Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Nej, det er nok bare manglende engagement.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jo. Om det er årsagen til den manglende lyd og grafik, er så ikke til at sige
Leave a comment:
-
Jo. Om det er årsagen til den manglende lyd og grafik, er så ikke til at sigeOprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
Er det ikke et ubemandet bevægelsessensor kamera?
Leave a comment:
-
Jeg vil hermed gerne være den første til at offentliggøre min fuldkommen overraskelser over hvor godt Bjørn P. gør det i det her system…
- Likes 5
Leave a comment:
-
Zorniger nævner også Bjørn Paulsen, som en af dem der har overrasket ham meget positivt i avisen idag.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er virkelig opløftet af spillet i dag. Falk er pissegod. BP ser bedre ud end nogensinde før.
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en ny sæson
- Likes 7
Leave a comment:
-
Jeg er virkelig opløftet af spillet i dag. Falk er pissegod. BP ser bedre ud end nogensinde før.
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en ny sæson
- Likes 6
Leave a comment:
-
Burgy, Grot og Falk ud. Askou og Martin er kommet ind - så ikke lige hvem den 3. var
edit: den sidste er vidst Sandberg
Leave a comment:
-
Er det ikke et ubemandet bevægelsessensor kamera?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera
Leave a comment:
-
- Jeg synes også, at en af dem, der måske er gået lidt under radaren, som vi ikke har snakket så meget om, det er vores anden tysker, Noah (Ganaus, red.). Speed, power.
- Altså han har gjort det rigtig godt i træningskampene, og man kan tydeligt se, at når han får de lange stænger i gang, så er der ikke mange, der kan følge med, siger Adam Sørensen til Bold.
Noahs manglende speed i dag kan sagtens skyldes træthed efter en meget hård periode. Adam Sørensen nævner det i hvert fald som en fremstående kvalitet.
- Likes 7
Leave a comment:
-
fin aktion af Arp - driver bolden på tværs af randers felt - ligger den af til Owusu - der så sender den laaangt over mål
Leave a comment:
Leave a comment: