Hvad betaler du for at se vores åbningskamp på Heden ? Hvis du da dukker op ? Men måske foretrækker du hellere blive hjemme for ikke at støtte dem... og dermed udlade at støtte OB på en svær udebane
Man kan jo sige deres forår var en katastrofe. De har ikke været gode i 25, og holdet er blevet et halvt år ældre.
Har også tænkt AGF ikke nødvendigvis ender i top 6.
Jeg tror at GF stadig er langt foran os. De har rutinerede spillere med højere kvalitet end vores unge - måske bliver de mere slidte over en halvsæson. I morgen tror jeg, at de slår OB
FS/SF har i dag en snak med Falk om de første dage i klubben. Han siger at selvom han har været her før så er han alligevel den nye dreng i klassen der skal lære det hele at kende igen. Han er selvf. vant til at træne hårdt, men ikke så hårdt som her, men er ok for han elsker at træne og spille fodbold, og der jo meget af begge dele her, og han håber at AZs intense træning kan rykke ham et par procenter. Han håber at bidrage med kvalitet på bolden og evnen til at gøre andre på holdet gode. Han mener selv at han kan dække alle positioner på midten 6er, 8er eller 10er så må træneren beslutte hvor han gør mest gavn. Han glæder sig selvf. også til at trække trøjen på igen og få sin uofficielle debut for klubben igen.
Jeg gik på deres hjemmeside og udfylde den 59kr formular. Da jeg skulle betale opkrævede den kun 1 krone pr måned. Og jeg kan opsige abonnementet når som helst
Så det gjorde jeg. Så har jeg brugt det login på at downloade deres app hvor kampen vises
Jeg gik på deres hjemmeside og udfylde den 59kr formular. Da jeg skulle betale opkrævede den kun 1 krone pr måned. Og jeg kan opsige abonnementet når som helst
Så det gjorde jeg. Så har jeg brugt det login på at downloade deres app hvor kampen vises
Gjorde dette men har tilsyneladende intet agfplus abbonnement når jeg så åbner appen?
Prøv at aktivere ham Aros oppe i højre hjørne. Deres AI og se om det ikke hjælper
Det har jeg gjort men kan endnu ikke se at jeg har plus. Kan se jeg har det på deres hjemmeside men ikke på appen så jeg håber det virker når kampen starter :) Tænker ikke at der er så meget at gøre ved det hvis ikke det virker :)
Comment