Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle Boldklub vs. OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Dem der mener, at Bjørn Paulsen skal skiftes ud, aner ikke noget om fodbold.
    Måske lige offensiv nok udmelding til min smag, men lad mig da bare sige, at jeg erklærer mig lodret uenig med dem, der mener, vi bør skifte Paulsen ud af holdet lige nu. :D

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Jeg ved ikke om mange glemmer. (jeg gør ikke) OB laver rigtig mange opspilsfejl i kampen. Det bidrager BP til det. Men fejl sker og alle kan lave dem (nogle koster mål) BP er god til mange ting i kampene, men ikke fremadrettede afleveringer (det et Burgy heller ikke) Her kunne jeg godt tænke mig noget mere mod fra trænerens side og give Askou nogle startere. Jo før jo bedre vil jeg mene.
      Sålænge BP, Burgi og Gomez spiller som de gør, så lever jeg med en fejlaflevering i ny og næ, husk på at såfremt man ikke ser fodbold som et fejlspil, så blev man hæmmet af frygten for at begå fejl. I forhold til Ascou så er det ham der begår fejl ved FCMs 3. mål ved at tabe sin duel. Det må ikke ske, men sker alligevel, ingen af de 3 andre centerstoppere taber disse dueller. Ascou er en ok reserve ligenu, hvordan der ser ud om en sæson, det er man vel bedst tjent med at tage til den tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Sålænge BP, Burgi og Gomez spiller som de gør, så lever jeg med en fejlaflevering i ny og næ, husk på at såfremt man ikke ser fodbold som et fejlspil, så blev man hæmmet af frygten for at begå fejl. I forhold til Ascou så er det ham der begår fejl ved FCMs 3. mål ved at tabe sin duel. Det må ikke ske, men sker alligevel, ingen af de 3 andre centerstoppere taber disse dueller. Ascou er en ok reserve ligenu, hvordan der ser ud om en sæson, det er man vel bedst tjent med at tage til den tid.
        Var det ikke McCoy, som svigtede de andre ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Marcus Jensen dribler bolden ud over siden, FCM får indkast ,Askou bliver viftet væk som en flue og Franculino scorer på et ikke særlig velplaceret skud, som nogle målmænd ville have taget. Det er hele 3 situationer som kunne have forhindret målet. Men i bund og grund, så var forsvaret aldrig kommet i situationen, hvis Marcus Jensen ikke havde mistet bolden i første omgang. De senere år har midtbanen stillet forsvaret i mange situationer, som kan undgås med bedre kvalitet på midtbanen. Mod Viborg skal forsvaret også redde mange unødige situationer forårsaget af mitbanens manglende kvalitet. Det kan kune afhjælpes ved at købe kvali, fremfor kvanti

Comment

En fin lige stat herinde - så kan man se hele holdet eller hver enkelt spiller hvordan de gjorde det. Blandt andet med mislykkede eller succesfulde aflevering og andet god statistik, hvis man er til det ;-)
            https://superliga.dk/kampe/2025-2026...-ff-27-07-2025

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der er ikke nogen der svigter nogen, i FCM kampen var det Ascou der taber sin duel meget let synes jeg der ender i scoring, og uden at nærkigge så er det vist en meget træt McCoy der er med i Viborgs scoring. men altså vi kigger huller i osten her :-). Dem der laver meget laver også flere fejl, og klart man kan finde fejl på alle hvis det er det man vil.

Comment

Lidt fra Bold.dks lange interview med Zorniger:

Opfordring til fansene
                OB præsterede det højeste tilskuerantal nogensinde til en juli-kamp.

Måske vil nogle kalde det for Zorniger-effekten.

- Jeg følte det mod Viborg. Hvad vi kan gøre sammen. Jeg kunne ikke forestille mig en bedre første hjemmekamp.

- Men også uden for stadion. Når jeg går rundt i byen, smiler folk. De skifter ikke bane, når jeg går forbi dem.

- Lige nu har vi en energi i holdet og i staben. Vi har energi i klubben. Så lad os tro på, at vi kan skabe noget.

Herefter trækker Zorniger vejret, og han kan ikke lade være med at komme med en lille stikpille til pressen. Ligesom han også gjorde det af og til i sin Brøndby-tid.

Efter 3-1-sejren over Viborg efterlyste han mere larm fra OB-fansene i første halvleg. Stadion var for stille, og dén udtalelse greb flere af de fremmødte medier.

- Nogle forventede nok, at Zorniger ville lave en overskrift.

- Jeg ville have elsket, at overskriften blev taget ud af en af de 100 positive sætninger, jeg sagde. Men jeg må acceptere, at det er mest interessant for jer at gøre noget andet, griner han.

- Jeg forsøger bare at fortælle, hvilken magt og hvilket våben fansene har. Det er nemt at sige, at man ikke er tilfreds med præstationen i første halvleg, men hvis jeg betaler for at komme ind på det stadion, hvor mit eget hold spiller, så vil jeg da være mere dansk end tysk.

- For i Tyskland ville fansene sige: ’Jeg vidste fra starten, at det ikke ville blive godt’.

- Fansene har muligheden for at være den 12. mand, og så kan du tage hjem og sige, at ’jeg var sgu også en del af den her sejr’. ’Jeg startede ikke med at støtte holdet, da vi kom foran 3-0. Jeg startede, da det stod 0-0’.

- Det vil jeg gerne opfordre fansene til. Jo flere følelser vi kan få ind på de her små charmerende stadions, desto flere resultater kan vi skabe”

Comment

Så bliver det jo nok Grubbe fra start men hvem skifter man så ind … Trybull ..

”- Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.​”

Har snart brug for de forstærkninger … hvad laver TB og JN
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Er Trybull helt ude af ligningen, hvad sker der?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Er Trybull helt ude af ligningen, hvad sker der?
                      Han trænede fuldt med idag så vidt jeg kunne se. Han er helt klar og træder nok ind i truppen til fredag

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så bliver det jo nok Grubbe fra start men hvem skifter man så ind … Trybull ..

”- Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.​”

Har snart brug for de forstærkninger … hvad laver TB og JN
                        Det bliver nok noget i den stil ja

Comment

Bürgy nomineret til månedens spiller

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...nedens-spiller

Comment

Mere kort og præcist kan det ikke siges

Comment

Nå. Puha. Godt vi fik det slået på plads. Men igen. Askou ind for BP næste gang tak.

Comment

"Vi har i de to kampe tabt de sidste 15 minutter, så vi har brug for at hele holdet – skridt for skridt – kommer i en bedre forfatning.​”"
                                Fåren ægte mancrush med Zorniger
                                I de sidste år måtte vi glæde os hvis holdet lykkedes med at spille en ordentlig halvleg nu er 75 minutter hvor de løber soler sort og kæmper og presser på det vildeste ikke nok for chefen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X