Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Fuck han smadrer igennem. Jeg håber alle har husket benskinnerne
    Lyder til han vil få en masse karantæne dage i superligaen. Kan lige se ham flække 4 fcn spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lyder til han vil få en masse karantæne dage i superligaen. Kan lige se ham flække 4 fcn spillere.
      Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?

Comment

Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?
        Glæder mig allerede til han hilser på Nicolai Poulsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Glæder mig allerede til han hilser på Nicolai Poulsen
          Mit bud er så at Poulsen laver svanens død, i en grad som vi aldrig har set det før.
          Last edited by sinus; i dag, 15:16.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Mit bud er så at Poulsen laver svanens død, i en grad som vi aldrig har set det før.
            Eller også bliver han savet over, så han må sidde lidt på bænken og tænke over hvad han lige blev ramt af :p.

Comment

Hvis man har brug for at komme i bedre humør af en eller anden årsag, bør man høre Mediano Runde 6 fra minut ca. 20:30, hvor de behandler FCK-OB

Comment

Det lyder alt meget lovende hvad man læser her om Ouedraogo og glæder mig helt vildt at se hårdhitteren i aktion.
                Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det lyder alt meget lovende hvad man læser her om Ouedraogo og glæder mig helt vildt at se hårdhitteren i aktion.
                  Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.
                  MEN MEN MEN - jeg har set ham 60 minutter til træning - så lad os nu lige klappe hesten. Men lad mig sige det på den måde - han lignede dog på ingen mulig måde BWs opfindelse Tyler Burey...

Comment

MEN MEN MEN - jeg har set ham 60 minutter til træning - så lad os nu lige klappe hesten. Men lad mig sige det på den måde - han lignede dog på ingen mulig måde BWs opfindelse Tyler Burey...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Jeg har sat min kollega på sagen, som har familie i Grækenland. Håber hun kan fiske lidt info.

Comment

Beklager hvis snakken har været her eller i en anden tråd, har ikke fået læst så meget i løbet af dagen.
                        Kan vores nye ven spille i det nuværende system som afløser for Ejdum eller Falk, eller kan han kun dække en ren 6´er ?

Det kan vel hurtigt blive noget baks, hvis han decideret skal ligge bag f.eks. Falk, som så igen ligger bag Arp, som så igen ligger bag angriberne . Det bliver jo 3-1-3-1-2….

Det er selvfølgelig også fint at have fleksibiliteten mellem det nuværende system og så 4-4-2 med diamant.

Håber coach kommer med en kommentar til det. Han har selvfølgelig godkendt tilgangen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Beklager hvis snakken har været her eller i en anden tråd, har ikke fået læst så meget i løbet af dagen.
                          Kan vores nye ven spille i det nuværende system som afløser for Ejdum eller Falk, eller kan han kun dække en ren 6´er ?

Det kan vel hurtigt blive noget baks, hvis han decideret skal ligge bag f.eks. Falk, som så igen ligger bag Arp, som så igen ligger bag angriberne . Det bliver jo 3-1-3-1-2….

Det er selvfølgelig også fint at have fleksibiliteten mellem det nuværende system og så 4-4-2 med diamant.

Håber coach kommer med en kommentar til det. Han har selvfølgelig godkendt tilgangen.
                          Som jeg forstår er han rendyrket 6er

Comment

Det tror jeg ikke han kan. Men nok meget sigende at hold et spillede 4-4-2 i dag. Godt nok med ham på hold 2.
                            EDIT: AZ har jo selv bedt om 6er. Der giver ham den taktiske fleksibilitet at skifte mellem systemer mere smidigt. Bliver spændende at se Falk i en mere offensiv rolle. Tror i den grad han kan sætte de andre i scene på et helt nyt niveau. Han har været meget bundet af defensive pligter indtil nu.
                            Last edited by claudes1; i dag, 19:33.

Comment

Det tror jeg ikke han kan. Men nok meget sigende at hold et spillede 4-4-2 i dag. Godt nok med ham på hold 2.
                              EDIT: AZ har jo selv bedt om 6er. Der giver ham den taktiske fleksibilitet at skifte mellem systemer mere smidigt. Bliver spændende at se Falk i en mere offensiv rolle. Tror i den grad han kan sætte de andre i scene på et helt nyt niveau. Han har været meget bundet af defensive pligter indtil nu.
                              Hvem spillede Hold 1?

Comment

På en tomandsmidtbane, kan man jo beslutte sig for, at Falk har offensiv frihed og Oedrago har de defensive pligter, men det virker omsonst at spille med en dårligere CB, end Ejdum og Falk er 80’erne, for stædigt at holde fast i 3-4-3 (5-2-1-2).

Så skulle planen være at holde fast i 3 back kæden, men smide Oedrago ind centralt i konstellationen defensivt og lade ham skubbe op tidligt, når man er i boldbesiddelse.

Eller skifte permanent til en 4-4-2 med diamant på midtbanen. Viggo-style og så tro, tro, tro på sagen som sådan.

Comment

Working...
                                X