Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt til sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
jeg ved ikke hvilke kamera JFM brugte i ådalen - men placeringen her er bedre. Det er måske et lidt mere "levende" kamera end hvad vi så i ådalen - men det lever jeg faktisk fint med. Syntes det er en skam der ikke er lyd på - og det burde jo være til at klare uden en mand der skulle sidde der.
-
Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kameraOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er da netop ikke mig, som har stillet et krav
Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ganaus havde nogle muligheder for at komme i dybden, men han kunne ikke overløbe RFcs venstre stopper. Synes ikke han ligner et lyn. Teknikken heller ikke finslebet
Leave a comment:
-
syntes både Grot og Ganaus ser ud at være gået lidt ned i kadence...skulle man have arp op foran og martin ind på 10'erne?
Leave a comment:
-
Det er da netop ikke mig, som har stillet et kravOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør
Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?
Leave a comment:
-
Uhh hvor er Ganaus en downgrade for Luca. Vi skal 100% have en angriber af kvalitet ind
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mere end godkendt 1. halvleg. Det er næsten lige før, at det er mere underholdende at se OB uden bold i pres end at se dem med bold i opbygning!
Forsætter Arp sådan her, skal der trykkes ARP-TIMAAALT på trøjen…
Mht. Ganaus så ser jeg heller ikke den der speed, som der nævnes. Muligvis vi er vant til Minteh-speed…?
Vi skal også lige have i baghovedet, at han lige er landet og vel knapt nok har et sted at bo endnu.
Da de skulle hjem fra Nyborg havde han jo “alt” med fra Tyskland her og nu i 2 kufferter. Jeg tænker, at når han lander, så kan det godt blive godt. Trods alt mål og assist i første kamp.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Grot bruger virkelig sin krop godt der. Ærgerligt at han ikke kan finde Ganaus, det synes jeg der var mulighed for
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: