Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle Boldklub vs. OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Er det rigtigt han normalt havde friweekend?
    Han havde fødselsdag tidligere på ugen, så mon ikke han ellers havde arrangeret et eller andet med familien

I disse måneder bruger han også en del weekends på "Ledelse i Vandresko" / Ledelsesvandring Bornholm Rundt.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Troels havde ellers friweekend, men den er inddraget, startende med at han nok måtte køre Thorborg hjem fra Vejle...... der var risiko for vanvidskørsel
    Er det rigtigt han normalt havde friweekend?

Leave a comment:

• jojo
    replied

Enig. En dårlig kamp får sku ikke mig ud af hampen. Det kan 3-4 dårlige kampe gøre. Derfor går jeg ikke ind i Kamptråden, det vil bare smadre humøret fuldstændigt.

Vi har oplevet så meget pis på pis på pis, de sidste 10 år, men klubben har formået at få en tro ind i fansene, ved ansættelse af Zorniger, Falk og Arp. Lad os nu for helvede lige stole på der er nogle kompetente folk i klubben, som udmærket godt ved vi skal have nogle spillere ind.

Tænker ikke Zorniger gider spille med den nuværende trup. Ellers er han nok daffet 2/9.

Lad os se hvor vi står 2/9. Gætter på vi står langt bedre. Kan være jeg kommer til at se dum ud. Men Thorborg, Troels eller Alex acceptere ikke den nuværende trup.
    Troels havde ellers friweekend, men den er inddraget, startende med at han nok måtte køre Thorborg hjem fra Vejle...... der var risiko for vanvidskørsel

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Enig. En dårlig kamp får sku ikke mig ud af hampen. Det kan 3-4 dårlige kampe gøre. Derfor går jeg ikke ind i Kamptråden, det vil bare smadre humøret fuldstændigt.

Vi har oplevet så meget pis på pis på pis, de sidste 10 år, men klubben har formået at få en tro ind i fansene, ved ansættelse af Zorniger, Falk og Arp. Lad os nu for helvede lige stole på der er nogle kompetente folk i klubben, som udmærket godt ved vi skal have nogle spillere ind.

Tænker ikke Zorniger gider spille med den nuværende trup. Ellers er han nok daffet 2/9.

Lad os se hvor vi står 2/9. Gætter på vi står langt bedre. Kan være jeg kommer til at se dum ud. Men Thorborg, Troels eller Alex acceptere ikke den nuværende trup.
    Helt enig.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det lykkedes Capo Chris at få mig til at glemme kampen og kun fokusere på min kærlighed til klubben. Det var fantastisk.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det lykkedes Capo Chris at få mig til at glemme kampen og kun fokusere på min kærlighed til klubben. Det var fantastisk.
    Den nye sang om Miraklet går midt i hjertet og spreder sig derfra til hele verden igen.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Jeg og mine kammerater stod dejligt over i det fjerne hjørne, der var massere af plads. Undrede mig over man ikke rykkede lidt mere. Men jeg klager ikke

I øvrigt. Kæmpe respekt til alle mine medfans. Vi var klart klart klart bedste mand i dag. Troels skal hente 4-5 mand, der er bedre end den 12. Mand.

Shit en svært opgave.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Jeg og mine kammerater stod dejligt over i det fjerne hjørne, der var massere af plads. Undrede mig over man ikke rykkede lidt mere. Men jeg klager ikke

I øvrigt. Kæmpe respekt til alle mine medfans. Vi var klart klart klart bedste mand i dag. Troels skal hente 4-5 mand, der er bedre end den 12. Mand.

Shit en svært opgave.

Så skal han ja på Messi-Niveau. Jeg hader det hvis OB taber og normalt er en eller to dage humoren fuldstændig ned efter et nederlag men den stemning idag giver virkelig gode vibes. Og elsker den nye sang om Miraklet!

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuck vi står som sild i en tønde. De har lukket alt for mange ind

Shit en svært opgave.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Tog desværre lang tid før de sidste kom ind, virkede det til... men hey, spillerne er slet ikke mødt op.

Leave a comment:

• VIP
    replied
    Ob Classic - aner ikke at der er fløjet op.

Leave a comment:

• Grønvang
    replied
    HoldDaOpEllerKæft det er nemt at være Vejle.. tænker at der i pausen bliver anvendt tyske verber som de færreste af os lærte i skolen ...

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Avavav

Leave a comment:

• Grønvang
    replied
    Nu sidder jeg i modsatte ende,men det lignede at vores bedste mand i seneste kamp snorksov...

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    stream; https://dlhd.click/embed/stream-809.php

Leave a comment:

Working...
X