Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Både Grot, Ganaus og Arp starter. Jeg tænker det betyder at Arp tager 10eren. Hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så kommer vi jo nok til at skulle have en ny angriber
    Samme start som sidst hvor Luca er byttet med Luca

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Både Grot, Ganaus og Arp starter. Jeg tænker det betyder at Arp tager 10eren. Hvis han er tiltænkt en stor rolle der, så kommer vi jo nok til at skulle have en ny angriber

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Vi spiller 90+ 30 min i dagens kamp

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

Uanset om den er gratis eller ej, kan den ses efterfølgende, ser det ud til?
    Alle deres andre træningskampe fra denne opstart ligger i hvert fald derinde så mon ikke osse dagens kamp bliver liggende derinde :)

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Et link til dagens kamp(tror jeg nok)

https://www.youtube.com/results?search_query=randers+fc
    Uanset om den er gratis eller ej, kan den ses efterfølgende, ser det ud til?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Et link til dagens kamp(tror jeg nok)

https://www.youtube.com/results?search_query=randers+fc

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det er måske et meget godt eksempel på, at vi (jeg) nogle gange kan være lige hurtig nok til at drage konklusioner uden vi kender det fulde billede.
    Det tror jeg du har ret i og i det konkrete tilfælde er det jo nærmest oplagt at huske på at "vende skråen" inden vi konkluderer.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.
    Det er måske et meget godt eksempel på, at vi (jeg) nogle gange kan være lige hurtig nok til at drage konklusioner uden vi kender det fulde billede.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske en årsag til at Sørensen har set dårlig ud de første kampe

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...opstart-for-os
    Umiddelbart var Adam en af de spillere, som jeg så bedst matchet ift. Zornigers spillestil, da han er hurtig, arbejdsom og ikke bange for at tage løbene, så undrede mig lidt hvis han skulle være så skidt ift. systemet. Håber det her er en del af forklaringen og det går den rette vej herfra.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Måske en årsag til at Sørensen har set dårlig ud de første kampe

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...opstart-for-os

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
    Nogen, der ved om træningskampen mod RFC kan streames? Og hvor?
    Ob har skrevet at Randers viser den på dere YouTube kanal

Leave a comment:

• Phob
    replied
    Nogen, der ved om træningskampen mod RFC kan streames? Og hvor?

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Meningen med øvelsen, er netop at presse dem max, hvor de slutter af med at afslutte på mål, efter et langt opspil, og derefter skal de spurte en halv banelængde tilbage og gøre sig klar til opspil igen. Tænk på de på daværende tidspunkt havde trænet 3,5 time (i går onsdag)
    At jeg ser de 3 nævnte spillere, er blot min subjektive observation :)
    Helt ok

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Meningen med øvelsen, er netop at presse dem max, hvor de slutter af med at afslutte på mål, efter et langt opspil, og derefter skal de spurte en halv banelængde tilbage og gøre sig klar til opspil igen. Tænk på de på daværende tidspunkt havde trænet 3,5 time (i går onsdag)
    At jeg ser de 3 nævnte spillere, er blot min subjektive observation :)
    Elsker alt ved de træner så meget. Det må helt sikkert give bonus på et tidspunkt.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Håber ikke at det er sigende for truppen, at det netop er Arp, Grot og Falk - 2 helt nye og en 1/2-ny, som finder sig til rette Synes også at det er bemærkelsesværdigt, at spillerne ikke kan score når de er trætte. Hold nu op, hvor giver de sidste 12-13 år desværre mening
    Synes ikke det virker underligt. At kvaliteten af afslutningerne falder når spillerne er trætte synes jeg da man ser i langt de fleste fodboldkampe. Og det er klart det er endnu mere udtalt langt ind i en lang og hård træningssession.

Personligt køber jeg heller ikke helt, at spillerne skulle have været i for dårlig form i de sidste 12-13 år. Der har været meget galt og når man har et ringe hold vil intensiteten til træning også falde naturligt, men jeg tror ikke OB har været i dårligere form end andre sammenlignelige hold i ligaen i de år. Fysikken er måske noget topholdene i DK har skruet lidt op for (sammen med andre parametre), men når Zorniger kommer ind i en dansk klub tror jeg han bringer et program, der er ekstremt efter danske forhold.

Leave a comment:

Working...
X