Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus
    Arp som 10er, interessant

Comment

Nå hvis det tager 1 time før det virker køber jeg ikke abonnement. Har først lige set det som mulighed nu.

Comment

Man kan se kampen på play.agf.dk hvis man ikke gider sidde og se den på sin telefon

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Nå hvis det tager 1 time før det virker køber jeg ikke abonnement. Har først lige set det som mulighed nu.
          jeg købte kl. 9:35 og den siger jeg ikke har et aktivt plus medlemskab... :/ Så nej spar den krone ;)

Comment

Samme her. En krone spildt

Comment

Samme her. En krone spildt
              Det er vel også hvad man kan forvente af AGF

Comment

Man havde næsten ønsket en ville dele streamen på discord så . Når det alligevel fejler selvom man betaler.

Comment

Jeg loggede ud og ind igen. Nu virker det på hjemmesiden

Comment

Jeg loggede ud og ind igen. Nu virker det på hjemmesiden
                    Ja også for mig! Tak!

Comment

Det her er det bedste jeg har fundet hidtil at kunne følge med i gratis.
                      https://stiften.dk/agf/live-agf-tage...88f656b0a587-9

Comment

13'

OB spiller virkelig virkelig godt lige nu, og AGF er i store problemer på egen banehalvdel, hvor de igen og igen smider bolden væk. De vil rigtig gerne spille sig ud af OB's førstepres, og det kan de slet ikke. Poulsen, Madsen og Tobias Bach med mange fejlafleveringer. 0–0.

(fra avisen live)

Comment

image.png
                          Lækker læsning fra en Århus avis. Går ud fra at det betyder at spillestilen er mere tydeligt.​

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                            13'

OB spiller virkelig virkelig godt lige nu, og AGF er i store problemer på egen banehalvdel, hvor de igen og igen smider bolden væk. De vil rigtig gerne spille sig ud af OB's førstepres, og det kan de slet ikke. Poulsen, Madsen og Tobias Bach med mange fejlafleveringer. 0–0.

(fra avisen live)
                            Fed nok læsning, men jeg tænker ofte på om den overivrige presstil kommer til at give udbrændte spillere inden vinterpausen..

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Fed nok læsning, men jeg tænker ofte på om den overivrige presstil kommer til at give udbrændte spillere inden vinterpausen..
                              Det burde den ikke. Vi har jo ikke noget europæisk fodbold, og det er jo ikke som i nogle af de store ligaer hvor der er en lille eller ingen vinterpause.

Comment

Hvem er anfører i dag?

Comment

Working...
                                X