Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Zorninger snakkede om de havde fået et overload og at det nu var trænerteamets opgave at få spillerne friske inden Superligaen starter.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold da op Zorniger er sød ved gutterne.
2 fridage i træk - hold da op!
Så det er sgu fair nok
- Likes 2
Leave a comment:
-
Samme. Håber i det mindste at den sidste er gratis at se.Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægEr der nogen, der er stødt på højdepunkter fra de tre overståede træningskampe? Har bl.a. tjekket klubbernes kanaler og Fyens uden held.
Er efterhånden lidt desperat efter noget OB-aktion
Leave a comment:
-
Hold da op Zorniger er sød ved gutterne.
2 fridage i træk - hold da op!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Er der nogen, der er stødt på højdepunkter fra de tre overståede træningskampe? Har bl.a. tjekket klubbernes kanaler og Fyens uden held.
Er efterhånden lidt desperat efter noget OB-aktion
Leave a comment:
-
Enig i at han er god når han spiller op til sit bedste, er mest bekymret for om han kan holde sig fri af skader. Det tvivler jeg desværre stærkt på han kan, derfor håber jeg at vi får en mere til CB.Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Nej, men synes virkelig han gjorde det godt i går i midten af tremandsforsvaret. Han var også meget vigtig ift. standardsituationer i går, og det kan han blive mod mange superligahold - nok også i Herning. Jeg håber han kan holde det niveau
Last edited by Mwape; 07-07-2025, 15:00.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nogen der ved, hvorfor man kan vælge en billetkategori med navnet “Inviteret” til kampen OB–VFF, og at den er gratis?
Leave a comment:
-
Nej, men synes virkelig han gjorde det godt i går i midten af tremandsforsvaret. Han var også meget vigtig ift. standardsituationer i går, og det kan han blive mod mange superligahold - nok også i Herning. Jeg håber han kan holde det niveauOprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Næh - det er jeg såmænd heller ikke ( altså helt tryg ved Paulsen) - men det er jo ham der konsekvent har spillet indtil videre - så det lader til at Zorniger synes han er bedst
- Likes 4
Leave a comment:
-
Næh - det er jeg såmænd heller ikke ( altså helt tryg ved Paulsen) - men det er jo ham der konsekvent har spillet indtil videre - så det lader til at Zorniger synes han er bedstOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er godt nok ikke tryg ved Paulsen i forsvaret … det var ikke godt i SL sidste gang ..
Leave a comment:
-
Takker .. lidt mere forstående og lidt mere tryg i forhold til Ejdum ..Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Der vil altid være (mindst) en midtbanespiller med 6'er-rollen. Det ændres der ikke på ved, at en midtstopper skubber frem fra bagkæden når vi er i boldbesiddelse.
Og det kan da godt ende med at være skidt for Ejdum. Jeg tror det dog ikke. Jeg tror han kommer til at spille. Men ingen skal være selvskrevne. Ejdum kan jo også spille 10'eren. Eller vi kan ende med at spille 4-4-2 med diamant hvor der er plads til to 8'ere.
Når Arp spillede 10'er imod AGF tror jeg ikke man kan konkludere, at han nødvendigvis skal spille der. Han har jo primært været i angrebet i andre kampe og træning indtil videre. Så vidt jeg har set og læst. De har også udtalt, at han er indkøbt som angriber, der også kan spille 10'eren. I går var første gang jeg så ham i aktion og er enig i, at han ser god ud. Ligner en "starter". Arbejder også hårdt. Men kunne også sagtens se ham være god i angrebet. Hvis vi tager udgangspunkt i gårsdagen opstilling som stærkeste, og vi henter en forstærkning til midtbanen, så tror jeg mere på, at Ganaus mister pladsen end Ejdum.
Leave a comment:
-
Giver god mening med at lukke af nede bagved for det har været skift de sidste sæsoner men så skal der også ske noget “dernede” ..Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Zorniger udtaler i interviewet et lige nu spiller de med den formation (5 back kæde) af hensyn til holdets kompakthed, med at de også kan spille med diamant på midtbanen. Jeg tolker det som om at Zorniger gerne vil vente med at udfolde 4-4-2 med diamant på midtbanen til han får den helt rigtige defensive 6’er til sin midtbane:
Owusu - Askou - Bürgy - Sørensen
6’er
Falk. Ejdum
Arp
Luca. Grot
Har han spillet med diamant tidligere?
Leave a comment:
Leave a comment: