Næ men hvor har de tallene fra ? tænker den måde Tipsbladet har udviklet sig på det sidste så er det vel bare 2 praktikanter der har siddet til fredagsbar og gætter på tallene også lavet en artikel
50-60 millioner? Lad os nu se når vi rammer 1.9.25.
Kommer nok også an på hvad Zorniger har af ønsker til truppen.
Jeg tror budgettet godt kan blive højere hvis vi skal have 3 profiler mere ind.
50-60 millioner? Lad os nu se når vi rammer 1.9.25.
Kommer nok også an på hvad Zorniger har af ønsker til truppen.
Jeg tror budgettet godt kan blive højere hvis vi skal have 3 profiler mere ind.
Helt enig.
Vi kommer jo nok til at hente 3 spillere til toppen af lønhierakiet.
Og jeg er i løbet af i dag gået med en lille tanke.
Hvad har AGF som vi ikke har LIGENU?
Synes virkelig AGFs trup er dårlig, og uden særlige salgsemner. Det er en dyr og gammel trup synes jeg.
Er det bare mig?
Synes virkelig AGFs trup er dårlig, og uden særlige salgsemner. Det er en dyr og gammel trup synes jeg.
Er det bare mig?
De har da lige solgt Michael Anderson for et okay stort beløb. Men jeg hørte cv udtale at de maks kunne hente 1-2 spiller fordi de ikke havde råd pga stadion byggeriet. Så jeg tror ærligt godt vi kan slutter over gf denne sæson. Det må jo gå ned af bakke for deres old boys hold på et tidspunkt
Er det bare mig?
De har ikke store salgsemner, men synes den har klart mere kvalitet end vi har.
Tingager, Links, Mads Emil Madsen springer især i øjnene. Men de har mange solide spillere. Patrick M. kan stadig.
Men virker klart som om de står et lidt mærkeligt sted og godt kunne få en mellemsæson. Hvis ikke flere. Tænker de planlægger frem imod at toppe når deres nye stadion står klar. Så ville ikke blive overrasket hvis de henter yngre spillere nu og skruer lidt ned for budgettet et par år.
Comment