Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Der er aldrig nogen garantier men jeg tænker man forsøger at gøre både og med 3 tidlige og 3+ senere i vinduet
    har du muligvis ret i. Man skulle have styrket holdet inden sæsonstart - og det lykkedes man fint med. Siden har man så solgt Luca og Don D - trods alt to startere fra sidste sæson, der havde de været her havde givet noget mere bredde, uagtet at Deedson næppe passede perfekt ind i Zornigers system - så er det trods alt en erfaren spiller man har sagt farvel til. Og ingen af dem er blevet erstattet endnu.

Og så begynder små skaderne også at melde sig - og så ser man bare hvor lidt der skal til at vælte læsset.

Har man et par "drømmesignings" på listen som man tror bliver mulige sidst i vinduet - fint, så vent endelig på dem. Men vi står jo og skal have mere end et par stykker ind.

Så virkeligt gerne man fik landet et par stykker i denne uge...så køber man sig lidt længere tid til de sidste signings

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tænker jeg da åbenlyst de er.

Man har forberedt sig på en ting - med eller uden Krogh ved roret. Så lykkedes det at hive Zorniger over stregen, det ændre forudsætningerne. Han er jo tydeligvis en træner der stiller større krav - end bla Krogh. Tænker også han har haft nogle krav/ønsker før han signede - det har man købt ind på.

Med Zorniger så har man nok også fået muligheder i en helt anden grad - bla kendskabet til det tyske markede.

Så tænker ikke der er noget odiøst i det - der er kommet en (efter OB standarder) kæmpe kapacitet ind på træner posten, han har fået en del at sige. Han stiller givetvis også en del andre krav til de spillere der skal ind.

Så tro ikke Nagel og TB har gjort et dårligt (for)arbejde - de har bare forberedt sig på en situation, med en mere medgørlig træner. Men man valgte at opgraderer - og der følger så nogle andre krav med.
      Det kan jo også være, at det netop er AZ som trænernavn, som pludselig gør OB mere interessant som klub for spillere på en lidt højere hylde. Så ville det da være tåbeligt at holde fast i den originale plan, hvis det pludselig er realistisk at hente på en lidt højere hylde. Alt andet lige må AZ være et lidt mere sexy trænerkapacitet end SK - det tror jeg trods alt at de fleste herinde er enige i, selvom man kan blive overrasket nogle gange.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

har du muligvis ret i. Man skulle have styrket holdet inden sæsonstart - og det lykkedes man fint med. Siden har man så solgt Luca og Don D - trods alt to startere fra sidste sæson, der havde de været her havde givet noget mere bredde, uagtet at Deedson næppe passede perfekt ind i Zornigers system - så er det trods alt en erfaren spiller man har sagt farvel til. Og ingen af dem er blevet erstattet endnu.

Og så begynder små skaderne også at melde sig - og så ser man bare hvor lidt der skal til at vælte læsset.

Har man et par "drømmesignings" på listen som man tror bliver mulige sidst i vinduet - fint, så vent endelig på dem. Men vi står jo og skal have mere end et par stykker ind.

Så virkeligt gerne man fik landet et par stykker i denne uge...så køber man sig lidt længere tid til de sidste signings
        Tænker mange af os er pænt utålmodige. Så jeg forstår godt frustrationen. Men jeg vælger at have tillid til at der er en plan og jeg tror på at den ikke er blevet mindre kvalificeret af at AZ er træner nu og har haft tid til at vurdere truppen.

Comment

Working...
        X