Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Helt enig.
Vi kommer jo nok til at hente 3 spillere til toppen af lønhierakiet.
Og jeg er i løbet af i dag gået med en lille tanke.
Hvad har AGF som vi ikke har LIGENU?
Synes virkelig AGFs trup er dårlig, og uden særlige salgsemner. Det er en dyr og gammel trup synes jeg.
Er det bare mig?
Har også tænkt AGF ikke nødvendigvis ender i top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Man kan jo sige deres forår var en katastrofe. De har ikke været gode i 25, og holdet er blevet et halvt år ældre.
Har også tænkt AGF ikke nødvendigvis ender i top 6.
Bliver spændende. Overvejer at bruge de 59kr det koster for at se kampen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDe har ikke store salgsemner, men synes den har klart mere kvalitet end vi har.
Tingager, Links, Mads Emil Madsen springer især i øjnene. Men de har mange solide spillere. Patrick M. kan stadig.
Men virker klart som om de står et lidt mærkeligt sted og godt kunne få en mellemsæson. Hvis ikke flere. Tænker de planlægger frem imod at toppe når deres nye stadion står klar. Så ville ikke blive overrasket hvis de henter yngre spillere nu og skruer lidt ned for budgettet et par år.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi får måske en lille indikation i morgen. Det kan jo ende med at de kører os rundt på røv og albuer og vi måske finder ud af at vi ikke er så langt i processen alligevel
Bliver spændende. Overvejer at bruge de 59kr det koster for at se kampensiden 1887
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDe har ikke store salgsemner, men synes den har klart mere kvalitet end vi har.
Tingager, Links, Mads Emil Madsen springer især i øjnene. Men de har mange solide spillere. Patrick M. kan stadig.
Men virker klart som om de står et lidt mærkeligt sted og godt kunne få en mellemsæson. Hvis ikke flere. Tænker de planlægger frem imod at toppe når deres nye stadion står klar. Så ville ikke blive overrasket hvis de henter yngre spillere nu og skruer lidt ned for budgettet et par år.
Umiddelbart er spillere som nævnes ovenfor lidt over dem vi har hos os, og jeg forventer også de krydrer truppen med et par solide forstærkninger, så de står konkurrencedygtige, men jeg er spændt på om en relativt uprøvet Jacob Poulsen, som ikke har rykket Viborg, som man har set tidligere trænere har gjort, kan løfte AGF, for de var ikke meget værd i foråret.
Comment
-
https://fyens.dk/ob/cheftraeneren-ki...0062457aa4a9-7
“Både Viljar Myhra og Markus Jensen var tilbage i fuld træning, og Tom Trybull, der var skadet, da Zorniger kom til, spillede en halvleg mod B.93 og deltog i lørdagens træning, selv om han sad over i den afsluttende kampøvelse. Don Deedson tog sin træning i fitnesscenteret, hvor også Jakob Bonde arbejder sig tilbage mod et comeback.”
Lige en rettelse til det her. Så var jeg tilstede til denne træning, og til træningerne de forrige dage. Fyens er ude at skide på den her… Shit mand.
Viljar Myhra og Markus Jensen har trænet fuldt med de sidste mange dage. Jeg har kun set en træning hvor Viljar Myhra ikke var med - men der var han i fitness.
Men der hvor hvor det er helt ude at skide, det er omkring Tom Trybull, han har ikke været med til at træne med holdet hele denne uges træninger, jeg har set. Enten har han løbet rundt om banen, eller lavet individuelle øvelser.
Tror også bare journalisten har skrevet noget for at skrive noget - for jeg så ham da først komme i slutningen af træningen….
Standarden Fyens….
- Likes 3
Comment
-
I en +artikel i FS/SF siger AZ at det har været en intens uge for spillerne og at trænerteamet har hat tid til at snakke med dem. Han vurderer at truppen er på et fint sted på denne tid i preseason. Der er stadig usikkerhed om nogen positioner hvor der er spillere der skal steppe op .. men det ved de også godt. Der bliver stadig kikket på spillere til vigtige positioner på holdet. AZ er selvsagt tilfreds med Falks ankomst, og for hans erfaring og spilforståelse som kan få stor betydning for et ungt OB hold i udviklimg, men han understreger at Falk ikke alene kan "fixe det hele". På skadesfronten ser det også fornuftigt ud med både Myhre og Magnus Jensen tilbage i fuld træning. Trybull er også tæt på at være helt klar og deltog i ørdagens træning undtagen den afsluttende kampøvelse. DD tog dagens træning i fitnessrummet sammen med Bonde der også arbejder stabilt frem mod et comeback.
https://fyens.dk/ob/cheftraeneren-ki...6534c65b41a-12Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI en +artikel i FS/SF siger AZ at det har været en intens uge for spillerne og at trænerteamet har hat tid til at snakke med dem. Han vurderer at truppen er på et fint sted på denne tid i preseason. Der er stadig usikkerhed om nogen positioner hvor der er spillere der skal steppe op .. men det ved de også godt. Der bliver stadig kikket på spillere til vigtige positioner på holdet. AZ er selvsagt tilfreds med Falks ankomst, og for hans erfaring og spilforståelse som kan få stor betydning for et ungt OB hold i udviklimg, men han understreger at Falk ikke alene kan "fixe det hele". På skadesfronten ser det også fornuftigt ud med både Myhre og Magnus Jensen tilbage i fuld træning. Trybull er også tæt på at være helt klar og deltog i ørdagens træning undtagen den afsluttende kampøvelse. DD tog dagens træning i fitnessrummet sammen med Bonde der også arbejder stabilt frem mod et comeback.
https://fyens.dk/ob/cheftraeneren-ki...6534c65b41a-12
Comment
-
Trybull var IKKE med. Og det har han ikke været de sidste mange dage.Sært de så skriver det .. så jeg synes et copy/paste er på sin plads her.
“Tom Trybull, der var skadet, da Zorniger kom til, spillede en halvleg mod B.93 og deltog i lørdagens træning,“Believe OB
Comment
-
Trybull var IKKE med. Og det har han ikke været de sidste mange dage.
Han må ikke være helt skadet. Bare skrøbelig fysik
Comment
Comment