Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Joooo. Men lad os nu lige se når der er spillet 6 måneder

Og den kæmpe store forskel på OB og Viborg at vi sælger akademi spillere og de sælger spillere der er hentet. Man kan selvfølgelig altid hive et eksempel frem eller 2. Men generelt set er de meget dygtigere end os til at købe og sælge dem igen
    Ja, hvis vi koger det ned til de sidste 3 uger, så ja, men kigger vi på det lidt større perspektiv, så er jeg ikke enig. Altså, i forskellen på OB og Viborg... ikke ment som Viborg ikke har været dygtige, for de har da bestemt gjort det fint de seneste sæsoner, men forskellen er jo bare ikke så stor.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Ja, hvis vi koger det ned til de sidste 3 uger, så ja, men kigger vi på det lidt større perspektiv, så er jeg ikke enig. Altså, i forskellen på OB og Viborg... ikke ment som Viborg ikke har været dygtige, for de har da bestemt gjort det fint de seneste sæsoner, men forskellen er jo bare ikke så stor.
      Enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Hvad sagde han?
        Tjek det selv i interview

Comment

Så udlignende Fc Fredericia lige til 3-3 mod Fcm de skal ikke undervurderes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Så udlignende Fc Fredericia lige til 3-3 mod Fcm de skal ikke undervurderes.
            endnu en grund til man ikke bør forsøge at fedte sig igennem efteråret med minimums bemanding.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

endnu en grund til man ikke bør forsøge at fedte sig igennem efteråret med minimums bemanding.
              19 afslutninger fra Fredericia. Taber vi i morgen aften bliver jeg bekymret.
              Vi kan hurtigt få en meget svær sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

19 afslutninger fra Fredericia. Taber vi i morgen aften bliver jeg bekymret.
                Vi kan hurtigt få en meget svær sæson.
                nederlag i morgen vil isoleret set ikke bekymre mig. Hvis ellers præstationen er godkendt.

Holdet skal præstere på et helt andet niveau end mod Vejle, så betyder resultatet knapt så meget.

Men altså en overbevisende 3-0 sejr gjorde da ikke noget

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nederlag i morgen vil isoleret set ikke bekymre mig. Hvis ellers præstationen er godkendt.

Holdet skal præstere på et helt andet niveau end mod Vejle, så betyder resultatet knapt så meget.

Men altså en overbevisende 3-0 sejr gjorde da ikke noget
                  Ville være bekymret hvis jeg var Thomasberg. Det er to oprykker FCM spiller 3-3 mod …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg sidder med en følelse af at FCM gjorde Fredericia gode. De lod dem spille på den måde de er bedst. FCM var slet ikke i noget pres, og så har de 4 forskellige indivualister, der går egne veje.

Det er virkelig et ringe hold, hvis man kigger på sammenhængen. Hvis det drejer sig om kvalitet, så er det et godt hold.

FCM havde vel ingen returløb overhovedet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ville være bekymret hvis jeg var Thomasberg. Det er to oprykker FCM spiller 3-3 mod …
                      Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Og næste sæson kan de spille 3-3 imod Kolding også :-), men hatten af for Fredericia, frisk fodbold.
                        vildt hvis det sker og de tager ACH med i SL. Lokalopgør hele tiden med VB, ACH, KIF og Haderslev forudsat VB og Haderslev bliver i rækken

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Tjek det selv i interview
                          Konge svar…

Comment

Working...
                          X