Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

TC har også stået bag 1 pokalsejr, tre sølvmedaljer og i alt 46 europæiske opgør mellem 2005 og 2014. Tiden fra 2005 til 2011 er vel med afstand en af de mest succesrige perioder i klubbens historier, hvis man fraregner RMN-årene i 70'erne.

Så har han så været direktør fra 11-14 jammerligt og i bestyrelsen lige siden, men ligesom jammerligheden så er "hans" skyld, så skal vi vel også tilskrive ham, de fantastiske år - eller skal vi kun kigge på den ene side af mønten?

Strategien ved jeg ikke, hvornår dukker op, men jeg tror fuldt og fast på, at Thomas Christensen har mere forstand på topfodbold, end det meste af forum tilsammen. Også selvom hans plads i bestyrelsen ikke rækker til at sende noget "signal".
    "1 pokalsejr, tre sølvmedaljer og i alt 46 europæiske opgør mellem 2005 og 2014"

Jeg siger ikke at det er hans skyld alene. Men det er da lidt sigende, at du skal 20 år tilbage og 10 år frem for at fremhæve din pointe.

Min er, at i dagens fodboldverden skal vi have lidt fornyelse (ikke omvæltning) og se fremad (ikke sovse os ind i fortidens "triumfer"). Føler bestyrelsen stadigvæk lever i de gode gamle dage for et årti eller to siden... når NT investerer i noget ekstraordinært er det jo ikke bestyrelsens beslutning, men hans egen som eksempelvis med BK.

Det går fremad i Ådalen og jeg er gladere end længe set

... men vi har lige opgraderet fra et bulmetog til et langsomtkørende regionaltog (måske derfor Jernbanemuseet ligger i byen). FCM var proaktive og så fremtiden i højhastighedstog med god service og personale !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"1 pokalsejr, tre sølvmedaljer og i alt 46 europæiske opgør mellem 2005 og 2014"

Jeg siger ikke at det er hans skyld alene. Men det er da lidt sigende, at du skal 20 år tilbage og 10 år frem for at fremhæve din pointe.

Min er, at i dagens fodboldverden skal vi have lidt fornyelse (ikke omvæltning) og se fremad (ikke sovse os ind i fortidens "triumfer"). Føler bestyrelsen stadigvæk lever i de gode gamle dage for et årti eller to siden... når NT investerer i noget ekstraordinært er det jo ikke bestyrelsens beslutning, men hans egen som eksempelvis med BK.

Det går fremad i Ådalen og jeg er gladere end længe set

... men vi har lige opgraderet fra et bulmetog til et langsomtkørende regionaltog (måske derfor Jernbanemuseet ligger i byen). FCM var proaktive og så fremtiden i højhastighedstog med god service og personale !
      Selvfølgelig skal man kigge på et CV over præstationer, når man vurderer en medarbejders evner eller mangel på samme. Så jeg agerer blot høflig modvægt til dit postulat om 15 års elendighed, for det er jo ikke det eneste manden har stået for. Jeg siger ikke, der ikke kan findes andre, men at afvise hans evner eller kunnen med en "15 års elendighed" er en simplificering af mandens generalieblad, og det er at håndplukke de argumenter, der understøtter din pointe, mens du ser bort fra helheden. Det er ikke fair.

Vi kan da sikkert sagtens være enige om, at OS&E's bestyrelse trænger til lidt fornyelse, og måske kunne det betyde at TC skulle finde sig noget andet at lave. Jeg ville da være nervøs for, at vi skyller enormt meget knowhow og OB-kærlighed ud med badevandet.

Jeg tror, man kigger meget indad i bestyrelsen også, og det klæder dem. Måske der sker noget på bestyrelsesfronten inden for de næste par år også.

FC Midtjylland var ikke bare proaktive, de var befriet for fortidens lænker og forventninger. Så kan vi kalde dem en plastikklub og alt mulig andet, men de fandt en mark, byggede et stadion og et state of the art træningsanlæg. De investerede klogt, uden at fansene forlangte eller havde noget præcedens for at definere, hvordan man skal gøre som FCM - for de havde rigeligt at gøre med at kæmpe om Ikast og Herning skulle være dominerende. OB er konservativ, OB's fans er konservative - vi er en historisk klub, men det er Frem, B93 og Aarhus Fremad også. Historien er jo med til at gøre os stolte, men vi bærer den også med os som et åg, der er svært at gøre sig fri af. Alt det pjat havde FCM ikke at bokse med, hvilket gav det strukturelle albuerum til at handle moderne og nytænkende.

Hvis jeg for eksempel postulerede at Ådalen aldrig bliver et godt Superliga-træningsanlæg andet end blot et par måneder om året, og vi burde flytte det ud på den ene side af Nyborgvej, hvor vi byggede noget state of the art. Så kan jeg garantere dig for, det ville skabe røre i andedammen i Odense - og derfor! snakker vi stadig om de skraldede forhold ved spejderhytten i Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

OB har potentiale til at overhale Fcm. Det er kun et spørgsmål om dygtige folk og ambitioner.
        Det er også i høj grad et spørgsmål om penge, desværre har den vamle bastard alt for let ved at tiltrække kapital, senest med ham fra discount klude fabrikken.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg bliver harm hver gang FCM omtales som en eller anden naturlov i toppen af dansk fodbold. De er afhængige af rige mænd. Deres position har de dygtigt skabt på relativt kort tid. De er afhængige af forholdsvis få nøglepersoner. Deres publikumsbase er lille. Deres Stadion er lille og de fylder det ikke.
          Hvad sker der den dag Anders Holch heller vil bruge sin tid på noget andet?
          Hvad sker der hvis Steinlein bliver kørt over. Hvordan får alle hans internt rekrutterede rygklappere det så til at køre?
          Jeg bliver harm hver morgen når jeg vågner og den usmagelige pis klub stadig eksisterer.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, det er positivt, men så der det negative at der kan opstå konflikter imellem de forskellige ejere og hvis flere sidder med næsten lige store dele, kan det give problemer. Desuden er der også flere som skal spørges, hvor tingene skal cleares inden man evt. kan handle. Det kan give ineffektivitet og øget risiko for konflikter. Så ikke sort/hvidt. Synes også 11 er i overkanten, men det kommer også an på hvordan det er organiseret.
            I AGF har en jo lige forladt bestyrelsen fordi han var uenig i fyringen af den tyske træner. En meget rig mand…. Så der er jo ingen garantier for at det er bedre med flere rigmænd. Fordele og ulemper.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

I AGF har en jo lige forladt bestyrelsen fordi han var uenig i fyringen af den tyske træner. En meget rig mand…. Så der er jo ingen garantier for at det er bedre med flere rigmænd. Fordele og ulemper.
              Ja, det underbygger det jeg skrev

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Der er forskel på et bestyrelsesmedlem og en ejer. Så det du skriver er lidt æbler/pærer-agtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, det underbygger det jeg skrev
                  Præcis. Det var for at støtte dig og din vinkel

Comment

Working...
                  X