Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Altså et billede efter en kamp hvor der står Slut 3-2 og så et billede af Arp er blevet til at OB kalder Arp for en tøjte. Nu må folk fandme holde op. At det er en brøler af kommunikationsafdelingen er simpelt en så latterlig kommentar, at jeg bliver mindet om hvorfor nogle er på ignorer-listen.
jeg tænker da ikke nogen tænker det er en brøler - mon ikke det blot var ment som en joke.
syntes da faktisk det er mere "bekymrende" at det åbenbart har fået dem til at overveje hvad de skriver ifht international eksponering;
"Nicolai Løvgret skriver, at episoden har sat gang i tanker om sprogbrug, hvis klubben for fremtiden skal tilpasse sig den internationale scene." sakset fra tv2fyn
det virker lidt som noget af en overreaktion
Viser du en amerikaner et byskilt fra "Middelfart" vil de også undre sig en del...men altså
Altså et billede efter en kamp hvor der står Slut 3-2 og så et billede af Arp er blevet til at OB kalder Arp for en tøjte. Nu må folk fandme holde op. At det er en brøler af kommunikationsafdelingen er simpelt en så latterlig kommentar, at jeg bliver mindet om hvorfor nogle er på ignorer-listen.
Hahaha... nu er du igen krænket på andres vegne. Dine meninger/holdninger er altid de rigtige og andre der ikke stemmer i i ekkokammeret skal åbenbart på ignorer-listen.
Nu skrev jeg faktisk ikke noget negativt om kommunikationsafdelingen, men at den havde øget kendskabet til klubben internationalt, da opslaget har fået rigtige mange links og kommentarer fra ikke-dansksprogede.
En medarbejder har selv lagt opslaget op på sin LinkedInprofil og fremhævet det sjove i, at han/de nok skal arbejde lidt mere med sproget, hvis vil skal spille internationalt.
Og nu en rigtig spændende frisparkskombination. Ejdum ender med at flugte den ind. Et af de bedste mål scoret til træning, jeg nogensinde har set. Alle spillere helt oppe at køre. Fiete lægger sig bare ned i respekt
Og nu en rigtig spændende frisparkskombination. Ejdum ender med at flugte den ind. Et af de bedste mål scoret til træning, jeg nogensinde har set. Alle spillere helt oppe at køre. Fiete lægger sig bare ned i respekt
Fedt du lægger lidt op .. Fiete lyder som en rigtig god fyr
Er der nogen, der ved, hvornår portene lukker i forbindelse med kampen i morgen? Min søn kommer direkte fra fodboldtræning og kan være ved stadion 19:30. Kan han komme ind der?
De VIL blive i ligaen. God idé, når man ser AABs deroute. Det kan ikke udelukkes, at de ender i "en EFB". Jeg tror altså ikke på Fredericia i længden. Har de truppen til at få point, når der er skader og karantæner - nej, lige så lidt som os pt. - men mon ikke vi henter nogen forstærkninger nu og til vinter? Men hvem der bliver det andet nedrykkerhold er godt nok "up for grabs". Er der 4-5 hold i spil? Det er godt nok nye tider.
Comment