Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, hvis vi koger det ned til de sidste 3 uger, så ja, men kigger vi på det lidt større perspektiv, så er jeg ikke enig. Altså, i forskellen på OB og Viborg... ikke ment som Viborg ikke har været dygtige, for de har da bestemt gjort det fint de seneste sæsoner, men forskellen er jo bare ikke så stor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
19 afslutninger fra Fredericia. Taber vi i morgen aften bliver jeg bekymret.
Vi kan hurtigt få en meget svær sæson.
Holdet skal præstere på et helt andet niveau end mod Vejle, så betyder resultatet knapt så meget.
Men altså en overbevisende 3-0 sejr gjorde da ikke noget
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nederlag i morgen vil isoleret set ikke bekymre mig. Hvis ellers præstationen er godkendt.
Holdet skal præstere på et helt andet niveau end mod Vejle, så betyder resultatet knapt så meget.
Men altså en overbevisende 3-0 sejr gjorde da ikke noget"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 4
Comment
-
Jeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.
Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.
FCM havde vel ingen returløb overhovedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment