Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Randers med deres første forsøg, dog ikke voldsomt farligt.
    Ny bold i dybden hvor Arp lidt presset afslutter, desværre forbi mål

og enig med jer andre, synes ikke Noah ligner en med voldsom fart - til gengæld har han det svært teknisk
    så han er langsom OG dårlig med bolden - er det det du siger

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Randers med deres første forsøg, dog ikke voldsomt farligt.
    Ny bold i dybden hvor Arp lidt presset afslutter, desværre forbi mål

og enig med jer andre, synes ikke Noah ligner en med voldsom fart - til gengæld har han det svært teknisk

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Stille og roligt ved at udvikle et mancrush på Fiete Arp. Shit, en baller.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister
    Jeg så nogle Facebook kommentarer på Randers' side der påstod, at dette er enten deres stærkeste opstilling, eller i hvert fald meget tæt på.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kunne godt have stået 3-0 eller 4-0 nu

Den utrolige fart fra Ganaus mangler jeg stadig at se

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Ret god aktion igen af Arp, synes jeg

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg kan ikke se Ganaus har meget fart. Kan i?
    ikke rigtigt nej

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Nej, synes også han løber lidt for tit forgæves/forkert. Er dårligste mand pt, men vi kan håbe han bare har en offday.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Jeg tænkte også lige på det.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
    ser fint ud - ved ikke hvor tæt Randers er på deres start 11. Jeg tænker det vi ser fra OB er det der kommer til at starte mod FCM...spændende når vi begynder at skifte ud / hvor meget vi skifter og hvad det betyder - for bænken er vidst rene akademister

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Synes det ligner vi har superliga tempo og det havde jeg ikke forventet på nuværende tidspunkt
    Enig og det ser også fornuftigt ud defensivt. De kommer bedre tilbage end set meget længe, skyldes nok en bedre form.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men folk brokker sig også over når man skal betale 79,- til JFM for at se kampe med kommentering

Samme som vil have gratis (ulovlige) streams til kampe og samtidigt synes det er fint, at OB modtager TV-penge i millionklassen (fra os tosser, som betaler for det) !

Hvad forventer du/I
    Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Arp bliver spillet i dybden, laver en skudfinte, stopper op og ligger den skråt bagud til en helt blank Bjørn som er kommet med frem i omstillingen, han skyder dog lige på målmanden som nemt parrer - burde have været 2-0 der

Leave a comment:

Working...
X