Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
    Betragtninger fra første halvleg fra Fredensvang, hvor der er en hel del stribede trøjer rundt langs banden.

De tre forreste, Luca, Noah og Arp veksler hele tiden i presset, og flere gange er det lykkedes at tvinge GF’erne til en befrier eller bold udover sidelinjen. Savner dog noget kvalitet på bolden fra særligt Noah, selvom han vare tæt på en flot hovedstødskasse kort før pause efter et strålende angreb, men Wahlstedt diskede op med en feberredning på stregen.

Ejdum/Falk ser fandme lovende ud, og andenboldspresset fungerer udmærket hos den centrale akse. Flere gode afleveringer mellem kæderne fra de to. Vildt at en spiller med Falks kvaliteter er i OB!

Adam Sørensen er virkelig udfordret, og det er tydeligt at han skal et niveau op både på bolden, tempoet og i forsvarsspillet. McCoy kunne måske være en mulighed?

Det ligner, at der kommer en masse udskiftninger i pausen.
    Lidt ærgerlig læsning, men det var jo den samme følelse man til tider havde i løbet af foråret

Leave a comment:

• WesselsTheWarrior
    replied
    Grot ind for Noah, McCoy bytter med Sørensen.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Synes nu at Zorninger udtalte, at der ikke ville blive skiftet så meget ud i denne kamp?

Leave a comment:

• WesselsTheWarrior
    replied
    Betragtninger fra første halvleg fra Fredensvang, hvor der er en hel del stribede trøjer rundt langs banden.

De tre forreste, Luca, Noah og Arp veksler hele tiden i presset, og flere gange er det lykkedes at tvinge GF’erne til en befrier eller bold udover sidelinjen. Savner dog noget kvalitet på bolden fra særligt Noah, selvom han vare tæt på en flot hovedstødskasse kort før pause efter et strålende angreb, men Wahlstedt diskede op med en feberredning på stregen.

Ejdum/Falk ser fandme lovende ud, og andenboldspresset fungerer udmærket hos den centrale akse. Flere gode afleveringer mellem kæderne fra de to. Vildt at en spiller med Falks kvaliteter er i OB!

Adam Sørensen er virkelig udfordret, og det er tydeligt at han skal et niveau op både på bolden, tempoet og i forsvarsspillet. McCoy kunne måske være en mulighed?

Last edited by WesselsTheWarrior; 06-07-2025, 14:57.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Don d er slet ikke i truppen i dag:) er han mon på vej væk? Eller bare skadet/sat af
    Han har jo spillet Gold Cup, så det er vel muligt at han bare har lidt ferie?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg synes vi spiller okay. Zorniger er efter Ejdum (det betyder vel han godt kan lide ham)

Rigtig mange store muligheder, hvor det kun lige er det sidste der mangler. Falk er god på midten.

Jeg synes dog ikke vi presser nok i forhold til hvad jeg havde forventet. Vi står godt nok meget og lader deres 3 forsvarsspillere spille bolden rundt.

Men er positiv.
    Enig. Ikke meget kaosfodbold. Men vi spiller fint

Som at høre Kent Nielsen efter Greve i gamle dage

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Don d er slet ikke i truppen i dag:) er han mon på vej væk? Eller bare skadet/sat af
    Han har ikke trænet med de sidste par dage, ligesom Trybull

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lige første halvleg. Vi havde den klart største chance til sidst. Glimrende aktion af Arp der ligger den lige i panden på Ganaus der må se sit hoved stød reddet flot af målmanden

Men hvor er det fedt med Falk og Ejdum på den midtbane. Falk er bare god. Arp gør det også godt på 10’eren

Luca og Ganaus arbejder fint men mangler lidt skarphed i tæmningerne

godkendt første halvleg

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Jeg synes vi spiller okay. Zorniger er efter Ejdum (det betyder vel han godt kan lide ham)

Rigtig mange store muligheder, hvor det kun lige er det sidste der mangler. Falk er god på midten.

Jeg synes dog ikke vi presser nok i forhold til hvad jeg havde forventet. Vi står godt nok meget og lader deres 3 forsvarsspillere spille bolden rundt.

Men er positiv.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Lucca er anfører. Dejligt at se Falk igen. OB startede godt og presset er fint. AGF har også deres chancer men OB er fint med.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvem er anfører i dag?
    Luca

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvem er anfører i dag?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Fed nok læsning, men jeg tænker ofte på om den overivrige presstil kommer til at give udbrændte spillere inden vinterpausen..
    Det burde den ikke. Vi har jo ikke noget europæisk fodbold, og det er jo ikke som i nogle af de store ligaer hvor der er en lille eller ingen vinterpause.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
    13'

OB spiller virkelig virkelig godt lige nu, og AGF er i store problemer på egen banehalvdel, hvor de igen og igen smider bolden væk. De vil rigtig gerne spille sig ud af OB's førstepres, og det kan de slet ikke. Poulsen, Madsen og Tobias Bach med mange fejlafleveringer. 0–0.

(fra avisen live)
    Fed nok læsning, men jeg tænker ofte på om den overivrige presstil kommer til at give udbrændte spillere inden vinterpausen..

Leave a comment:

Working...
X