Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Meh - leverpostej. Lad os se hvordan de klarer det.

Comment

Hvor skal man smide sådan en? Det bliver her. Det ligner at Mads Lyng bliver ny U19 landstræner! Den havde jeg ikke set komme, men ønsker ham alt det bedste
      En mindre rokade involverende Newcastle, FC Midtjylland og det danske U19-landshold er ved at være på plads.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Hvor skal man smide sådan en? Det bliver her. Det ligner at Mads Lyng bliver ny U19 landstræner! Den havde jeg ikke set komme, men ønsker ham alt det bedste
        Fedt - tillykke til Lyng :) god mand

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
          Vejle må godt nok være kommet til penge.. nu har de osse købt amon i lyngby. Men det minder om noget vi har set før i Vejle :) jeg gætter på at du rykker ned med Fredericia
          Hvis man skal have rose Vejle for noget, må det være, at de er slået væk fra den der intetsigende cirkustransfer-strategi, hvor spillere blev hentet de mest obskure steder.

Hjulsager, Amon, Duelund, Lasse Nielsen og Christian Sørensen var 5 navne, der for bare fem år siden lugtede gevaldigt af top-6 - nu skal de bare klare en overlevelse. Faren er, hvis det går galt, så bliver det rigtig dyrt. (Ligesom hos os)

Comment

Jeg nåede ikke at se andet end de sidste få minutter af kampen, så er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan vores nye tyskere gjorde det og om der var andre der skilte sig positivt ud?

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Jeg nåede ikke at se andet end de sidste få minutter af kampen, så er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan vores nye tyskere gjorde det og om der var andre der skilte sig positivt ud?
              Jeg syntes han gjorde det ok. Han fylder meget, er hurtig og meget aggressiv.. brænder nok ikke superligaen af lige med det samme. Men har bestemt et potentiale.
              Fiete Arp er jeg allerede helt tosset med. Han laver altså mange gode ting og det er tydeligt at han er 9Žer i vores system.
              Resten gjorde det fint. Modstanderen var for dårlig til at vi rigtig kunne se hvad folk kan

Trybull på den 6`er er jeg ikke sikker på fungerer så håber på at det bliver Falks plads mm vi henter en klasse 6`er. Men hvis det skal blive rigtig sjovt næste år skal indkøbene ikke stoppe ved Falk. Vi mangler stadig meget kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg syntes han gjorde det ok. Han fylder meget, er hurtig og meget aggressiv.. brænder nok ikke superligaen af lige med det samme. Men har bestemt et potentiale.
                Fiete Arp er jeg allerede helt tosset med. Han laver altså mange gode ting og det er tydeligt at han er 9Žer i vores system.
                Resten gjorde det fint. Modstanderen var for dårlig til at vi rigtig kunne se hvad folk kan

Trybull på den 6`er er jeg ikke sikker på fungerer så håber på at det bliver Falks plads mm vi henter en klasse 6`er. Men hvis det skal blive rigtig sjovt næste år skal indkøbene ikke stoppe ved Falk. Vi mangler stadig meget kvalitet
                Godt at høre, hvis de allerede gør sig positivt bemærket efter kun få dage i klubben. Må indrømme at Ganaus gav mig bange anelser ift. om vi havde hentet en ny Janni Serra eller Luca Pheiffer, som vel lidt er samme type som ham, bortset fra hurtigheden. Men håber han overrasker positivt. Små to meter og hurtig bør da alene være kilde til bekymring hos modstanderne.

Comment

Godt at høre, hvis de allerede gør sig positivt bemærket efter kun få dage i klubben. Må indrømme at Ganaus gav mig bange anelser ift. om vi havde hentet en ny Janni Serra eller Luca Pheiffer, som vel lidt er samme type som ham, bortset fra hurtigheden. Men håber han overrasker positivt. Små to meter og hurtig bør da alene være kilde til bekymring hos modstanderne.
                  Igen. Et spinkelt grundlag. 45 min og en svag modstander gør det svært. Og svært at vide hvor han er henne i sin formkurve.
                  Kan jo være at vi alle om en måned syntes han er mega ringe. Svært at vurdere uden mere data

Comment

Ja, naturligvis, men et godt afsæt med et mål og assist efter én dag som OB'er Solen skinner og Falken lander måske på fyns land igen i morgen, så jeg vælger at være optimistisk indtil videre og tro på at de slår til. OB er nu bedst med en rovfugl på holdkortet

Comment

Ja, naturligvis, men et godt afsæt med et mål og assist efter én dag som OB'er Solen skinner og Falken lander måske på fyns land igen i morgen, så jeg vælger at være optimistisk indtil videre og tro på at de slår til. OB er nu bedst med en rovfugl på holdkortet
                      Ja hvis man ikke kan være positiv i denne tid og finde en masse lyspunkter bliver man det nok aldrig

Jeg håber bare at ledelsen fortsætter oprustningen lidt endnu og får solgt lidt ud af dem der bliver i overskud, og måske får lidt udlejet til Middelfart

Comment

Der var betydeligt mere krudt i OBs offensiv i 1. halveg end 2.halveg. Arp og Ganaus løber bare ca dobbelt så langt som Kjerrumgård og Grot. Presspillet gav lang flere bolderobringer fremme i banen i 1. end 2. halveg, men nu er Luca og Grot jo nok heller ikke de første i køen når der skal deles arbejde ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Der var betydeligt mere krudt i OBs offensiv i 1. halveg end 2.halveg. Arp og Ganaus løber bare ca dobbelt så langt som Kjerrumgård og Grot. Presspillet gav lang flere bolderobringer fremme i banen i 1. end 2. halveg, men nu er Luca og Grot jo nok heller ikke de første i køen når der skal deles arbejde ud.
                          Det synes jeg faktisk ikke er sandt.

Luca Kjerrumgaard og Grot har arbejdet stenhårdt i presset under SK, de mangler dog begge lidt fart, men de har begge taget mange højintense løb. Faktisk var det lidt et problem til tider, at Luca blev for meget "væk" som ene-angriber, og piskede rundt på banen for at være med i det hele. Han skulle øve sig i, at forblive centralt på toppen - og det er han blevet bedre til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Luca Kjerrumgaard og Grot har arbejdet stenhårdt i presset under SK, de mangler dog begge lidt fart, men de har begge taget mange højintense løb. Faktisk var det lidt et problem til tider, at Luca blev for meget "væk" som ene-angriber, og piskede rundt på banen for at være med i det hele. Han skulle øve sig i, at forblive centralt på toppen - og det er han blevet bedre til.
                            Grot har nu fin fart, men der er ikke tvivl om at han har kæmpet med luften i genpresset, da han ikke var nået i topform fra han kom til OB og til han blev skadet.
                            Ellers er jeg enig i at de har arbejdet fint i presset i 1. Division, men det kan meget vel være vores to tyske venner er endnu bedre. Det har jeg ikke haft anledning til at se endnu

Comment

Det var lidt samme historie med Max inden han tog til Sverige.

Comment

Er det så fordi Luca og Grot ganske enkelt presser forkert, at det ser ud som om de ikke presser? Der var i hvert fald meget stor forskel på de 2 halvege? Vil gerne tilføje, at Arp er en klassespiller der arbejder som en hest, kunne godt tænke mig at AZ var lige så meget efter Luca og Grot som han igår var efter Arp. Hold da op han blev pisket verbalt udefra.

Comment

Working...
                                X