Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kunne da også være fint hvis det blev FcN.
    bestemt

Fortælling har bare hele tiden været at der var en sikker nedrykker og så var der nok en 4-5 stk der spillede om at undgå den sidste. Den er jeg ikke så sikker på holdeer længere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

bestemt

Fortælling har bare hele tiden været at der var en sikker nedrykker og så var der nok en 4-5 stk der spillede om at undgå den sidste. Den er jeg ikke så sikker på holdeer længere.
      Nej de har fået en god start, må dog stadig være den store favorit.... men det er vel også fortællingen om Superligaen og hvor ustabil/dårlig den er.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

bestemt

Hvis Fredericia ligger godt til ved årsskiftet er jeg sikker på, at ejeren gerne smider et nyt tocifret millionbeløb i klubben.

Comment

Så scorede Greta men vi er vel ikke interesseret alligevel.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Så scorede Greta men vi er vel ikke interesseret alligevel.
            Morten Bruun sagde at han spillede en stor rolle i for SDJ i nedrykningsspillet da han var retur efter skade sidste sæson

Comment

skal man til at overveje om Fredericia bare sådan uden videre tager turen ned igen? Jeg er da ikke så sikker længere...
              Når de først løber ind i skader og karantæner tror jeg ikke længere på dem.

Comment

Duelund og Hjulsager har sgu ikke haft så meget tur i den, lige på nær kampen mod os selvfølgelig….

Comment

Begge oprykkere i top 6 efter 1/4 af grundspillet. Vildt nok. Men det bliver helt sikkert ændret i løbet af efteråret.

Comment

Working...
                  X