Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Men Falk lå bag Ejdum 90% af tiden. Det var ham der tilbød sig til bagkæden i opspillet. Det gjorde Ejdum ikke.
-
Enig. Valget af Bjørn kunne måske indikere at han ikke har været 100% tilfreds med Burgy i den rolle. Bjørn er nu heller ikke imponerende i denOprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Formationen beskriver først og fremmest hvor spillerne tager udgangspunkt når vi forsvarer. 3-4-1-2. En af de to centrale vil have en mere tilbagetrukket rolle end den anden (6'er). Hvis en stopper skubber op på midten når vi har bolden, kan det frigive den normale 6'er lidt til evt. offensive løb.
Og så kan det jo også sagtens være vi henter en midtstopper. Vil sige det måske endda er sandsynligt.
Jeg tror også stadig Zorniger gerne vil være fleksibel ift. formationen. 3-bagkæden kan være en måde at beskytte os selv i starten, men måske vil han gerne over i en 4-4-2 med tiden.
Så det er nok en 6`er og/eller midtforsvarer med de evner vi søger
Leave a comment:
-
Han har bare aldrig imponeret mig. Og han er meget skadet. Og garanteret Falk dyr. Mavefornemmelsen er ikke godOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Bedre end én med erfaring fra Championship og kan fylde pladsen ud med det samme
Hvem har du ellers i tankerne
Jeg syntes bare med signings af Arp og Ganaus har de vist at de har fået nogle helt nye kanaler på fjernsynet og en fjernbetjening der virker. Lad os nu lade være med at se DR hele tiden når der er mange andre spændende kanaler..
Der render sikkert en masse spændende rundt som vi ikke kender en kæft til. Og måske noget der skal købes fri. Det behøver bestemt ikke være en tysker men måske en udlænding der har spillet der og som man 100% kender og ved hvad kan
Leave a comment:
-
Formationen beskriver først og fremmest hvor spillerne tager udgangspunkt når vi forsvarer. 3-4-1-2. En af de to centrale vil have en mere tilbagetrukket rolle end den anden (6'er). Hvis en stopper skubber op på midten når vi har bolden, kan det frigive den normale 6'er lidt til evt. offensive løb.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men spiller OB med en 6’er? Du skrev tidligere at det er den mest centrale forsvarsspillere der rykker frem og den opstilling du gav til dagens kamp har ingen 6’er:
……….Martin Hansen
……..Bjørn Burgy Gomez
Owusu…………………Sørensen
………….Falk Ejdum
……………Arp
…………Luca Ganaus
Kunne forstå det hvis vi talte om en ny CB ..
Burgy. NY. Gomez .. i stedet for Bjørn .. når man nu ikke starter med Askou ..
Hvad er det jeg ikke fanger ..
Og så kan det jo også sagtens være vi henter en midtstopper. Vil sige det måske endda er sandsynligt.
Jeg tror også stadig Zorniger gerne vil være fleksibel ift. formationen. 3-bagkæden kan være en måde at beskytte os selv i starten, men måske vil han gerne over i en 4-4-2 med tiden.
Leave a comment:
-
Falk var 6’er når Bjørn ikke var detOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men spiller OB med en 6’er? Du skrev tidligere at det er den mest centrale forsvarsspillere der rykker frem og den opstilling du gav til dagens kamp har ingen 6’er:
……….Martin Hansen
……..Bjørn Burgy Gomez
Owusu…………………Sørensen
………….Falk Ejdum
……………Arp
…………Luca Ganaus
Leave a comment:
-
Men spiller OB med en 6’er? Du skrev tidligere at det er den mest centrale forsvarsspillere der rykker frem og den opstilling du gav til dagens kamp har ingen 6’er:Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror 100% at man gerne vil have den 6`er ind hurtigt hvis det er muligt. Så bliver der kamp om pladserne og nemmere at skifte lidt ud uden den store svækkelse.
Ellers kommer vi til at tabe mange kampe til sidst hvis vi skifter os 10% dårligere mens andre holder næsten niveau
……….Martin Hansen
……..Bjørn Burgy Gomez
Owusu…………………Sørensen
………….Falk Ejdum
……………Arp
…………Luca Ganaus
Leave a comment:
-
Men er han god nok til at spille for et top 6 hold efter denne sæson?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jacob Lungi har lige spillet Championship med Norwich…
Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
Jeg tvivler. Tænker der kommer en udlænding ind meget snart.
Leave a comment:
-
Bedre end én med erfaring fra Championship og kan fylde pladsen ud med det sammeOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet ind
Hvem har du ellers i tankerne
Leave a comment:
-
Hvis jeg sad og skulle trykke på knapper, så ville hans skadeshistorik bekymre mig. Har siddet ude med skader i 77 kampe de seneste fire sæsoner.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jacob Lungi har lige spillet Championship med Norwich…
Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jacob Lungi har lige spillet Championship med Norwich…Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet ind
- Likes 1
Leave a comment:
-
Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet indOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Han kunne ringe til sin gamle ven fra Esbjerg - Jacob Lungi Sørensen.
Kontraktfri, og vil være perfekt, som 6’er, der kan gå både ned i forsvaret, og spille midtbane.
- Likes 1
Leave a comment:

Leave a comment: