Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
De VIL blive i ligaen. God idé, når man ser AABs deroute. Det kan ikke udelukkes, at de ender i "en EFB". Jeg tror altså ikke på Fredericia i længden. Har de truppen til at få point, når der er skader og karantæner - nej, lige så lidt som os pt. - men mon ikke vi henter nogen forstærkninger nu og til vinter? Men hvem der bliver det andet nedrykkerhold er godt nok "up for grabs". Er der 4-5 hold i spil? Det er godt nok nye tider.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
De VIL blive i ligaen. God idé, når man ser AABs deroute. Det kan ikke udelukkes, at de ender i "en EFB". Jeg tror altså ikke på Fredericia i længden. Har de truppen til at få point, når der er skader og karantæner - nej, lige så lidt som os pt. - men mon ikke vi henter nogen forstærkninger nu og til vinter? Men hvem der bliver det andet nedrykkerhold er godt nok "up for grabs". Er der 4-5 hold i spil? Det er godt nok nye tider.
Jeg er faktisk mest spændt på, hvad der sker i FC Nordsjælland. Kommer de for alvor i gang, smider de nogle af deres mange, mange, mange millioner efter forstærkninger, hvis det ikke går, som de håber? Det ville fryde mig, hvis Nordsjælland skulle en tur ned i Betinia Ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Fredericia er meget afhængige af Emilio Simonsen og Gustav Marcussen - Hvad sker der med det hold, når Viborg, AGF, Sønderjyske, Vejle eller os selv kommer og vil smide lidt penge efter deres spillere. I min optik har de 2-3 spillere, der helt sikkert har kvaliteten til at begå sig i Superligaens øvre midterfelt, og så har de vel 5-8 spillere, der kunne snige sig med i trupperne hos andre Superligaklubber. De lever på deres afklarede spillestil, stærke kollektiv og så benhård fight. Det har hold altså overlevet på i Superligaen før, ex. Hobro.
Jeg er faktisk mest spændt på, hvad der sker i FC Nordsjælland. Kommer de for alvor i gang, smider de nogle af deres mange, mange, mange millioner efter forstærkninger, hvis det ikke går, som de håber? Det ville fryde mig, hvis Nordsjælland skulle en tur ned i Betinia Ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægEr der forresten nogen der har information omkring en evt ny udebanetrøje inden kampen i Parken på lørdag? Alle steder står den sort/grønne listet som 24/25 og har været udsolgt i et stykke tid i alm str.
Ligger nogle trøjekyndige inden med information eller viden omkring hvad vi gør her :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægVB forstærker sig igen og denne gang med 22 årige Valdemar Lund som er og midtstopper .. de mener det vist alvorligt i Vejle i år
https://campo.dk/2025/08/18/medie-ve...JPsgWuFUhYFsFQTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Der er en del Vejle fans, hvor jeg i øvrigt er af fuldstændig samme mening, som har lidt svært ved at tage det alvorligt... eller skal vi sige seriøst. Det ligner noget vi har set før i Vejle. Og var det ikke for deres sejr over os, havde de været gevaldigt i problemer. Nu er de "kun" a point med stregen. De leger med ilden!
Comment
-
Det er alligevel lidt imponerende nogle af de spiller Vejle henter
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-enggaard
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet er alligevel lidt imponerende nogle af de spiller Vejle henter
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-enggaard
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kommer helt an på hvad vi venter påhvis det er Hans - Jørgen ude fra Skamby kan det være lige meget.
Men lad os se, der er kun 14 dage tilbage at handle .
Comment
Comment