Jeg spørger måske dumt, men hvor langt er Bonde i sin genoptræning?
Havde faktisk troet, at vi på dette tidspunkt ville være tættere på en klarmelding.
Han har støvler på og kan løbe solen sort allerede. Han har øvelser med bold og også små vendinger sammen med fys. Men med sådanne skader tager man det roligt så det er nok først engang i sep/okt at han træner med resten af truppen. Comeback forventes i okt/nov
Han har støvler på og kan løbe solen sort allerede. Han har øvelser med bold og også små vendinger sammen med fys. Men med sådanne skader tager man det roligt så det er nok først engang i sep/okt at han træner med resten af truppen. Comeback forventes i okt/nov
Med indhop vel - så først fuldt tilbage til foråret?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Ejdum synes jeg ikke er startet som lyn og torden under AZ. Grubbe gjorde et glimrende indhop sidst. Så dét skifte er jeg helt tryg ved.
Fiete er selvsagt et stort tab, hvis han ikke er klar efter sit vrid. Jeg håber, WM i så fald får chancen på 10eren.
Tror du undervurderer, hvor meget det betyder at have spillere inde på den midte, som er kreative og kan vende på en mand. Det kan Grubbe ikke. Han har andre forcer.
Mener at SFÅ sagde at WM ikke trænede med onsdag? Eller husker jeg forkert ?
Tror du undervurderer, hvor meget det betyder at have spillere inde på den midte, som er kreative og kan vende på en mand. Det kan Grubbe ikke. Han har andre forcer.
Mener at SFÅ sagde at WM ikke trænede med onsdag? Eller husker jeg forkert ?
Jeg havde sat penge på OB-sejr. Dem har jeg hevet ud igen. Synes det ser meget svært ud med skadessituationen. Venter lige til holdopstilling bliver offentliggjort.
Comment