ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister
Jeg så nogle Facebook kommentarer på Randers' side der påstod, at dette er enten deres stærkeste opstilling, eller i hvert fald meget tæt på.
Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister
Ja, men folk brokker sig også over når man skal betale 79,- til JFM for at se kampe med kommentering
Samme som vil have gratis (ulovlige) streams til kampe og samtidigt synes det er fint, at OB modtager TV-penge i millionklassen (fra os tosser, som betaler for det) !
Hvad forventer du/I
Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør
Arp bliver spillet i dybden, laver en skudfinte, stopper op og ligger den skråt bagud til en helt blank Bjørn som er kommet med frem i omstillingen, han skyder dog lige på målmanden som nemt parrer - burde have været 2-0 der
Leave a comment: