Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    “Gamle” spillere (det føles lidt fjollet at skrive gamle om personer i 30erne…) undervurderes ganske vildt i moderne fodbold, hvor alt desværre handler om salgspotentiale. Det er rædderligt. At spillere søger ud, inden de overhovedet er slået igennem i Superligaen. Host, Slots, host Julius.

Fodbold handler om at vinde, og man vinder ved også at have rutinerede spiller med en god indstilling, so ikke kun tænker på at blive solgt.

Balancen er helt skæv i moderne fodbold, og det dræber sporten.

Rant over :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

“Gamle” spillere (det føles lidt fjollet at skrive gamle om personer i 30erne…) undervurderes ganske vildt i moderne fodbold, hvor alt desværre handler om salgspotentiale. Det er rædderligt. At spillere søger ud, inden de overhovedet er slået igennem i Superligaen. Host, Slots, host Julius.

Fodbold handler om at vinde, og man vinder ved også at have rutinerede spiller med en god indstilling, so ikke kun tænker på at blive solgt.

Balancen er helt skæv i moderne fodbold, og det dræber sporten.

Rant over :)
      Det er jeg som udgangspunkt enig i.
      Men at hente en på en 2 årig der er på vej ned og vel fylder 39 år inden kontrakt udløb giver ingen mening for mig

Forum havde kogt over af vrede hvis det var OB der havde hentet ham er jeg sikker på

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er jeg som udgangspunkt enig i.
        Men at hente en på en 2 årig der er på vej ned og vel fylder 39 år inden kontrakt udløb giver ingen mening for mig

Forum havde kogt over af vrede hvis det var OB der havde hentet ham er jeg sikker på
        Det er jeg heller ikke uenig i. Jeg brugte det bare som undskyldning for mit rant ;).

CE bliver af mange beskrevet som nærved en pensionist, trods han er én af de spillere, der har løbet mest i det tyske.

En trup har brug for ældre kulturbærere, der ikke jagter det næste salg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er jeg heller ikke uenig i. Jeg brugte det bare som undskyldning for mit rant ;).

CE bliver af mange beskrevet som nærved en pensionist, trods han er én af de spillere, der har løbet mest i det tyske.

En trup har brug for ældre kulturbærere, der ikke jagter det næste salg.
          Der er jo absolut ingen garanti for at han ville blive kulturbærer i Brøndby og det samme kan vel siges om CE hvis han kom til OB
          Ved ikke om du mener modne spillere?

Comment

Working...
          X