Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg minder lige om at for under 6 måneder siden, var ingen af de spillere som var involveret i de tre mål i dag i OB. Grot, Arp, Falk, Ganaus. Det er for vildt, hvad der er hentet af kvalitet. Giv os nu lige 3 mere denne sommer og 1 mere til vinter jeg er overbevist om top 6.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægofficielt kommer de til at holde fast i konsoliderings udsagnet i lang tid tror jeg, og det er nok også det rigtige at gøre. Bliver der tilført 3 til start11eren bliver det i hvert fald svært at bevare pessimismen for os fans. På et givent tidspunkt må de jo også at de som minimum “går efter guldet” i form sf top6 hvis muligheden er der kort før opdelingen
- Likes 1
Comment
-
-
Sjældent man læser sådan noget på bold.dk i kommentarsporet:
DialogER
I dag 05:56
Virker til falk, og zorninger, virkelig har fundet hinanden.. deres respekt for den anden, virker så oprigtig.. fedt fedt..
OB. velkommen tilbage til suppen. Her bliver i bare.. fedt hold..
JohnFooty
I dag 07:35
Har næsten lyst til at tage over at se en OB kamp som neutral. Dejlige fans og klub, når det bobler på Fyn.
- Likes 5
Comment
-
Jeg er fortsat helt høj oven på i går. Ikke på grund af resultatet. Men på grund af udtrykket, fighten, stemningen. Jeg blev helt blød i knæene af at se Ejdum, der bare havde givet ALT! Han kunne nærmest ikke slæbe sig ud til bænken, da han blev udskiftet. Alle gav bare alt hvad de havde.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægJeg er fortsat helt høj oven på i går. Ikke på grund af resultatet. Men på grund af udtrykket, fighten, stemningen. Jeg blev helt blød i knæene af at se Ejdum, der bare havde givet ALT! Han kunne nærmest ikke slæbe sig ud til bænken, da han blev udskiftet. Alle gav bare alt hvad de havde.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
Efter hvad jeg hører fra folk der har en smule insider viden er følgende
Man havde en liste med 10/15 spillere på inden AZ blev ansat, primært nordiske spillere.
Efter AZ blev ansat har man stortset skrottet hele listen, da de enten ikke helt passer ind i hans spillestil eller at AZ ikke har fundet dem gode nok. En af de få på listen som faktisk var god nok jævnfør AZ var Falk.
Hvad jeg hører er der 3 til 5 tilbage på listen som har fået AZ godkendede nik, men disse spillere er svære at hente på nuværende tidspunkt af vinduet for en klub som OB, da de stadig ser tiden an med hensyn til om der ikke skulle dukke et bedre tilbud op
Comment
Comment