Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Enten det eller også er han ramt psykisk af omstændighederne og vil hjem til familien i Norge. Jeg er i hvert fald ret sikker på det er ham der enten må sige stop eller rejse væk. MH tror jeg stortrives som aktuel førstemålmand og med en trænerpersonlighed jeg tror han forenes rigtig godt med.
- Likes 1
-
Ahhhh nok nærmere at man begynder at fornemme at Myhra er færdig på topplanOprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
Det er vel ikke en anden slags bihulebetændelse man er ude i?
Leave a comment:
-
Det er vel ikke en anden slags bihulebetændelse man er ude i?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer kunne godt være noget om det…….
Men om det lige er Trott ved jeg ikke. Men man arbejder på noget i kulisserne..
Jeg hører køb. Så kan man udlade at det hvad man vil.
For det er jo “underligt” at man har 3 målmænd i truppen der træner stort set fuldt med men man kigger måske på en ny.
Do the math
- Likes 1
Leave a comment:
-
Der kunne godt være noget om det…….
Men om det lige er Trott ved jeg ikke. Men man arbejder på noget i kulisserne..
Jeg hører køb. Så kan man udlade at det hvad man vil.
For det er jo “underligt” at man har 3 målmænd i truppen der træner stort set fuldt med men man kigger måske på en ny.
Do the math
Leave a comment:
-
Har bare hørt fra en god kilde, at OB har ham stående på en liste, og der vist har været en form for dialog
- Likes 1
Leave a comment:
-
Og det skulle så være til OB?Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlægIngen Trott hos FCK i dag…er der er skifte på vej?
Leave a comment:
-
Ingen Trott hos FCK i dag…er der er skifte på vej?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægF5 dag. Igen.
Leave a comment:

Leave a comment: