Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

På en tomandsmidtbane, kan man jo beslutte sig for, at Falk har offensiv frihed og Oedrago har de defensive pligter, men det virker omsonst at spille med en dårligere CB, end Ejdum og Falk er 80’erne, for stædigt at holde fast i 3-4-3 (5-2-1-2).

Så skulle planen være at holde fast i 3 back kæden, men smide Oedrago ind centralt i konstellationen defensivt og lade ham skubbe op tidligt, når man er i boldbesiddelse.

Eller skifte permanent til en 4-4-2 med diamant på midtbanen. Viggo-style og så tro, tro, tro på sagen som sådan.
    Vi skal væk fra det lorte 5 mands forsvar. Hader det som pesten. I OB spiller vi med 4 i bag kæden som grundprincip. Om det så er 4-4-2 eller 4-3-3 er op til hvilke spillere der er til rådighed. Og da vi ingen kanter har må det være 4-4-2.
    Og vores nye vil helt sikkert passe bedst som dyb 6`er foran forsvaret. Hvis vi skal spille med 3 midtforsvarer, 2 backs og en klassisk 6`er er der ikke meget tilbage til offensiven

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

På en tomandsmidtbane, kan man jo beslutte sig for, at Falk har offensiv frihed og Oedrago har de defensive pligter, men det virker omsonst at spille med en dårligere CB, end Ejdum og Falk er 80’erne, for stædigt at holde fast i 3-4-3 (5-2-1-2).

Så skulle planen være at holde fast i 3 back kæden, men smide Oedrago ind centralt i konstellationen defensivt og lade ham skubbe op tidligt, når man er i boldbesiddelse.

Eller skifte permanent til en 4-4-2 med diamant på midtbanen. Viggo-style og så tro, tro, tro på sagen som sådan.
      Vi skal efter min mening ikke holde fast i en 3 back kæde og have en dygtig DM foran dem. Det vil være spild.
      Vores kvalitet på banen bedre i det offensive generelt så han SKAL spille foran et 4 mands forsvar hvis det skal give mening for mig.
      Han skal erstatte en af CBerne i startopstillingen.
      Last edited by laffe; i dag, 20:34.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Vi skal efter min mening ikke holde fast i en 3 back kæde og have en dygtig DM foran dem. Det vil være spild.
        Desuden er vores kvalitet på banen bedre i det offensive generelt så han SKAL spille foran et 4 mands forsvar hvis det skal give mening for mig.
        Enig. Ideal opstillingen nu må være

Theo Sander
        Owusu Burgy Julius/Gomez Sørensen
        Draogo
        Ejum Falk
        Arp
        Ganaus Grot

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Ideal opstillingen nu må være

Theo Sander
          Owusu Burgy Julius/Gomez Sørensen
          Draogo
          Ejum Falk
          Arp
          Ganaus Grot
          Tilføj en 8 og en angriber så der er lidt at skifte ud med og jeg er tilfreds :)

Comment

Vi skal væk fra det lorte 5 mands forsvar. Hader det som pesten. I OB spiller vi med 4 i bag kæden som grundprincip. Om det så er 4-4-2 eller 4-3-3 er op til hvilke spillere der er til rådighed. Og da vi ingen kanter har må det være 4-4-2.
            Og vores nye vil helt sikkert passe bedst som dyb 6`er foran forsvaret. Hvis vi skal spille med 3 midtforsvarer, 2 backs og en klassisk 6`er er der ikke meget tilbage til offensiven
            Hvad er det for et grundprincip? Mig bekendt var vores eneste tur i top6 under den nye struktur med et 5-mandsforsvar, ligesom det største resultat i OBs historie da vist også var det.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Tilføj en 8 og en angriber så der er lidt at skifte ud med og jeg er tilfreds :)
              Præcis. Vi har rigeligt med defensive spillere i det system. Næsten 1 for mange

Jeg tror at OB nøjes med en offensiv spiller/angriber og venter på Bonde bliver klar. Men håber da på begge positioner

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Hvad er det for et grundprincip? Mig bekendt var vores eneste tur i top6 under den nye struktur med et 5-mandsforsvar, ligesom det største resultat i OBs historie da vist også var det.
                Kig på truppen. Prøv at sætte en bedre starter med 5 i forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Historisk set uden at have lavet den store research. Ved godt vi spillede det under Jakob. Men husker det ikke i Madrid. Det er muligt. Men i OB vil man helst tilbage til dette system. Og Tonny på akademiet.
                  Jeg siger heller ikke at vi ikke kan spille det i ny og næ hvis det giver mening. Men jeg er ikke fan

Comment

Præcis. Vi har rigeligt med defensive spillere i det system. Næsten 1 for mange

Jeg tror at OB nøjes med en offensiv spiller/angriber og venter på Bonde bliver klar. Men håber da på begge positioner
                    Hvis vi spiller 442 så har vi ingen reserve 8 med kvalitet. Det er farligt at regne med bonde ingen ved om ham overhoved kommer i spil i 25 og ingen ved om han nogensinde kommer op i tempo igen:)

Comment

Hvis vi spiller 442 så har vi ingen reserve 8 med kvalitet. Det er farligt at regne med bonde ingen ved om ham overhoved kommer i spil i 25 og ingen ved om han nogensinde kommer op i tempo igen:)
                      Hvis vi spiller 352 med Dragao og Falk har vi Bjørn på banen og Ejdum på bænken groft sagt

Comment

I know. Jeg tror bare at Trybull skal smutte før der er mulighed for en midtbanespiller. Når angriberen er hentet tror jeg budgettet er ved at være brugt op. Draogo har ikke været billig hellere. Og angribere er dyre.
                        Jeg vil også gerne have en 8`er. Og mener også det er nødvendigt. Er bare ikke længere sikker på at det sker i dette vindue

Comment

Ser ud til at AZ så den samme træning som mig i dag:

Cheftræner Alexander Zorniger ser en spiller, der kan skubbe niveauet og give OB flere taktiske muligheder:

\– Han giver os den ekstra aggressivitet, som vi også så på træningsbanen i dag. Han er en boldjæger, der vinder duellerne og støtter sine medspillere. Med hans fysik og aggressivitet er han præcis den type spiller, vi har manglet, siger Alexander Zorniger til TV 2 Fyn.

Comment

I know. Jeg tror bare at Trybull skal smutte før der er mulighed for en midtbanespiller. Når angriberen er hentet tror jeg budgettet er ved at være brugt op. Draogo har ikke været billig hellere. Og angribere er dyre.
                            Jeg vil også gerne have en 8`er. Og mener også det er nødvendigt. Er bare ikke længere sikker på at det sker i dette vindue
                            Mon ikke at trybulls sygdoms fravær i dag skyldes at han er på vej væk

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Kig på truppen. Prøv at sætte en bedre starter med 5 i forsvaret
                              Men hvad har det med OB grundprincipper at gøre? Det var det, jeg var nysgerrig på.

Comment

Mon ikke at trybulls sygdoms fravær i dag skyldes at han er på vej væk
                                Det tænker jeg. Har hørt et stykke tid nu at der arbejdes på en afsked. Vil også være det bedste for alle parter. Gør måske at der bliver plads til den midtbanespiller som vi alle gerne vil have ind

Comment

Working...
                                X