi vel også ende med at spille med Kirkeskov på HB, såfremt JBL finder topformen.
                        Jeg tror dog mest købet kommer med tanke på at JBL er skadet, ung og uerfaren og muligvis ikke rammer topformen, at Diarra ikke er tiltænkt mere spilletid på VB og at Ari skal være på midtbanen qua hans anførerbind og at han er eneste mand i truppen, som har kompetencer til at spille defensiv midtbane. flere herinde er inde på at Kirkeskov har over 100 kampe for AGF, og når man regner Ari fra og ser isoleret på vores VB, så er det der vi har mindst rutine, med en JBL som har 6 kampe i OB-trøjen og ingen yderligere Førsteholdssenior kampe og Diarra, som er for et-benet til at bidrage fremad banen.
                        Jeg havde også helst selv set at vi havde en HB signet i dag, men hvis OB tænker, som jeg gør omkring det køb her, så giver det mening. Jeg er dog stadig langt fra overbevist om at Kirkeskov er manden der kan redde vores defensive organisation, men han vil bidrage med en masse positive løb fremad banen, da han er meget offensiv, og det kan være det også vil give Emil lidt lyst tilbage efter to meget uinspirerende indsatser

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Første reaktion er: ???WTF??? Det her må være en joke!? Det var det så ikke?!

                          1) Hvad H har vi så lige skrevet med JBL for? Så han kan sidde på bænken til evig tid, mens den rødhårede århusianske elendighed stjæler hans energi og motivation? (ender vel med at AaB køber ham hjem for peanuts, og de laver ham bedre end Ahlmann)
                          2) hvis man ville have en VB, hvorfor H så ikke Daniel Christensen, som teknisk og fightmæssigt ligger flere klasser over Kirkeskov? Eller en Marxen, som også er niveau over Kirkeskov?
                          3) meget, meget belymret nu: Vi har hentet Kryger til HB og Kirkeskov til VB. Vi havde brug for to backs, så at hente backs giver fin mening. Desværre har vi hentet en kant-noget og en dårlig back.

                          Puha. Som det måske anes er jeg ikke på nogen måde imponeret af Kirkeskov. For satan da, OB; det er skidt. Håber inderligt, at jeg kommer til at æde mine ord igen, hvilket jeg med største glæde vil gøre, hvis han overrasker positivt.
                          Tja. Daniel Christensen minder vel meget om Ari. Godt skud, fint indlæg, men ret langsom og dårlig i mand-mand opdækning, sejler defensivt. Kirkeskov er stærk defensivt og dårligere offensivt, mens Barrett er stærkere offensivt. Regner da også med at Barett slår Kirkeskov af, men konkurrence skader vel ikke.

                          Comment


                            Synes nu er fornuftigt.

                            Skula sejler totalt defensivt på VB

                            Diarra, come on, ung, sympatisk og talentfuld, men bliver da aldrig VB, så højrebenet som han er.

                            JBL er skadet og kun 19 år, Kirke er lige lidt mere end tre år ældre.

                            Kirke er da ikke Bengtsson, Mtiliga eller Juelsgård, men han løser et problem vi har haft i flere år og stadig havde klokken 16 i eftermiddags.

                            Skulle det så vise, at vi lige pludselig er i en situation hvor vi kan sælge Kirke eller JBL, jamen, så er det jo fint.

                            Comment


                              Thorborg er OBs store problem. Jo, han spæder til, men det er han jo ikke den eneste der gør. Derimod forårsager hans katastrofale indblanden i ansættelser af den sportslige ledelse det morads, OB befinder sig i nu. OB har længe sejlet rundt, og desværre er det blot blevet værre med Thorborg som rampelyssøgende leder. Der skal nyt blod til, så der kan begyndes på en frisk, ellers står den på GF og mange år i kulissen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cruyff Se indlæg
                                Thorborg er OBs store problem. Jo, han spæder til, men det er han jo ikke den eneste der gør. Derimod forårsager hans katastrofale indblanden i ansættelser af den sportslige ledelse det morads, OB befinder sig i nu. OB har længe sejlet rundt, og desværre er det blot blevet værre med Thorborg som rampelyssøgende leder. Der skal nyt blod til, så der kan begyndes på en frisk, ellers står den på GF og mange år i kulissen.
                                NU er jeg ikke nødvendigvis sikker på, at NTs tilgang til OB generelt er alt for heldig. Men det er altså noget vrøvl, det du skriver. Manden er for det første på ingen måde interesseret i rampelyset, tværtimod er han ret privat. Dernæst har han godt nok stået for den klart største pengepung, uden ham var OB totalt på røven. Dernæst blander han sig ikke særligt meget i de daglige beslutninger, det er bestyrelsens lod.

                                Comment

                                Working...
                                X