Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    NU er jeg ikke nødvendigvis sikker på, at NTs tilgang til OB generelt er alt for heldig. Men det er altså noget vrøvl, det du skriver. Manden er for det første på ingen måde interesseret i rampelyset, tværtimod er han ret privat. Dernæst har han godt nok stået for den klart største pengepung, uden ham var OB totalt på røven. Dernæst blander han sig ikke særligt meget i de daglige beslutninger, det er bestyrelsens lod.
    Men han er jo bestyrelsesformand ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Super god signing

      ung og med stort pontiale.

      Skulason kan sku ikke spille back så det er rigtig fint og nu bør vores problem på den venstre back være slut siden vi havde CS.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Men han er jo bestyrelsesformand ..
        Edit: lad mig sige det på en anden måde. Jeg ved ikke, hvordan alle beslutninger bliver vedtaget, men jeg ved, at skriverierne om, at NT agerer solkonge, som det stod i BT på et tidspunkt, ikke er et billede, jeg har fået bekræftet nogen steder. Så vidt jeg har forstået, overlader han de daglige beslutninger til den ansatte ledelse. Selvfølgelig har han noget at skulle have sagt, men er ikke enevældig. Dernæst er det jo evident, at manden ikke er en medieluder, han giver jo aldrig interviews eller iscenesætter sig selv, tværtimod, man aner jo intet om den mand.
        Last edited by SU1978; 28-07-2014, 21:32.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          og derfor kunne man måske godt synes, at han burde blande sig noget mere.
          jeg har nok misforstået den sidste linje i dit indlæg men jeg mener ikke at bestyrelsen, bestyrelsesmedlemmerne eller formanden for den sags skyld skal blande sig i den daglige drift. Det er den administrerende direktørs opgave men da han ikke har ansvaret for OB så er der kun JH tilbage ..

          http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post19774

          http://www.ob.dk/artikel/thomas-chri...per-i-ose.aspx
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Jeg må sige at jeg er rigtig glad for det køb. Han har været udtaget til landsholdet, spillet på ligalandsholdet. Spillet en hel sæson på højre back så tilfredsstillende at han overtog venstrebacken året efter. Over 100 kampe som 22-årig, kæmpefysik, løbestærk fornuftige indlæg og solid defensivt. Pludselig er vi gået fra at været skidt besat på begge backs, til at have flere alternativer i begge sider. Ja, han faldt i niveau med resten af holdet sidste år, men centerforsvaret var jo helt væk, samtidig med at Ousager blev kastet for løverne.

            Han har bygget på sit spil år for år, og det tror jeg at han bliver ved med.

            Comment


              Hold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                Hold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?
                Jeg kan forsikre dig for, at det ikke er tilfældet. De to inkarnerede AGF fans jeg kender har længe været på nakken af ham, og ønsket ham derud hvor peberet gror.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                  Hold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?
                  jeg læste en kommentar et sted, hvoraf det fremgik at man var glad for han skiftede da han allerede inden nedrykningen til 1. div. havde ønsket at komme væk.
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                    Jeg må sige at jeg er rigtig glad for det køb. Han har været udtaget til landsholdet, spillet på ligalandsholdet. Spillet en hel sæson på højre back så tilfredsstillende at han overtog venstrebacken året efter. Over 100 kampe som 22-årig, kæmpefysik, løbestærk fornuftige indlæg og solid defensivt. Pludselig er vi gået fra at været skidt besat på begge backs, til at have flere alternativer i begge sider. Ja, han faldt i niveau med resten af holdet sidste år, men centerforsvaret var jo helt væk, samtidig med at Ousager blev kastet for løverne.

                    Han har bygget på sit spil år for år, og det tror jeg at han bliver ved med.
                    thats the spirit

                    Comment


                      Velkommen til, men hold da fast hvor er det sørgeligt!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                        Konkurrence har vel aldrig skadet? :)
                        Du har ret. Lad os hente 4 venstrebacks mere....

                        Comment


                          Godt nok en bizar signing. Håber satme nogle har set noget jeg for fatsvag til at spotte. Velkommen til Mikkel.

                          MvT - OB, nu med mere rødt.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Godt nok en bizar signing. Håber satme nogle har set noget jeg for fatsvag til at spotte. Velkommen til Mikkel.

                            MvT - OB, nu med mere rødt.
                            Mon vi nu skal kaldes 'De rø'e" pga vores forsvar
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Mon vi nu skal kaldes 'De rø'e" pga vores forsvar
                              er der i virkeligheden tale om et forsøg på en fjendtlig overtagelse fra en anden odenseansk fodboldklub spøg te'si'e Mikkel er velkommen omend det kom som en overraskelse for alle, men lækkert at der arbejdes på styrkelse i begge ender af banen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Hold kæft hvor er der mange kommentarer inde på bold.dk der virker som om at folk de hader ham. Mon rønnebærerne er sure hos gymnasterne?
                                Prøv at gå ind på Morethanaclub og læs kommentarerene, da han forlængede for et år siden. Dengang var folk generelt glade for han blev.

                                Jeg synes også Utaka var elendig, da vi solgte ham. Og jo tættere han var på at blive solgt, desto mere elendig var han i mit hoved:-) Det er vist meget naturligt.

                                Comment

                                Working...
                                X