Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fik de noget spilletid eller hvad?

Er det ikke nok de har fri i weekenden? Tænker de lige så godt kan komme i gang på mandag.
    Men de har selvfølgelig ret til 2 ugers ferie hvis de ønsker det.
    Med formodning om de begge er fuldstændig frie af skavanker, så håber jeg de begge er bevidste om, at skal man overbevise en ny cheftræner, og særligt en af Zornigers karakter, så flyver man hjem og cykler ned i ådalen med det samme. Fair nok man lige bruger weekenden til at lande hjemme igen, men så er det også ned og bevise sig. Andet forestiller jeg mig kun udløser klare minusser, uagtet man har ret til noget fri i et eller andet omfang.

Leave a comment:

• kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg så ihverfald Julius spille forleden mod Spanien. Ved ikke om Sandberg er kommet på banen.
    Tænker også de starter med det samme
    De blev begge 2 skiftet ind i 2 halvleg ifølge falshscore

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Er det ikke nok de har fri i weekenden? Tænker de lige så godt kan komme i gang på mandag.
    Jeg så ihverfald Julius spille forleden mod Spanien. Ved ikke om Sandberg er kommet på banen.
    Tænker også de starter med det samme

Leave a comment:

• DD84
    replied

Julius startede inde i første kamp og på bænken i de 2 sidste. Sandberg sad på bænken alle 3 kampe men ved ikk om de blev skiftet ind.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    U19 landsholdet er røget ud af em så Julius og Sandberg er vel tilbage i træning på mandag /) eller skal de holde ferie ??

Leave a comment:

• DD84
    replied
    U19 landsholdet er røget ud af em så Julius og Sandberg er vel tilbage i træning på mandag /) eller skal de holde ferie ??

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    Dagens træning, før træningskamp mod Efb.
    Jeg bemærkede især, at AZ havde snakke med Hasan, og ved slutningen 5 min 1:1 snak med samme.
    Leif havde et interview med Bjørn. Hørte intet.
    Leif havde efterfølgende en snak med AZ, på tysk.
    Det omhandlede kampen mod Efb. AZ sagde bl.a. at kampen ikke var for tilskuere, selvom de var velkomne, men i stedet for spillere og trænere.
    Han har 20 spillere + 2 målmænd til rådighed, Grot er ikke klar, og Jenner er der tvivl om ( som jeg hørte det)
    I øvrigt hilste AZ pænt, selvom jeg bare stod og lyttede. Han gik efterfølgende ned til sine børn og spille bold med dem.
    Tak for du gider smide et par ord om dagens træning.
    Det er bare klasse.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Dagens træning, før træningskamp mod Efb.
    Jeg bemærkede især, at AZ havde snakke med Hasan, og ved slutningen 5 min 1:1 snak med samme.
    Leif havde et interview med Bjørn. Hørte intet.
    Leif havde efterfølgende en snak med AZ, på tysk.
    Det omhandlede kampen mod Efb. AZ sagde bl.a. at kampen ikke var for tilskuere, selvom de var velkomne, men i stedet for spillere og trænere.
    Han har 20 spillere + 2 målmænd til rådighed, Grot er ikke klar, og Jenner er der tvivl om ( som jeg hørte det)
    I øvrigt hilste AZ pænt, selvom jeg bare stod og lyttede. Han gik efterfølgende ned til sine børn og spille bold med dem.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg kunne sku meget godt lide denne træning, det giver den fysiske stab en masse viden.

Mange af spillerne så møg frustrer ud til sidst, hvilken man godt forstår, heriblandt Luca.

Zorniger og den fysiske stab pressede hele tiden spillerne, og Jurek lavede lidt sjov med spillerne.

Godt tilskuerantal igen, heriblandt Zornigers ekskone og børn, bl.a. knægten med en OB trøje på.

Thorborg var også tilstede, og fik en sludder med børnenes mor.
    Yes. Så også lige 20 min inden de gik ind.
    Kunne se Ejdum stadig er på skånekost og McCoy blev tæsket igennem lige til det sidste

Det er nogle lange arbejdsdage for dem..

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Jeg kunne sku meget godt lide denne træning, det giver den fysiske stab en masse viden.

Mange af spillerne så møg frustrer ud til sidst, hvilken man godt forstår, heriblandt Luca.

Zorniger og den fysiske stab pressede hele tiden spillerne, og Jurek lavede lidt sjov med spillerne.

Godt tilskuerantal igen, heriblandt Zornigers ekskone og børn, bl.a. knægten med en OB trøje på.

Thorborg var også tilstede, og fik en sludder med børnenes mor.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Tænker der er et par stykker der får store overarme
    Bürgy og Boyang kunne ikke temperere - så det blev dyrt

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Lige nu laves der agility-bane. Der bliver løbet rigtig meget kombineret med forskellige tekniske ting: temperer din aflevering, halvtliggende vrist, der skal ligge i hænderne på en målmand 30 m væk og vende og dreje. 4. Runde nu af 5 min. Med et par minutters pause, hvor de som har fejlet laver armstrækkere.
    Tænker der er et par stykker der får store overarme

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Lige nu laves der agility-bane. Der bliver løbet rigtig meget kombineret med forskellige tekniske ting: temperer din aflevering, halvtliggende vrist, der skal ligge i hænderne på en målmand 30 m væk og vende og dreje. 4. Runde nu af 5 min. Med et par minutters pause, hvor de som har fejlet laver armstrækkere.
    EDIT: runde 5 nu. Jeg estimerer at de når ca. 1 km på en runde. Så det er en “sjovere” måde at få 5 km i benene.
    Last edited by claudes1; 18-06-2025, 15:23.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis du ser videoen hvor MD interviewer AZ vil du i videoen se en person med mørk hud komme humpende ned af trapperne efter at have spist. Jeg kan simpelthen ikke se om det er Yaya,Owusu eller Gomez. Og ja jeg ved godt at det kan opfattes forkert. Men kan ikke nå at se hvem det er og det ligner han er skadet.
    Så derfor spørgsmålet
    Jeg tvivler på det er andet, end lidt ømhed efter en løbetur.

Alle 3 er med i dagens træning.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Sagde AZ ikke i går at fire af dem ikke kunne være med fysisk (én blev skadet) ?
    Jo. Der er ikke en eneste U17 eller U19 med. Tænker de har fået fri, ift nogle har skole ved siden af også, men jeg ved ikke noget.

Trybull lløber lidt rundt om banen.

Jeg kan ikke lige se Jenner heller.

Leave a comment:

Working...
X