Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Altså et billede efter en kamp hvor der står Slut 3-2 og så et billede af Arp er blevet til at OB kalder Arp for en tøjte. Nu må folk fandme holde op. At det er en brøler af kommunikationsafdelingen er simpelt en så latterlig kommentar, at jeg bliver mindet om hvorfor nogle er på ignorer-listen.
    jeg tænker da ikke nogen tænker det er en brøler - mon ikke det blot var ment som en joke.

syntes da faktisk det er mere "bekymrende" at det åbenbart har fået dem til at overveje hvad de skriver ifht international eksponering;

"Nicolai Løvgret skriver, at episoden har sat gang i tanker om sprogbrug, hvis klubben for fremtiden skal tilpasse sig den internationale scene." sakset fra tv2fyn

det virker lidt som noget af en overreaktion

Viser du en amerikaner et byskilt fra "Middelfart" vil de også undre sig en del...men altså

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      tænker vi kan finde utallige eksempler på det

men altså begynde at overveje sit sprogbrug....come on - hvis folk undrer sig kan de hurtigt oversætte det på nettet og finde en forklaring.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker vi kan finde utallige eksempler på det

men altså begynde at overveje sit sprogbrug....come on - hvis folk undrer sig kan de hurtigt oversætte det på nettet og finde en forklaring.
        Enig.....og hvis der er nogen engelsktalende personer der læser med her så er denne debat hermed "SLUT" ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Retteligt var det vel Susse? Åh, jeg elsker Susse Wold

Comment

Altså et billede efter en kamp hvor der står Slut 3-2 og så et billede af Arp er blevet til at OB kalder Arp for en tøjte. Nu må folk fandme holde op. At det er en brøler af kommunikationsafdelingen er simpelt en så latterlig kommentar, at jeg bliver mindet om hvorfor nogle er på ignorer-listen.
            Hahaha... nu er du igen krænket på andres vegne. Dine meninger/holdninger er altid de rigtige og andre der ikke stemmer i i ekkokammeret skal åbenbart på ignorer-listen.

Nu skrev jeg faktisk ikke noget negativt om kommunikationsafdelingen, men at den havde øget kendskabet til klubben internationalt, da opslaget har fået rigtige mange links og kommentarer fra ikke-dansksprogede.

En medarbejder har selv lagt opslaget op på sin LinkedInprofil og fremhævet det sjove i, at han/de nok skal arbejde lidt mere med sproget, hvis vil skal spille internationalt.

Så ingen har talt om en brøler !

Comment

BP spiller på hold 1 til træning indtil nu.

Comment

Nu trænes der hjørnesparkskombination. Skriver ikke lige hvad

Comment

Og nu en rigtig spændende frisparkskombination. Ejdum ender med at flugte den ind. Et af de bedste mål scoret til træning, jeg nogensinde har set. Alle spillere helt oppe at køre. Fiete lægger sig bare ned i respekt

Comment

Og nu en rigtig spændende frisparkskombination. Ejdum ender med at flugte den ind. Et af de bedste mål scoret til træning, jeg nogensinde har set. Alle spillere helt oppe at køre. Fiete lægger sig bare ned i respekt
                    Fedt du lægger lidt op .. Fiete lyder som en rigtig god fyr

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hold da op. Det ender da galt det der :O

https://www.bt.dk/fodbold/uhoert-brev-decideret-usandt

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Der er vist brug for en orn'li omgang dialogkaffe

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Så bliver man bare ekstra glad for det vi har gang i pt

Comment

Working...
                          X