Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera
    jeg ved ikke hvilke kamera JFM brugte i ådalen - men placeringen her er bedre. Det er måske et lidt mere "levende" kamera end hvad vi så i ådalen - men det lever jeg faktisk fint med. Syntes det er en skam der ikke er lyd på - og det burde jo være til at klare uden en mand der skulle sidde der.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er da netop ikke mig, som har stillet et krav

Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?
    Jamen lad os da bare lege, at Superligaklubber ikke har en eneste mand tilknyttet deres medieafdeling, som kan finde ud af at passe et kamera

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men syntes at Gomez imponerer

Jenner ind og Ganaus ud
    og vi så lige hvorfor han SKAL spille...den speed har hverken BP eller Burgy

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Men syntes at Gomez imponerer

Jenner ind og Ganaus ud

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Ganaus havde nogle muligheder for at komme i dybden, men han kunne ikke overløbe RFcs venstre stopper. Synes ikke han ligner et lyn. Teknikken heller ikke finslebet

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ganaus gik ud - Markus J ind

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jenner ind for Ganaus

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Grot er vel mere Luca-isk end Ganaus.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    syntes både Grot og Ganaus ser ud at være gået lidt ned i kadence...skulle man have arp op foran og martin ind på 10'erne?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg tænker bare at man kunne have en mand til at styre et kamera der kan optage lyd, samtidig med at man lave en grafik, så man kan følge med i hvad den står og hvor lang tid der er spillet. Jeg synes ærlig talt ikke det er et lige så vanvittigt krav, som du gør
    Det er da netop ikke mig, som har stillet et krav

Det er da dig som vil have lyd/kommentering/grafik gratis. Tror du en person vil gøre det frivilligt i en weekend i en ikke betydende kamp? Melder du dig selv næste gang?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Uhh hvor er Ganaus en downgrade for Luca. Vi skal 100% have en angriber af kvalitet ind

Leave a comment:

• MESSI_FAN
    replied
    Mere end godkendt 1. halvleg. Det er næsten lige før, at det er mere underholdende at se OB uden bold i pres end at se dem med bold i opbygning!
    Forsætter Arp sådan her, skal der trykkes ARP-TIMAAALT på trøjen…
    Mht. Ganaus så ser jeg heller ikke den der speed, som der nævnes. Muligvis vi er vant til Minteh-speed…?
    Vi skal også lige have i baghovedet, at han lige er landet og vel knapt nok har et sted at bo endnu.
    Da de skulle hjem fra Nyborg havde han jo “alt” med fra Tyskland her og nu i 2 kufferter. Jeg tænker, at når han lander, så kan det godt blive godt. Trods alt mål og assist i første kamp.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Grot bruger virkelig sin krop godt der. Ærgerligt at han ikke kan finde Ganaus, det synes jeg der var mulighed for

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Grot og Ganaus på ej til 2:0 men det blev givet væk på ringe måde.
    Last edited by andlox; 12-07-2025, 14:07.

Leave a comment:

• Flammer
    replied
    God aktion af Grot. Svag afslutning af Noah

Leave a comment:

Working...
X