Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    VB forstærker sig igen og denne gang med 22 årige Valdemar Lund som er 22 år og midtstopper .. de mener det vist alvorligt i Vejle i år

https://campo.dk/2025/08/18/medie-ve...JPsgWuFUhYFsFQ
    Nu har jeg ikke fulgt Valdemar Lunds færd i Norge specielt tæt, men det er noget af en tilsnigelse at kalde det en forstærkning imo. Stort skur, men han mangler virkelig kvalitet i det taktiske og i bevægeligheden. Ham må de gerne stille med mod os.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

De VIL blive i ligaen. God idé, når man ser AABs deroute. Det kan ikke udelukkes, at de ender i "en EFB". Jeg tror altså ikke på Fredericia i længden. Har de truppen til at få point, når der er skader og karantæner - nej, lige så lidt som os pt. - men mon ikke vi henter nogen forstærkninger nu og til vinter? Men hvem der bliver det andet nedrykkerhold er godt nok "up for grabs". Er der 4-5 hold i spil? Det er godt nok nye tider.
      Det er der ingen tvivl om hverken for VB (eller AaB) og jeg tror da også at VBs officielle målsætning er overlevelse, men håbet er selvf. meget mere end det

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Er der forresten nogen der har information omkring en evt ny udebanetrøje inden kampen i Parken på lørdag? Alle steder står den sort/grønne listet som 24/25 og har været udsolgt i et stykke tid i alm str.

Ligger nogle trøjekyndige inden med information eller viden omkring hvad vi gør her :)

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

De VIL blive i ligaen. God idé, når man ser AABs deroute. Det kan ikke udelukkes, at de ender i "en EFB". Jeg tror altså ikke på Fredericia i længden. Har de truppen til at få point, når der er skader og karantæner - nej, lige så lidt som os pt. - men mon ikke vi henter nogen forstærkninger nu og til vinter? Men hvem der bliver det andet nedrykkerhold er godt nok "up for grabs". Er der 4-5 hold i spil? Det er godt nok nye tider.
          Fredericia er meget afhængige af Emilio Simonsen og Gustav Marcussen - Hvad sker der med det hold, når Viborg, AGF, Sønderjyske, Vejle eller os selv kommer og vil smide lidt penge efter deres spillere. I min optik har de 2-3 spillere, der helt sikkert har kvaliteten til at begå sig i Superligaens øvre midterfelt, og så har de vel 5-8 spillere, der kunne snige sig med i trupperne hos andre Superligaklubber. De lever på deres afklarede spillestil, stærke kollektiv og så benhård fight. Det har hold altså overlevet på i Superligaen før, ex. Hobro.

Jeg er faktisk mest spændt på, hvad der sker i FC Nordsjælland. Kommer de for alvor i gang, smider de nogle af deres mange, mange, mange millioner efter forstærkninger, hvis det ikke går, som de håber? Det ville fryde mig, hvis Nordsjælland skulle en tur ned i Betinia Ligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Fredericia er meget afhængige af Emilio Simonsen og Gustav Marcussen - Hvad sker der med det hold, når Viborg, AGF, Sønderjyske, Vejle eller os selv kommer og vil smide lidt penge efter deres spillere. I min optik har de 2-3 spillere, der helt sikkert har kvaliteten til at begå sig i Superligaens øvre midterfelt, og så har de vel 5-8 spillere, der kunne snige sig med i trupperne hos andre Superligaklubber. De lever på deres afklarede spillestil, stærke kollektiv og så benhård fight. Det har hold altså overlevet på i Superligaen før, ex. Hobro.

Jeg er faktisk mest spændt på, hvad der sker i FC Nordsjælland. Kommer de for alvor i gang, smider de nogle af deres mange, mange, mange millioner efter forstærkninger, hvis det ikke går, som de håber? Det ville fryde mig, hvis Nordsjælland skulle en tur ned i Betinia Ligaen.
            Jeg kan heller ikke lide den klub.

Comment

Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Er der forresten nogen der har information omkring en evt ny udebanetrøje inden kampen i Parken på lørdag? Alle steder står den sort/grønne listet som 24/25 og har været udsolgt i et stykke tid i alm str.

Ligger nogle trøjekyndige inden med information eller viden omkring hvad vi gør her :)
              Jeg ved ikke noget, men synes ofte det er sådan, at den nye udebanetrøje ikke er der fra sæsonstart. Sidste år mener jeg den kom engang i september. Det er ikke længe siden jeg købte den nuværende i fanshoppen. Der havde de stadig en del.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                VB forstærker sig igen og denne gang med 22 årige Valdemar Lund som er og midtstopper .. de mener det vist alvorligt i Vejle i år

https://campo.dk/2025/08/18/medie-ve...JPsgWuFUhYFsFQ
                Der er en del Vejle fans, hvor jeg i øvrigt er af fuldstændig samme mening, som har lidt svært ved at tage det alvorligt... eller skal vi sige seriøst. Det ligner noget vi har set før i Vejle. Og var det ikke for deres sejr over os, havde de været gevaldigt i problemer. Nu er de "kun" a point med stregen. De leger med ilden!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Der er en del Vejle fans, hvor jeg i øvrigt er af fuldstændig samme mening, som har lidt svært ved at tage det alvorligt... eller skal vi sige seriøst. Det ligner noget vi har set før i Vejle. Og var det ikke for deres sejr over os, havde de været gevaldigt i problemer. Nu er de "kun" a point med stregen. De leger med ilden!
                  De henter trods alt ikke 8 nationaliteter uden kendskab til SL

Comment

Det er alligevel lidt imponerende nogle af de spiller Vejle henter

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-enggaard

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Det er alligevel lidt imponerende nogle af de spiller Vejle henter

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-enggaard
                      Viser vel det sagtens kan lade sig gøre at hente kvalitet. Tænker TB sover, for hvorfor skulle Vejle kunne hente og OB har det såååå svært.

Comment

Magter ikke lejesvende, så har det fint med at vente.

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                          Man kan også vente så lang tid, at løbet enten er kørt eller der bliver handlet dyrt og blindt i panik !

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
                            Kommer helt an på hvad vi venter på hvis det er Hans - Jørgen ude fra Skamby kan det være lige meget.
                            Men lad os se, der er kun 14 dage tilbage at handle .

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kommer helt an på hvad vi venter på hvis det er Hans - Jørgen ude fra Skamby kan det være lige meget.
                              Men lad os se, der er kun 14 dage tilbage at handle .
                              Venter bl.a. på en venstrebenet CB med fart.... hvis vi venter kommer der jo flere muligheder dag efter dag (eller hva' ?). Samt bliver garanteret også billigere efter vi meldte offentligt ud, at vi jagter en

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Man kan også vente så lang tid, at løbet enten er kørt eller der bliver handlet dyrt og blindt i panik !
                                Korrekt. Men det er jeg relativt rolig omkring, tænker jeg TB og co. har godt styr på.

Comment

Working...
                                X