Jeg turde heller ikke satse på billet ved indgangen. Der kommer også en god slat striwede vejlensere. Der bliver fyldt helt op på fredag hele vejen rundt. Det bliver fedt.
Argh, BP har en aflevering i kampen der ikke var god, mange glemmer lidt alt det gode Bjørn gør for holdet. Han er enormt vigtig for OB, Askou skal nok få spilletid, men i mine øjne ikke et tema fra start endnu, dertil mangler han en del endnu.
Jeg ved ikke om mange glemmer. (jeg gør ikke) OB laver rigtig mange opspilsfejl i kampen. Det bidrager BP til det. Men fejl sker og alle kan lave dem (nogle koster mål) BP er god til mange ting i kampene, men ikke fremadrettede afleveringer (det et Burgy heller ikke) Her kunne jeg godt tænke mig noget mere mod fra trænerens side og give Askou nogle startere. Jo før jo bedre vil jeg mene.
Jeg ved ikke om mange glemmer. (jeg gør ikke) OB laver rigtig mange opspilsfejl i kampen. Det bidrager BP til det. Men fejl sker og alle kan lave dem (nogle koster mål) BP er god til mange ting i kampene, men ikke fremadrettede afleveringer (det et Burgy heller ikke) Her kunne jeg godt tænke mig noget mere mod fra trænerens side og give Askou nogle startere. Jo før jo bedre vil jeg mene.
Askou er heller ikke god til at lægge de afleveringer. Så det hjælper ikke noget.
Askou er heller ikke god til at lægge de afleveringer. Så det hjælper ikke noget.
Enig. Det skal være en Tverskov type. En spiller som ham(eller ham) og hvis Luca var blevet ville vi jo have spillet med europæiske pladser med lidt stolpe ind IMO
Der skal ikke meget til for at tippe det til ens fordel over en sæson
Jeg er ikke enig i din parantes - jeg mener Burgy er ganske kompetent i det fremadrettede spil. De forsvarere som kan det her på top niveau er meget dyre - så det bliver nok vanskeligt at finde en højere kvalitet end Burgy i at sætte spillet for vores budget. Jeg mener vi bør satse på at få en fysisk stærk og hurtig central forsvarspiller - afspillet skal være "bedst muligt" men jeg forventer ikke en ny Daniel Agger type.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg sad på stadion, og jeg følte faktisk at Bjørn Paulsen langt hen ad vejen spillede en brandkamp.
Han lavede flere fejlafleveringer, det er sandt, men han lukkede nærmest også helt ned for Ementa. Han skabte utrolig meget frustration, fordi han skubbede lynhurtigt op og var i haserne på Mammutten fra Domkirkebyen konstant.
I egne rækker bidrog han med ro på de mange indlæg og dødbolde Viborg ellers er så kendt for, fordi han jo er et monster i hovedspillet. både ift. sin størrelse men også ift. sin timing og rutine. Ligeledes synes jeg, at Bjørn var en vigtig spiller i Herning, og han manglede virkelig til at prøve at dæmme op for Buksa.
Jeg vil enormt gerne have Julius Bertel Askou på banen, men jeg må også indrømme, at de to kampe vi har spillet, ikke efterlader så dårligt et indtryk hos vores tre centerbacks, at jeg synes vi skal smide en ung gut ind på de præmisser. Det kan måske i sidste ende vise sig at være godt set, at give Bjørn et år til at lade Julius vænne sig til Superliga-tempoet, men han skal nok slå igennem.
Desværre ikke, løber nu lidt men det virker ikke helt rundt.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Desværre ikke, løber nu lidt men det virker ikke helt rundt.
Det er i hvert fald tvivlsomt om han bliver klar til fredag
- Norbert Elgert -
- Norbert Elgert -
Jeg sad på stadion, og jeg følte faktisk at Bjørn Paulsen langt hen ad vejen spillede en brandkamp.
Han lavede flere fejlafleveringer, det er sandt, men han lukkede nærmest også helt ned for Ementa. Han skabte utrolig meget frustration, fordi han skubbede lynhurtigt op og var i haserne på Mammutten fra Domkirkebyen konstant.
I egne rækker bidrog han med ro på de mange indlæg og dødbolde Viborg ellers er så kendt for, fordi han jo er et monster i hovedspillet. både ift. sin størrelse men også ift. sin timing og rutine. Ligeledes synes jeg, at Bjørn var en vigtig spiller i Herning, og han manglede virkelig til at prøve at dæmme op for Buksa.
Jeg vil enormt gerne have Julius Bertel Askou på banen, men jeg må også indrømme, at de to kampe vi har spillet, ikke efterlader så dårligt et indtryk hos vores tre centerbacks, at jeg synes vi skal smide en ung gut ind på de præmisser. Det kan måske i sidste ende vise sig at være godt set, at give Bjørn et år til at lade Julius vænne sig til Superliga-tempoet, men han skal nok slå igennem.
Dem der mener, at Bjørn Paulsen skal skiftes ud, aner ikke noget om fodbold.
Lidt fra dagens træning:
Efter opvarmningen tog Lanig og Rohrberg offensiv spillere og de trænede opspil indlæg i feltet bag forsvars kæden hvor angriberen skal løbe ind uden at være offside mens Juul og Zorniger tid de andre og trænede hurtig afleverings spil.
Derefter gik det om at spille sig ud fra forsvaret mens der blev presset meget aggressivt. Fantastisk energi, de gik virkelig til stålet.
I slutningen en kan på to mål med en formindsket bane (Et mål stod på 16 meter- linjen) hvor det også gik på højt press!press!press!
Derefter trænede stadig lidt individuelt.
Ejdum gik ind ret tidligt efter de første øvelser og flere runder på banen, desværre.
Bonde løber og løber og løber.
Fint at se at Zorniger tog sid tid med highfives, autografer og fotos med en flok børn som kom at se træningen.
- Norbert Elgert -
Comment