Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

Det har jeg gjort men kan endnu ikke se at jeg har plus. Kan se jeg har det på deres hjemmeside men ikke på appen så jeg håber det virker når kampen starter :) Tænker ikke at der er så meget at gøre ved det hvis ikke det virker :)
    Mon ikke de sender kampen på hjemmesiden?

Comment

Gjorde dette men har tilsyneladende intet agfplus abbonnement når jeg så åbner appen?
      Der står i din købsmail at der kan gå op til 1 time før dit abonnement er klar i appen så mon ikke det snart virker :)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Der står i din købsmail at der kan gå op til 1 time før dit abonnement er klar i appen så mon ikke det snart virker :)
        Du har ret! Den overså jeg. Kan nu se at det ser anderledes ud og tror at det virker nu :)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke de sender kampen på hjemmesiden?
          Som DD84 så rigtigt siger så kan der gå op til en time før abbonnementet er klar i appen og det ser ud til at det virker nu. Tror dog man skal se den via appen da jeg ikke lige kan se man skal kunne se den via hjemmesiden?

Comment

Som DD84 så rigtigt siger så kan der gå op til en time før abbonnementet er klar i appen og det ser ud til at det virker nu. Tror dog man skal se den via appen da jeg ikke lige kan se man skal kunne se den via hjemmesiden?
            jeg tror osse den bliver vidst på play.agf.dk de har i hvertfaæd vidst de andre træningskampe kan jeg se

Comment

Kan bare se at der ligger en masse video indhold på hjemmesiden.
              Men kan godt være at de bare viser den på app`en og efterfølgende ligger kampen op på hjemmesiden

Comment

Tænker de prøver Fiede Arp som 10’er hvis man kigger på opstillingen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Nøj en lækker start 11 :) kunne sagtens være den der starter i Herning :)

Comment

Ja det er også mit gæt

Comment

……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus

Comment

……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus
                        Fed opstilling. Der mangler måske lige noget istedet for Bjørn, ellers møj fed.

Comment

Kan bare se at der ligger en masse video indhold på hjemmesiden.
                          Men kan godt være at de bare viser den på app`en og efterfølgende ligger kampen op på hjemmesiden
                          Ja kan godt se der er enkelte hvor der står live ved men umiddelbart kan jeg ikke se at OB's kamp ligger andre steder end på deres app :)
                          EDIT: kan se en har spurgt om den kan ses på hjemmesiden eller kun på app hvor en svare at den kun kan ses på appen.

Comment

Fed opstilling. Der mangler måske lige noget istedet for Bjørn, ellers møj fed.
                            Havde håbet på at de ville satse på Julius. Hvis de ikke vil det kigges der nok på en erstatning mon ikke?

Comment

Havde håbet på at de ville satse på Julius. Hvis de ikke vil det kigges der nok på en erstatning mon ikke?
                              Kunne det ikke osse være trybull eller sådan en type som kunne rykke ned i forsvaret når vi ikke har bolden:) I stedet for burgy der rykker op på midtbanen?:)

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Kunne det ikke osse være trybull eller sådan en type som kunne rykke ned i forsvaret når vi ikke har bolden:) I stedet for burgy der rykker op på midtbanen?:)
                                Så skal de ihverfald finde en Tverskov type..

Comment

Working...
                                X