Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle Boldklub vs. OB
Collapse
X
-
jeg tager “ja-hatten” på i fht. til Fiete.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar
Ejdum tvivler jeg mere på men snart vil vi jo vide det
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kunne godt forestille mig at BP bliver rykket op på 6er, og at det er Julius der kommer ind, såfremt Trybull ikke er klar. jeg tror ikke på at AZ ser Grubbe som starter. men er Arp ude så er OB svækket voldsomt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når truppen endnu ikke er offentliggjort kunne det godt tyde på at der sker en form for test her til formiddag/middag. For at se om de er klar
Comment
-
https://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(Last edited by DD84; 01-08-2025, 11:30.
- Likes 1
Comment
-
Pis. Så mangler vi også i omegnen af 12500 m løb, som skal erstattes ud over en super indlægsfod på dødbolde.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://ob.dk/nyheder/2025/juli/trup...vejle-boldklub Ejdum er med i truppen men fiete er ude :(
Comment
-
Grubbe tjekker flere af Zornigers bokse af, bl.a. indstilling, arbejdsradius og pres, så han er en habil trup spiller som jeg heller ikke er bekymret for at bruge i en snæver vending ved siden af Falk. Grubbe kommer dog med absolut intet fremadrettet, han spiller kun bagud eller til siden og han er langsom i tanke og handling. Uden Fiete vil stort set alt kreativt eller 1:1 udfordring der kan skabe overtal skulle komme fra Falk og det er ret kritisk imo. Formår VB at lukke ned for Falk kan det blive en lang kamp selvom det vil være spændende at se MJ eller WM på 10eren.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ejdum synes jeg ikke er startet som lyn og torden under AZ. Grubbe gjorde et glimrende indhop sidst. Så dét skifte er jeg helt tryg ved.
Fiete er selvsagt et stort tab, hvis han ikke er klar efter sit vrid. Jeg håber, WM i så fald får chancen på 10eren.
Comment
-
Jeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..
Hansen
Owusu
Bürgy
Paulsen
Gomez
McCoy/Sørensen
Falk
Grubbe
Ejdum/Martin
Grot
Ganaus
De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..
Comment
-
Vil blive meget overrasket, hvis McCoy ikke starter inde. Hvis Ejdum ikke starter inde, er det Grubbe. Men med Arp ude, kan det være Falk rykkes op på Arps plads, men så mangler vi noget kreativitet på den centrale midtbane, hvis Ejdum er ude. Der er nok at tænke på for Zorninger og hvis både Ejdum og Arp er ude, så sælger jeg hellere end gerne kampen for en uafgjort. Eftersom vores bænk er for tynd, til at opveje de afbud. Men WM kan overraske postitivt.Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægJeg er spændt på om Ejdum er klar til at starte? Det er nok tvivlsomt, om han kan spille 90 minutter uanset hvad, så han skal nok erstattes i en god del af kampen..
Hansen
Owusu
Bürgy
Paulsen
Gomez
McCoy/Sørensen
Falk
Grubbe
Ejdum/Martin
Grot
Ganaus
De store spørgsmålstegn må være venstre back, og hvem der skal erstatte Ejdum, hvis ikke han er klar..Last edited by Mwape; 01-08-2025, 12:29.
Comment
Comment