Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men spiller OB med en 6’er? Du skrev tidligere at det er den mest centrale forsvarsspillere der rykker frem og den opstilling du gav til dagens kamp har ingen 6’er:

……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus
    ​​

Kunne forstå det hvis vi talte om en ny CB ..

Burgy. NY. Gomez .. i stedet for Bjørn .. når man nu ikke starter med Askou ..

Hvad er det jeg ikke fanger ..
    Formationen beskriver først og fremmest hvor spillerne tager udgangspunkt når vi forsvarer. 3-4-1-2. En af de to centrale vil have en mere tilbagetrukket rolle end den anden (6'er). Hvis en stopper skubber op på midten når vi har bolden, kan det frigive den normale 6'er lidt til evt. offensive løb.

Og så kan det jo også sagtens være vi henter en midtstopper. Vil sige det måske endda er sandsynligt.

Jeg tror også stadig Zorniger gerne vil være fleksibel ift. formationen. 3-bagkæden kan være en måde at beskytte os selv i starten, men måske vil han gerne over i en 4-4-2 med tiden.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men spiller OB med en 6’er? Du skrev tidligere at det er den mest centrale forsvarsspillere der rykker frem og den opstilling du gav til dagens kamp har ingen 6’er:

……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus
    ​​

Falk var 6’er når Bjørn ikke var det

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror 100% at man gerne vil have den 6`er ind hurtigt hvis det er muligt. Så bliver der kamp om pladserne og nemmere at skifte lidt ud uden den store svækkelse.
    Ellers kommer vi til at tabe mange kampe til sidst hvis vi skifter os 10% dårligere mens andre holder næsten niveau

……….Martin Hansen

……..Bjørn Burgy Gomez

Owusu…………………Sørensen

………….Falk Ejdum

……………Arp

…………Luca Ganaus
    ​​

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Du ved noget
    Nej intet.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvad med Oliver abildgård? Er han ikke fri?

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men er han god nok til at spille for et top 6 hold efter denne sæson?
    Jeg tvivler. Tænker der kommer en udlænding ind meget snart.
    Du ved noget

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bedre end én med erfaring fra Championship og kan fylde pladsen ud med det samme

Hvem har du ellers i tankerne
    Var du ikke logget af

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jacob Lungi har lige spillet Championship med Norwich…

Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
    Men er han god nok til at spille for et top 6 hold efter denne sæson?
    Jeg tvivler. Tænker der kommer en udlænding ind meget snart.

Leave a comment:

replied

Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet ind
    Bedre end én med erfaring fra Championship og kan fylde pladsen ud med det samme

Hvem har du ellers i tankerne

Leave a comment:

• ViKalderHamJan
    replied

Føler han vil være perfekt, og tror vi får svært ved at hente noget bedre, med mindre Thorborg VIRKELIG har åbnet pengepungen.
    Hvis jeg sad og skulle trykke på knapper, så ville hans skadeshistorik bekymre mig. Har siddet ude med skader i 77 kampe de seneste fire sæsoner.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Han kunne helt sikkert være et bud. Jeg kunne bare håbe på noget bedre når man kigger på de 3 der allerede er kommet ind

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Han kunne ringe til sin gamle ven fra Esbjerg - Jacob Lungi Sørensen.

Kontraktfri, og vil være perfekt, som 6’er, der kan gå både ned i forsvaret, og spille midtbane.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Helt afgjort. Både Zorniger og Bech siger jo klart vi mangler en til midtbanen, og i dag uddyber Zorniger så at han ser Falk bedst som 8'er, men må bruge ham som 6'er i skrivende stund. Det må være førsteprioritet hos dem og Nagel at få landet en kompetent 6'er.
    Han kunne ringe til sin gamle ven fra Esbjerg - Jacob Lungi Sørensen.

Kontraktfri, og vil være perfekt, som 6’er, der kan gå både ned i forsvaret, og spille midtbane.

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Jeg tror 100% at man gerne vil have den 6`er ind hurtigt hvis det er muligt. Så bliver der kamp om pladserne og nemmere at skifte lidt ud uden den store svækkelse.
    Ellers kommer vi til at tabe mange kampe til sidst hvis vi skifter os 10% dårligere mens andre holder næsten niveau
    Helt afgjort. Både Zorniger og Bech siger jo klart vi mangler en til midtbanen, og i dag uddyber Zorniger så at han ser Falk bedst som 8'er, men må bruge ham som 6'er i skrivende stund. Det må være førsteprioritet hos dem og Nagel at få landet en kompetent 6'er.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Har jeg heller ingen forventning om. Det interessante bliver som du er inde på, om vi er i gruppen med de de 4 formodede dårligste, eller om vi formår at strikke noget så stærkt sammen, at vi kan konkurrere i næste led med SIF, VFF, Randers og så tror jeg også AGF kommer nærmere den kategori end toppen.
    Det er svært at blive klog på inden turneringsstart, men jeg har en god fornemmelse. Indkøbene virker fornuftige og mon ikke der i hvert fald når at lande en mere inden turneringsstart.

Leave a comment:

Working...
X