Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Overlevelse er målet for sæsonen. Fornuftige ord fra Z.

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...velse-er-malet
    Ja, fornuftigt. Men hvis der faktisk kommer de to eller tre forstærkninger vi forventer så er ikke i mindste måde bange om en nedrykning. Zorniger har allerede sat sit aftryk og spillere arbejder sig mere end mere ind i det nye system. Især første halvleg mod Randers var meget lovende og det bliver endnu bedre med tiden
    Hvis de finder de rigtige tilføjelser så ville det ikke overraske mig at se os spille om Top6.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der er vel reelt ikke en tidligere før en ny er præsenteret ?!

Den "tidligere" ligger jo stadigvæk på hjemmesiden og bliver stadigvæk præsenteret for eventuelle nye sponsorer... selv om man i over et år har sagt at der "snart kommer en ny"
    Njaaa... det kan der da være en pointe I, men det er 4 trænere siden den blev udformet, 3 sportsdirektører og en ned- og oprykning. Der er nok enkelte elementer i det endnu, som jeg tænker er gældende i alle strateger, men den må være død ellers.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Hvis du ikke ved, hvad den nye strategi indeholder, er det din egen skyld. Zorniger er et udtryk for den nye strategi, bl.a.

MvH ChrisOB
    Beklager, men hvor finder jeg den nye strategi

Jeg blev kontaktet for et par uger siden omkring et sponsorat og fik tilsendt den "tidligere" strategi.

Men du/I ved jo åbenbart altid bedst...

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Håber på at AZ satser på at vinde og ikke som SK bange for at tabe !

Men den tidligere strategi bliver da fuldstædigt smadret i øjeblikket... virkelig spændt hvornår den nye kommer og hvad den indeholder
    Hvis du ikke ved, hvad den nye strategi indeholder, er det din egen skyld. Zorniger er et udtryk for den nye strategi, bl.a.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

replied

Den strategi blev smadret for længe siden... Derfor "tidligere".
    Der er vel reelt ikke en tidligere før en ny er præsenteret ?!

Den "tidligere" ligger jo stadigvæk på hjemmesiden og bliver stadigvæk præsenteret for eventuelle nye sponsorer... selv om man i over et år har sagt at der "snart kommer en ny"

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Men den tidligere strategi bliver da fuldstædigt smadret i øjeblikket... virkelig spændt hvornår den nye kommer og hvad den indeholder
    Den strategi blev smadret for længe siden... Derfor "tidligere".

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det sagde SK også
    Han sagde det så fordi han ikke havde andet valg.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det sagde SK også

Leave a comment:

• manner
    replied

Det sagde SK også

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    SFÅ har lavet "Den store optakt til Superliga-sæsonen" til jer der ikke kan vente: https://www.youtube.com/watch?v=Aq9fTFzia6g

Leave a comment:

• Båtnak
    replied
    Træning søndag d. 13.
    Let restitution. Lunterunde, Firkant, vandpause, Lunterunde.

Luca fraværende. Muligvis flere. Noah Lassen i selvtræning med separat træner.

Godt humør i flokken. AZ i længere 1:1 snakke med bla Sandberg (synes jeg det var) og Bürgy, Bjørn, TB og trænerteam.

​Falk, Deedson, Bonde, Gomez og Martin Hansen kommer ud kl 12, hvor der igen lige er kort samling i rundkreds, hvorefter de fleste går ind igen.

​​​​

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De bedste hold har en god defensiv og bygger på derfra …

”Offensiver sælger billetter, defensiver vinder mesterskaber.”
    Indstilling vinder hjerter.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Det var en helstøbt indsats i dag over samtlige minutter. Det virker til det nye trænerteam har mere forstand på at organisere en defensiv organisation og gøre holdet mere kompakt.
    Og jeg er helt enig i at vi skulle have scoret flere mål i dag. Holdets største udviklingspotentiale ligger i at blive endnu mere skarpe når det kommer til den sidste tredjedel af banen (mål). Og så skal vi have en klasse 6’er så Falk kan komme længere frem på banen.
    Ja, ingen tvivl om det, især det med Falk. Men tro også der arbejdes på det.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
    Jeg har nu også været bekymret over det tempo OB har spillet i lange perioder i sidste sæson, kontra det jeg har set i tv fra Haderslev og andre fine steder.

Leave a comment:

Working...
X